VeloBank z nagrodą Złotej e-Tarczy
21 września br. podczas XXIX Forum Teleinformatyki VeloBank został wyróżniony nagrodą Złotej e-Tarczy za swoją niezawodność, skuteczność oraz efektywność wsparcia transformacji energetycznej. Bank, jako instytucja działająca w oparciu o idee ESG, kładzie duży nacisk, aby wdrażane usługi były neutralne dla środowiska. Jednocześnie dba o edukację klientów, pomagając im w procesie transformacji energetycznej.
Forum Teleinformatyki to jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w polskiej branży informatycznej. Tradycyjnie gromadzi ono najlepszych specjalistów i praktyków zaangażowanych w modernizację Polski. Podczas Forum Teleinformatyki omawiane są najaktualniejsze kwestie związane z wykorzystaniem informatyki w administracji i gospodarce, odzwierciedlając rozwój polskiego rynku IT.
– Świat Bardziej Velo to świat, który budujemy w sposób jak najbardziej ekologiczny i odpowiedzialny społecznie. Chcemy pokazać, że dobre wybory po prostu się opłacają. Na co dzień charakteryzuje nas zwinność i praca w trybie eXtreme Agile, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby. Budujemy usługi i wykorzystujemy nowoczesne technologie w taki sposób, żeby pomagać klientom w codzienności, edukując jednocześnie, że można oszczędzać czas i pieniądze w sposób bardziej ekologiczny – podkreśla Przemysław Koch, członek zarządu ds. operacji IT w VeloBank.
Rada programowa Forum Teleinformatyki wysoko oceniła wykorzystanie przez VeloBank nowoczesnych technologii, które ułatwiają klientom korzystanie z bankowości elektronicznej, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego poziomu cyberbezpieczeństwa.
– Naszym celem jest stworzenie partnerstwa z klientami. Dlatego opieramy działania na transparentnych zasadach, a każdy produkt tworzymy w duchu security by design. To oznacza, że sprawdzamy wszystko pod kątem odporności na potencjalne ataki cyberprzestępców – dodaje Przemysław Koch z VeloBanku.
W ciągu ostatnich 10 miesięcy VeloBank wprowadził na rynek szereg "zielonych" usług. Na szczególną uwagę zasługuje VeloMarket, który powstał w ramach Grupy kapitałowej VeloBank. Jest to internetowy sklep oferujący wyselekcjonowane, certyfikowane produkty, które pomagają w dbaniu o zdrowie i środowisko.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.