Komunikaty PR

VeloBank z sześcioma nominacjami do finansowego Oskara

2023-10-23  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank zakwalifikował się do finału w aż sześciu kategoriach prestiżowego konkursu Banking Tech Awards 2023. Zwinnie rozwijający się dzięki technologii bank doceniono za nową aplikację mobilną i system CRM. Jurorzy wyróżnili też zespół IT i prezesa banku oraz zieloną platformę e-commerce grupy kapitałowej VeloBanku - VeloMarket. VeloBank znalazł się także w gronie najlepszych nowopowstałych marek bankowych. Wyniki tegorocznej edycji Banking Tech Awards zostaną ogłoszone podczas gali 30 listopada br. w Londynie.

VeloBank od początku swojego istnienia przywiązuje ogromną wagę do cyfryzacji i technologii. Na drodze do zostania pierwszym fintechem wśród banków intensywnie rozwija swoje usługi i produkty, opierając je o najnowocześniejsze rozwiązania IT. Zaangażowanie banku w tej sferze doceniła kapituła Banking Tech Awards. VeloBank został zakwalifikowany do ścisłego finału konkursu jako jedyny polski bank w aż sześciu kategoriach. W obszarze narzędzi cyfrowej bankowości wyróżniono aplikację mobilną dla klientów (Best Tech Overhaul – Front Office), system CRM (Best Use of Data) oraz inicjatywę platformy zakupowej VeloMarket.pl (Top Innovation – Beyond Banking), stworzonej w ramach grupy kapitałowej VeloBanku.

Uznanie ekspertów oceniających zgłoszenia konkursowe w kategorii Best Newcomer Banking Brand zdobył także proces powstania marki VeloBanku, zrealizowany w ramach rekordowo szybkiego procesu rebrandingu, wdrożonego w zaledwie 5. tygodni.

Kapituła Banking Tech Awards 2023 wyróżniła również osoby stojące za technologiczną przemianą banku. Do finału rywalizacji dostał się zespół IT kierowany przez Przemysława Kocha (Tech Team of the Year), a wśród nominowanych w kategorii technologicznego lidera (Tech Leadership) znalazł się prezes zarządu VeloBanku, Adam Marciniak.

Bycie w cyfrowej awangardzie bankowości tkwi w DNA marki VeloBank, którą powołaliśmy do życia w bardzo krótkim czasie. Mamy za sobą blisko rok intensywnej pracy nad technologiczną i produktową transformacją naszego banku. Tak duża liczba nominacji do finału Banking Tech Awards 2023 to dowód na to, że wyróżniliśmy się jako innowacyjna instytucja na rynku finansowym nie tylko w Polsce, ale i w skali globalnej. Cieszymy się, że doceniono zarówno same wdrożone przez nas narzędzia, proces powstawania nowej marki na trudnym i konkurencyjnym rynku, jak i zespół, który odpowiada za obszar zwinnej digitalizacji VeloBanku. To pokazuje, jak wiele osiągnęliśmy w rok od rozpoczęcia działalności i jak duży mamy potencjał – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Konkurs Banking Tech Awards 2023 organizowany jest już po raz 24. przez redakcję renomowanego portalu branżowego FinTech Futures. Historia wydawnictwa sięga 1983 roku, kiedy to powstał Banking Technology, londyński magazyn prasowy. Od tego czasu firma stała się jednym z największych międzynarodowych domów mediowych działających w internecie i prasie, obsługujących globalną bankowość i branżę fintech. Wśród nominowanych są takie marki jak J.P. Morgan, Deutsche Bank czy HSBC.

Więcej o konkursie tutaj: https://informaconnect.com/banking-tech-awards/the-shortlist/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.