VeloBank z nowym domem mediowym
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Propozycje domów mediowych oceniono według kilku kryteriów związanych z obszarami: analizy rynku i strategii, podejścia do planowania mediów, narzędzi, zespołu obsługującego bank oraz warunków zakupowych. Nad prawidłowością przebiegu przetargu oraz oceną merytoryczną tabel gwarancyjnych czuwał Audytor – Media Strategy Warsaw. Celem banku było znalezienie partnera, który wesprze strategię holistycznego podejścia do komunikacji offline i online oraz jak największych synergii podejmowanych działań.
- Dziękujemy naszej dotychczasowej agencji mediowej Spark Foundry za owocną współpracę. Szczególne za ogromny wysiłek włożony w kampanię rebrandingową VeloBanku, którą realizowaliśmy od listopada 2022 roku i która była dużym sukcesem. Przed nami i naszym nowym partnerem mediowym kolejne wyzwania i czas komunikacji rozwijającej się oferty, która obejmuje klientów indywidualnych, firmowych oraz private banking. Od początku jesteśmy marką, która stawia na innowacje i sięga po odważne rozwiązania marketingowe. W tej materii nic się nie zmienia. Initiative dobrze rozumie nasze potrzeby i cieszymy się, że dołączają do Świata Bardziej Velo – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
- VeloBank znacząco wybija się spośród konkurentów nie tylko ofertą, ale i komunikacją – doceniamy szczególnie szybkość podejmowania decyzji i niestandardowe podejście. Nie benchmarkuje się do konkurencji, stara się przede wszystkim odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Cieszymy się więc bardzo, że nasza odpowiedź na potrzeby VeloBanku zaowocowała współpracą. To dla nas nie tylko wielka satysfakcja, ale także inspiracja do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań i zapewnienia naszemu nowemu klientowi jeszcze lepszego wsparcia w realizacji jego celów biznesowych – dodaje Justyna Mazur, Managing Director Initiative Poland & CEE.
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.