Komunikaty PR

Volkswagen Bank sponsorem turnieju Porsche Golf Cup

2022-10-27  |  13:20
Biuro prasowe

Volkswagen Financial Services wraz z Volkswagen Bank byli sponsorami głównymi turnieju golfowego, który odbył się 15-16 października na polu Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Wydarzenie zgromadziło wielu miłośników tej dyscypliny sportu.

Turniej Porsche Golf Cup został zorganizowany przez Porsche Inter Auto – jednego z wiodących dealerów samochodowych, z którym współpracują Volkswagen Bank i Volkswagen Financial Services. Uczestnicy zmagań mogli na miejscu zapoznać się z autem Porsche Taycan, czyli pierwszym w historii marki seryjnie produkowanym samochodem elektrycznym.

Podjęliśmy decyzję o sponsoringu Porsche Golf Cup, ponieważ pragniemy być blisko naszych klientów i wspierać ich nie tylko w działalności biznesowej, oferując dostosowane do potrzeb finansowanie jak kredyt, leasing czy najem, ale też towarzyszyć im w zmaganiach natury sportowej, w ramach których mogą sprawdzić swoje umiejętności – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.

Jako Volkswagen Bank chętnie i konsekwentnie angażujemy się w wydarzenia, które znajdują odzwierciedlenie w produktach banku. Warto w tym miejscu wymienić np. kartę z wizerunkiem modelu Porsche Taycan dostępną dla wszystkich posiadających konto osobiste w Pakiecie Złotym z kartą Visa Gold oraz konto firmowe z kartą Visa Business, Lokatę Max Biznes, Lokatę Plus Biznes – dodaje Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Marka Porsche od wielu lat aktywnie towarzyszy wszelkim aktywnościom golfowym w Polsce, a już od 1988 roku organizuje rozgrywki Porsche Golf Cup. To seria turniejów eliminacyjnych, rozgrywanych na całym świecie, zwieńczona wielkim finałem, który gromadzi najlepszych zawodników z całego świata. Turniej połączony jest z jazdami testowymi najnowszymi modelami marki Porsche, licznymi dodatkowymi konkursami oraz wieczornym rozdaniem nagród.

W sierpniu br. Volkswagen Bank został jednym ze sponsorów turnieju golfowego z okazji 20-lecia Opolskiego Klubu Golfowego w kompleksie Karolinka Golf Park niedaleko Opola. Partnerem tytularnym zawodów był dealer samochodowy Audi Lellek Opole.

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.