VeloBank po raz kolejny doceni młodych artystów. Ruszył nabór do VeloTalent
O granty finansowe i eksperckie szkolenia, umożliwiające rozwój kariery, mogą ubiegać się utalentowani, pełnoletni twórcy, którzy nie ukończyli 35. roku życia. Chętni do wzięcia udziału w VeloTalent mają czas na nadsyłanie zgłoszeń do 26 kwietnia br.
Po sukcesie pilotażowej odsłony programu VeloTalent, którego owocem było wydanie płyty z muzyką klasyczną „Portraits of Nature” Aleksandry Świgut, kolejna edycja również skupi się na kulturze, ale już w szerszym ujęciu, bez ograniczania się do muzyki. Do udziału w VeloTalent bank zaprasza młodych artystów, którzy posiadają w swoim portfolio imponujące sukcesy, aktywnie promują swój talent przed szeroką publicznością, ale potrzebują wsparcia w postaci mecenatu, które będzie trampoliną dla dalszego, spektakularnego rozwoju. W ten sposób bank realizuje społeczny wymiar ESG i podkreśla, jak ważne w jego filozofii jest docenianie oraz wyróżnianie tych, którzy starają się bardziej.
O talencie i sukcesach
By zawalczyć o udział w VeloTalent, pełnoletni artyści mający mniej niż 35 lat, muszą do 26 kwietnia nadesłać zgłoszenie. Aplikacja, oprócz standardowych informacji o karierze, jej przebiegu i dotychczasowych sukcesach, musi zawierać 2-minutowy film, w którym zaprezentowany zostanie cel, jaki artysta chciałby zrealizować dzięki mecenatowi i wsparciu VeloBanku. Laureat otrzyma nie tylko grant finansowy, ale też indywidualny pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wsparcie promocyjne działalności artystycznej. Ogłoszenie wyników nastąpi do 24 maja tego roku.
– Pozytywny odbiór pilotażowej edycji VeloTalent, którą zwieńczyliśmy w grudniu zeszłego roku, był motorem napędowym rozwoju tego projektu. O programie i wszystkich inicjatywach z nim związanych, między styczniem 2023, a lutym 2024 r. wspomniano w blisko 1200 publikacjach medialnych o łącznym zasięgu 5,7 mln użytkowników oraz ekwiwalencie reklamowym o wartości ponad 2,5 mln zł. To dla nas wyraźny sygnał, że wspieranie kultury ma sens nie tylko ideowy, ale również tworzy wartość dodaną dla naszej marki. Chcemy doceniać i promować wyjątkowe osobowości, które aktywnie rozwijają swoje pasje i są pozytywną inspiracją dla młodego pokolenia, a jednocześnie chcemy budować angażującą komunikację wokół naszych działań. Widzimy, że ludzie aktywnie szukają, są wręcz głodni informacji o sukcesach polskich artystów na arenie międzynarodowej, a takich właśnie pasjonatów w obszarze kultury, poszukujemy w drugiej odsłonie VeloTalent – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
O programie VeloTalent
VeloTalent to program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, skupiający się na wszechstronnym wsparciu i promocji wyjątkowo uzdolnionych osób ze świata kultury, nauki i sportu. To długofalowa strategia bycia tam, gdzie pasja potrzebuje wzmocnienia oraz inicjatywa, która daje korzyści w modelu 360°: klientom, pracownikom i społeczeństwu. Zapewnia możliwość budowania komunikacji promującej markę w innym niż finansowo-usługowym kontekście. Adresujemy emocje, marzenia. VeloTalent jest parasolem dla mniejszych działań, takich jak docenianie utalentowanych nastolatków przy okazji otwarć regionalnych placówek bankowych. Program obejmuje też zaangażowanie marki w spotkania ze studentami, dzielenie się ekspercką wiedzą i doświadczeniem z młodymi naukowcami zainteresowanymi nowoczesnym bankowaniem. Obszar sportu wspierany jest w ramach mecenatu nad VIA Dolny Śląsk, cyklem popularnych, amatorskich wyścigów kolarskich. Więcej informacji na temat VeloTalent znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/velotalent.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.