Komunikaty PR

VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023

2023-09-29  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank dołączył do grona firm wyróżnionych certyfikatem Solidny Pracodawca 2023. Uznanie zyskały realne szanse rozwoju w strukturach organizacji, najlepsze warunki socjalne oraz dobre opinie na temat przedsiębiorstwa. Bank doceniono za dopracowaną politykę personalną uwzględniającą aspekty ochrony środowiska, a także za szereg inicjatyw z obszaru CSR. Jako Solidny Pracodawca VeloBank oferuje pracownikom atrakcyjne programy rozwojowe, zrównoważone warunki pracy uwzględniające work-life balance, a także wsparcie aktywności związanych ze zdrowym trybem życia i rekreacją w sportowym stylu.

– Solidny Pracodawca 2023 to kolejny tytuł, który znalazł się w naszym portfolio jako pracodawcy. W przeciągu ostatnich kilku miesięcy zdobyliśmy wyróżnienia Friendly Workplace 2023 oraz Best Quality Employer 2023. To dla nas ogromna duma i potwierdzenie zaangażowania, jakie wkładamy jako VeloBank w tworzenie atrakcyjnego miejsca pracy w sektorze finansów. Wiemy, że im lepiej pracuje się zespołowi, tym lepiej funkcjonujemy jako organizacja. Dbamy więc o to, aby pracownicy mogli się rozwijać. Chcemy przyciągać tym talenty – ekspertów w swoich dziedzinach, którzy chcą realizować się w środowisku premiującym zaangażowanie, wzajemny szacunek oraz troskę o środowisko naturalne – wskazuje Katarzyna Mikulska, dyrektorka zarządzająca Obszarem Human Resources w VeloBanku.

Solidny Pracodawca 2023 to wyróżnienie przyznawane przez wydawcę popularnych dodatków prasowych poruszających tematykę biznesową dostępnych na łamach Dziennika Gazety Prawnej czy magazynu Personel i Zarządzanie.  Firmy wyróżnione tym tytułem oceniane są w obszarach związanych z rozwojem talentów, kulturą organizacyjną, polityką socjalną, warunkami płacowymi oraz na podstawie rekomendacji zewnętrznych instytucji zajmujących się tematyką HR.

VeloBank, oprócz troski o wellbeing i komfortowe środowisko pracy, wyraźnie akcentuje swoją ofertę rozwojową. Wśród niej znaleźć można programy szkoleniowe, które oferuje pracownikom wewnętrzna platforma ROZWOJOWNIA oraz Program SMART, który wspiera dzielenie się wiedzą i budowę organizacji uczącej się. W ofercie bank posiada również programy rozwoju zawodowego, takie jak Menedżer na START. Pracownicy korzystają też ze specjalnej platformy Mindgram wspierającej odporność psychiczną i samorozwój.

Wyróżniony tytułem Solidnego Pracodawcy 2023 VeloBank to innowacyjna instytucja finansowa o ogólnopolskiej sieci sprzedaży, w której pracuje ponad 3000 osób o średniej wieku wynoszącej 38 lat. W gronie pracowników znajduje się 37% osób reprezentujących obsługę klienta, 7% poświęca uwagę analizie potrzeb oraz światowych trendów w produktach bankowych, a aż 15% zespołu obsługuje zagadnienia cyfrowych technologii, które stanowią DNA banku.

Więcej informacji o nagrodzie Solidny Pracodawca Roku dostępne na www.solidnypracodawca.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.