VeloBank po raz kolejny doceni młodych artystów. Ruszył nabór do VeloTalent
O granty finansowe i eksperckie szkolenia, umożliwiające rozwój kariery, mogą ubiegać się utalentowani, pełnoletni twórcy, którzy nie ukończyli 35. roku życia. Chętni do wzięcia udziału w VeloTalent mają czas na nadsyłanie zgłoszeń do 26 kwietnia br.
Po sukcesie pilotażowej odsłony programu VeloTalent, którego owocem było wydanie płyty z muzyką klasyczną „Portraits of Nature” Aleksandry Świgut, kolejna edycja również skupi się na kulturze, ale już w szerszym ujęciu, bez ograniczania się do muzyki. Do udziału w VeloTalent bank zaprasza młodych artystów, którzy posiadają w swoim portfolio imponujące sukcesy, aktywnie promują swój talent przed szeroką publicznością, ale potrzebują wsparcia w postaci mecenatu, które będzie trampoliną dla dalszego, spektakularnego rozwoju. W ten sposób bank realizuje społeczny wymiar ESG i podkreśla, jak ważne w jego filozofii jest docenianie oraz wyróżnianie tych, którzy starają się bardziej.
O talencie i sukcesach
By zawalczyć o udział w VeloTalent, pełnoletni artyści mający mniej niż 35 lat, muszą do 26 kwietnia nadesłać zgłoszenie. Aplikacja, oprócz standardowych informacji o karierze, jej przebiegu i dotychczasowych sukcesach, musi zawierać 2-minutowy film, w którym zaprezentowany zostanie cel, jaki artysta chciałby zrealizować dzięki mecenatowi i wsparciu VeloBanku. Laureat otrzyma nie tylko grant finansowy, ale też indywidualny pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wsparcie promocyjne działalności artystycznej. Ogłoszenie wyników nastąpi do 24 maja tego roku.
– Pozytywny odbiór pilotażowej edycji VeloTalent, którą zwieńczyliśmy w grudniu zeszłego roku, był motorem napędowym rozwoju tego projektu. O programie i wszystkich inicjatywach z nim związanych, między styczniem 2023, a lutym 2024 r. wspomniano w blisko 1200 publikacjach medialnych o łącznym zasięgu 5,7 mln użytkowników oraz ekwiwalencie reklamowym o wartości ponad 2,5 mln zł. To dla nas wyraźny sygnał, że wspieranie kultury ma sens nie tylko ideowy, ale również tworzy wartość dodaną dla naszej marki. Chcemy doceniać i promować wyjątkowe osobowości, które aktywnie rozwijają swoje pasje i są pozytywną inspiracją dla młodego pokolenia, a jednocześnie chcemy budować angażującą komunikację wokół naszych działań. Widzimy, że ludzie aktywnie szukają, są wręcz głodni informacji o sukcesach polskich artystów na arenie międzynarodowej, a takich właśnie pasjonatów w obszarze kultury, poszukujemy w drugiej odsłonie VeloTalent – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
O programie VeloTalent
VeloTalent to program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, skupiający się na wszechstronnym wsparciu i promocji wyjątkowo uzdolnionych osób ze świata kultury, nauki i sportu. To długofalowa strategia bycia tam, gdzie pasja potrzebuje wzmocnienia oraz inicjatywa, która daje korzyści w modelu 360°: klientom, pracownikom i społeczeństwu. Zapewnia możliwość budowania komunikacji promującej markę w innym niż finansowo-usługowym kontekście. Adresujemy emocje, marzenia. VeloTalent jest parasolem dla mniejszych działań, takich jak docenianie utalentowanych nastolatków przy okazji otwarć regionalnych placówek bankowych. Program obejmuje też zaangażowanie marki w spotkania ze studentami, dzielenie się ekspercką wiedzą i doświadczeniem z młodymi naukowcami zainteresowanymi nowoczesnym bankowaniem. Obszar sportu wspierany jest w ramach mecenatu nad VIA Dolny Śląsk, cyklem popularnych, amatorskich wyścigów kolarskich. Więcej informacji na temat VeloTalent znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/velotalent.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.