Volkswagen Bank ma propozycję dla fanów rajdów WRC
Volkswagen Bank rozszerza gamę kart Visa o limitowaną edycję z wizerunkami Mikołaja „Miko” Marczyka, czyli jednego z najzdolniejszych rajdowców młodego pokolenia i pilota Szymona Gospodarczyka.
Miko Marczyk wraz Szymonem Gospodarczykiem od kilku lat rywalizują na najważniejszych arenach międzynarodowych, jeżdżąc modelem marki Škoda Fabia Rally2 evo. Udział w rajdach i możliwość mierzenia się z najlepszymi nie byłyby możliwe, gdyby nie wsparcie partnerów, m.in. Volkswagen Financial Services.
Oferta jest dostępna dla obecnych i nowych klientów indywidualnych, beneficjentów usług w ramach konta osobistego w Pakiecie Standard z kartą Visa lub w Pakiecie Złotym z kartą Visa Gold.
Volkswagen Bank (dostarczający usługi bankowe w ramach Volkswagen Financial Services) po raz kolejny robi ukłon w stronę miłośników motoryzacji, poszerzając katalog kart debetowych. Tym razem o limitowaną edycję z wizerunkami Mikołaja „Miko” Marczyka – najmłodszego w historii rajdowego mistrza Polski oraz pilota Szymona Gospodarczyka. Do tej pory klienci mogli wybierać wzory kart, na których były prezentowane największe klasyki Grupy Volkswagen (np. VW Beetle), jak i najnowsze modele aut elektrycznych (np. Porsche Taycan czy VW ID. Buzz)
– W ramach Volkswagen Bank przygotowaliśmy limitowaną ofertę, którą kierujemy zwłaszcza do największych rajdowych fanów, aby w wyjątkowy sposób mogli dać wyraz swojej pasji. Oferujemy karty debetowe Visa z wizerunkami Miko Marczyka i Szymona Gospodarczyka, które są funkcjonalne, a dodatkowo będą stanowić nietuzinkową ozdobę portfela – komentuje Ronald Kulikowski, Dyrektor Zarządzający Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Gratka dla największych fanów rajdów WRC
Volkswagen Bank przygotował ponadto wyjątkową gratkę dla fanów rajdowego duetu. Jest nim drobny upominek od Miko Marczyka i Szymona Gospodarczyka przeznaczony dla klientów, którzy otworzą Konto osobiste w Pakiecie Standard z kartą Visa lub w Pakiecie Złotym z kartą Visa Gold i wybiorą wzór z wizerunkami rajdowców. Co więcej, już wkrótce posiadacze limitowanej edycji karty będą mogli skorzystać z atrakcyjnych zniżek w ramach promocji w firmowym sklepie www.mikomarczyk.pl.
Rachunek dla każdego w Volkswagen Bank
Konto osobiste e-direct w Pakiecie Standard z kartą Visa jest bezpłatne niezależnie od transakcji i wpływów. Klienci zyskują szereg benefitów, gdyż mają zagwarantowane 0 zł za założenie i prowadzenie rachunku, pierwsze 250 przelewów, bezprowizyjne wypłaty z bankomatów w ramach sieci Planet Cash w całym kraju, ubezpieczenie w Pakiecie Podstawowym, a także wydanie, wznowienie i obsługę karty Visa.
Natomiast konto osobiste e-direct w Pakiecie Złotym z kartą Visa Gold – to oferta premium z bogatą paletą przywilejów, np. bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju i Europie, szeroki zakres ubezpieczenia w Pakiecie Złotym i darmowe przewalutowanie transakcji zagranicznych, dokonanych w dowolnej walucie obcej. Wydanie, obsługa i wznowienie karty są także bezpłatne.
Volkswagen Bank zapewnia wszystkim klientom dostęp do rachunku przez bankowość internetową i aplikację mobilną. Ponadto użytkownicy kart Volkswagen Bank mogą zyskać liczne benefity przy płatności kartą w Visa Benefit Program.
Więcej informacji o karcie z wizerunkami Miko Marczyka i Szymona Gospodarczyka znajduje się na stronie Volkswagen Financial Services.
Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.