Komunikaty PR

VeloBank z nagrodą Złotej e-Tarczy

2023-10-03  |  11:00
Biuro prasowe

21 września br. podczas XXIX Forum Teleinformatyki VeloBank został wyróżniony nagrodą Złotej e-Tarczy za swoją niezawodność, skuteczność oraz efektywność wsparcia transformacji energetycznej. Bank, jako instytucja działająca w oparciu o idee ESG, kładzie duży nacisk, aby wdrażane usługi były neutralne dla środowiska. Jednocześnie dba o edukację klientów, pomagając im w procesie transformacji energetycznej.

Forum Teleinformatyki to jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w polskiej branży informatycznej. Tradycyjnie gromadzi ono najlepszych specjalistów i praktyków zaangażowanych w modernizację Polski. Podczas Forum Teleinformatyki omawiane są najaktualniejsze kwestie związane z wykorzystaniem informatyki w administracji i gospodarce, odzwierciedlając rozwój polskiego rynku IT.

– Świat Bardziej Velo to świat, który budujemy w sposób jak najbardziej ekologiczny i odpowiedzialny społecznie. Chcemy pokazać, że dobre wybory po prostu się opłacają. Na co dzień charakteryzuje nas zwinność i praca w trybie eXtreme Agile, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby. Budujemy usługi i wykorzystujemy nowoczesne technologie w taki sposób, żeby pomagać klientom w codzienności, edukując jednocześnie, że można oszczędzać czas i pieniądze w sposób bardziej ekologiczny – podkreśla Przemysław Koch, członek zarządu ds. operacji IT w VeloBank.

Rada programowa Forum Teleinformatyki wysoko oceniła wykorzystanie przez VeloBank nowoczesnych technologii, które ułatwiają klientom korzystanie z bankowości elektronicznej, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego poziomu cyberbezpieczeństwa.

Naszym celem jest stworzenie partnerstwa z klientami. Dlatego opieramy działania na transparentnych zasadach, a każdy produkt tworzymy w duchu security by design. To oznacza, że sprawdzamy wszystko pod kątem odporności na potencjalne ataki cyberprzestępców – dodaje Przemysław Koch z VeloBanku.

W ciągu ostatnich 10 miesięcy VeloBank wprowadził na rynek szereg "zielonych" usług. Na szczególną uwagę zasługuje VeloMarket, który powstał w ramach Grupy kapitałowej VeloBank. Jest to internetowy sklep oferujący wyselekcjonowane, certyfikowane produkty, które pomagają w dbaniu o zdrowie i środowisko.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.