Komunikaty PR

VeloBank z nagrodą Złotej e-Tarczy

2023-10-03  |  11:00
Biuro prasowe

21 września br. podczas XXIX Forum Teleinformatyki VeloBank został wyróżniony nagrodą Złotej e-Tarczy za swoją niezawodność, skuteczność oraz efektywność wsparcia transformacji energetycznej. Bank, jako instytucja działająca w oparciu o idee ESG, kładzie duży nacisk, aby wdrażane usługi były neutralne dla środowiska. Jednocześnie dba o edukację klientów, pomagając im w procesie transformacji energetycznej.

Forum Teleinformatyki to jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w polskiej branży informatycznej. Tradycyjnie gromadzi ono najlepszych specjalistów i praktyków zaangażowanych w modernizację Polski. Podczas Forum Teleinformatyki omawiane są najaktualniejsze kwestie związane z wykorzystaniem informatyki w administracji i gospodarce, odzwierciedlając rozwój polskiego rynku IT.

– Świat Bardziej Velo to świat, który budujemy w sposób jak najbardziej ekologiczny i odpowiedzialny społecznie. Chcemy pokazać, że dobre wybory po prostu się opłacają. Na co dzień charakteryzuje nas zwinność i praca w trybie eXtreme Agile, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby. Budujemy usługi i wykorzystujemy nowoczesne technologie w taki sposób, żeby pomagać klientom w codzienności, edukując jednocześnie, że można oszczędzać czas i pieniądze w sposób bardziej ekologiczny – podkreśla Przemysław Koch, członek zarządu ds. operacji IT w VeloBank.

Rada programowa Forum Teleinformatyki wysoko oceniła wykorzystanie przez VeloBank nowoczesnych technologii, które ułatwiają klientom korzystanie z bankowości elektronicznej, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego poziomu cyberbezpieczeństwa.

Naszym celem jest stworzenie partnerstwa z klientami. Dlatego opieramy działania na transparentnych zasadach, a każdy produkt tworzymy w duchu security by design. To oznacza, że sprawdzamy wszystko pod kątem odporności na potencjalne ataki cyberprzestępców – dodaje Przemysław Koch z VeloBanku.

W ciągu ostatnich 10 miesięcy VeloBank wprowadził na rynek szereg "zielonych" usług. Na szczególną uwagę zasługuje VeloMarket, który powstał w ramach Grupy kapitałowej VeloBank. Jest to internetowy sklep oferujący wyselekcjonowane, certyfikowane produkty, które pomagają w dbaniu o zdrowie i środowisko.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.