Volkswagen Bank sponsorem turnieju Porsche Golf Cup

Volkswagen Financial Services wraz z Volkswagen Bank byli sponsorami głównymi turnieju golfowego, który odbył się 15-16 października na polu Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Wydarzenie zgromadziło wielu miłośników tej dyscypliny sportu.
Turniej Porsche Golf Cup został zorganizowany przez Porsche Inter Auto – jednego z wiodących dealerów samochodowych, z którym współpracują Volkswagen Bank i Volkswagen Financial Services. Uczestnicy zmagań mogli na miejscu zapoznać się z autem Porsche Taycan, czyli pierwszym w historii marki seryjnie produkowanym samochodem elektrycznym.
– Podjęliśmy decyzję o sponsoringu Porsche Golf Cup, ponieważ pragniemy być blisko naszych klientów i wspierać ich nie tylko w działalności biznesowej, oferując dostosowane do potrzeb finansowanie jak kredyt, leasing czy najem, ale też towarzyszyć im w zmaganiach natury sportowej, w ramach których mogą sprawdzić swoje umiejętności – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.
– Jako Volkswagen Bank chętnie i konsekwentnie angażujemy się w wydarzenia, które znajdują odzwierciedlenie w produktach banku. Warto w tym miejscu wymienić np. kartę z wizerunkiem modelu Porsche Taycan dostępną dla wszystkich posiadających konto osobiste w Pakiecie Złotym z kartą Visa Gold oraz konto firmowe z kartą Visa Business, Lokatę Max Biznes, Lokatę Plus Biznes – dodaje Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Marka Porsche od wielu lat aktywnie towarzyszy wszelkim aktywnościom golfowym w Polsce, a już od 1988 roku organizuje rozgrywki Porsche Golf Cup. To seria turniejów eliminacyjnych, rozgrywanych na całym świecie, zwieńczona wielkim finałem, który gromadzi najlepszych zawodników z całego świata. Turniej połączony jest z jazdami testowymi najnowszymi modelami marki Porsche, licznymi dodatkowymi konkursami oraz wieczornym rozdaniem nagród.
W sierpniu br. Volkswagen Bank został jednym ze sponsorów turnieju golfowego z okazji 20-lecia Opolskiego Klubu Golfowego w kompleksie Karolinka Golf Park niedaleko Opola. Partnerem tytularnym zawodów był dealer samochodowy Audi Lellek Opole.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.