Komunikaty PR

VeloBank z nowym domem mediowym

2024-04-17  |  12:40

VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.

Propozycje domów mediowych oceniono według kilku kryteriów związanych z obszarami: analizy rynku i strategii, podejścia do planowania mediów, narzędzi, zespołu obsługującego bank oraz warunków zakupowych. Nad prawidłowością przebiegu przetargu oraz oceną merytoryczną tabel gwarancyjnych czuwał Audytor – Media Strategy Warsaw. Celem banku było znalezienie partnera, który wesprze strategię holistycznego podejścia do komunikacji offline i online oraz jak największych synergii podejmowanych działań.

- Dziękujemy naszej dotychczasowej agencji mediowej Spark Foundry za owocną współpracę. Szczególne za ogromny wysiłek włożony w kampanię rebrandingową VeloBanku, którą realizowaliśmy od listopada 2022 roku i która była dużym sukcesem. Przed nami i naszym nowym partnerem mediowym kolejne wyzwania i czas komunikacji rozwijającej się oferty, która obejmuje klientów indywidualnych, firmowych oraz private banking. Od początku jesteśmy marką, która stawia na innowacje i sięga po odważne rozwiązania marketingowe. W tej materii nic się nie zmienia. Initiative dobrze rozumie nasze potrzeby i cieszymy się, że dołączają do Świata Bardziej Velo – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

- VeloBank znacząco wybija się spośród konkurentów nie tylko ofertą, ale i komunikacją – doceniamy szczególnie szybkość podejmowania decyzji i niestandardowe podejście. Nie benchmarkuje się do konkurencji, stara się przede wszystkim odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Cieszymy się więc bardzo, że nasza odpowiedź na potrzeby VeloBanku zaowocowała współpracą. To dla nas nie tylko wielka satysfakcja, ale także inspiracja do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań i zapewnienia naszemu nowemu klientowi jeszcze lepszego wsparcia w realizacji jego celów biznesowych – dodaje Justyna Mazur, Managing Director Initiative Poland & CEE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.