VeloBank wyróżniony za innowacyjność
VeloBank został doceniony w dwóch konkursach. Jury konkursu Innowacyjny Lider 2023 doceniło Zarząd VeloBanku za wyjątkową transformację banku i wdrożenie unikatowych na rynku rozwiązań, a w kategorii e-commerce tytuł zdobył także VeloMarket – platforma do eko zakupów wprowadzona niedawno na rynek przez grupę kapitałową VeloBanku. Bank został również wyróżniony w konkursie TechnoBiznes za wdrożenie nowego systemu CRM, który dzięki zaawansowanym rozwiązaniom analitycznym umożliwia hiperpersonalizację kontaktu z klientami oraz precyzyjne dopasowanie do ich zmieniających się potrzeb. Przyznane tytuły potwierdzają skuteczną realizację strategii oraz innowacyjne podejście VeloBanku i jego Zarządu do budowania pozycji banku na rynku i proponowania klientom nowatorskich rozwiązań, produktów i usług.
Konkurs Innowacyjny Lider wyłonił wyróżniające się osoby, zarządy, marki oraz produkty i usługi na polskim rynku w aż 25 kategoriach. Jury, złożone z osób, które od lat rozwijają i transformują czołowe polskie firmy, aż dwie nagrody przyznało VeloBankowi. W kategorii przeznaczonej dla firm z sektora finansowego wyróżniło 5-osobowy Zarząd banku: Adama Marciniaka, Prezesa Zarządu; Paulinę Strugałę, Członkinię Zarządu ds. zarządzania ryzykiem; Adriana Adamowicza, Członka Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej; Mirosława Brodę, Członka Zarządu ds. finansowych oraz Przemysława Kocha, Członka Zarządu ds. operacji i IT. Wykorzystali oni swoje bogate doświadczenie, szerokie umiejętności i specjalizacje do stworzenia wyjątkowo innowacyjnej oferty bankowej nowej marki na polskim rynku. Zarząd VeloBanku wyróżnił się wśród instytucji finansowych, czyniąc innowacje jednym z głównych motorów napędu wzrostu banku i stosując podejście eXtreme Agile, które zakłada szukanie optymalnych rozwiązań, często nieszablonowych i nieoczywistych oraz wprowadzanie ich maksymalnie szybko.
- Nowoczesna gospodarka, a w szczególności bankowość, to stały rozwój, innowacje i sprawne wdrożenia. Zdobycie wyróżnienia w kategorii „Innowacyjny Zarząd” to dla mnie wielka satysfakcja. W krótkim czasie nasz zespół zrealizował szereg innowacyjnych wdrożeń. Dzięki temu, w ciągu niespełna 9 miesięcy, wprowadziliśmy na rynek nową markę z odświeżoną gamą produktów i mamy ponad 120 tys. nowych klientów. Ostatnio wdrożyliśmy najbardziej cyfrowy proces wnioskowania o kredyt na cele mieszkaniowe na polskim rynku, czyli w pełni zdalne wypełnianie wniosku połączone ze spotkaniem online z doradcą. Wychodzimy też poza tradycyjnie pojmowaną bankowość. Zawarliśmy m.in. szereg partnerstw, dzięki którym mogliśmy zaproponować wyjątkowe usługi i produkty, jak chociażby możliwość rozłożenia rachunków za gaz na równe raty w ciągu roku – mówi Adrian Adamowicz, Członek Zarządu VeloBank ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej.
Statuetkę w konkursie Innowacyjny Lider w kategorii e-commerce otrzymał także VeloMarket – ekologiczna platforma zakupowa, gdzie Polacy znajdą produkty wyselekcjonowane i zweryfikowane pod kątem ich wpływu na środowisko naturalne. Platforma pomaga także konsumentom i firmom w drodze do zrealizowania udanej inwestycji w odnawialne źródła energii. Za jej wprowadzenie odpowiada grupa kapitałowa VeloBanku.
- VeloMarket pomaga w realizacji założeń strategii naszej grupy kapitałowej, której ważną składową są elementy związane z ESG, również w zakresie ekologii. To nie tylko marketplace z szeroką ekologiczną ofertą, ale też platforma, która promuje i edukuje na temat potrzeby zielonej transformacji energetycznej oraz dostarcza gotowe rozwiązania pomagające sfinansować takie inwestycje – mówi Agata Strzelecka, Dyrektor Zarządzająca Obszaru Transformacji i Biura Strategii VeloBanku S.A.
Hiperpersonalizacja godna wyróżnienia
VeloBank został doceniony także za swoją innowację w konkursie TechnoBiznes 2023, organizowanym przez Gazetę Bankową, który co roku wyłania najlepsze wdrożenia w obszarze nowych technologii w branży finansowej. Bank znalazł się w ekskluzywnym gronie wyróżnionych w kategorii bankowość dzięki swojemu systemowi CRM (customer relationship management) do zarządzania relacjami z klientem. Wdrożenie umożliwia hiperpersonalizację kontaktu z użytkownikami banku oraz pozwala na pełne dopasowanie do ich potrzeb i omnichannelową obsługę. Na innowacji zyskali też pracownicy banku. System usprawnia ich pracę i zwiększa efektywność dając możliwość personalizacji oferty pod potrzeby danego klienta, w oparciu o najświeższe informacje, dzięki dostępowi do danych w czasie rzeczywistym.
– Zmiany i technologiczne innowacje, które wprowadzamy w naszym banku mają jeden główny cel – służyć klientom, lepiej odpowiadając na ich potrzeby. Nasz nowy system CRM pomaga nam mówić do nich ich własnym językiem, proponować usługi czy narzędzia, które rzeczywiście mogą im się przydać. Rozumiemy, że dla każdej osoby co innego może być ważne w danym momencie. Dzięki stosowanej przez nas technologii zawsze możemy być blisko i służyć odpowiednim wsparciem – mówi Przemysław Koch, Członek Zarządu ds. operacji i IT i dodaje, że nagroda za wdrożenie nowego systemu CRM to ukoronowanie wielomiesięcznej pracy zespołu transformacji digital, który odpowiadał także jednocześnie za odświeżenie bankowości internetowej oraz stworzenie nowej aplikacji mobilnej banku.
Kapituła TechnoBiznes doceniła, że system CRM VeloBanku wykorzystuje zaawansowane metody analityczne. Ma możliwość strumieniowego przetwarzania danych - jest w stanie przetwarzać do 1000 zdarzeń na sekundę i do 400 transakcji na sekundę wchodzących do silnika decyzyjnego - od wykonanych transakcji w sklepie, po kliknięcie w odpowiednią zakładkę w aplikacji mobilnej. Narzędzie zasilane jest danymi z niemal wszystkich systemów w banku. CRM wykrywa sekwencje zdarzeń prowadzących do zakupu produktu – automatycznie poszukuje trendów, schematów i korelacji występujących w danych. Ma silnik decyzyjny real-time, co umożliwia realizację spójnej komunikacji i cross-kanałowe zarządzanie interakcjami z klientem. System CRM VeloBanku korzysta także z machine learning i sztucznej inteligencji wraz z auto-uaktualnianiem modeli na bazie strumienia danych.
Więcej informacji o konkursie Innowacyjny Lider: https://innowacyjnylider.com/
Więcej o wynikach konkursu TechnoBiznes: https://www.gb.pl/technologia-i-banki-sojusz-w-czasach-zmian-pnews-6588.html

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.