Volkswagen Bank sponsorem turnieju Porsche Golf Cup
Volkswagen Financial Services wraz z Volkswagen Bank byli sponsorami głównymi turnieju golfowego, który odbył się 15-16 października na polu Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Wydarzenie zgromadziło wielu miłośników tej dyscypliny sportu.
Turniej Porsche Golf Cup został zorganizowany przez Porsche Inter Auto – jednego z wiodących dealerów samochodowych, z którym współpracują Volkswagen Bank i Volkswagen Financial Services. Uczestnicy zmagań mogli na miejscu zapoznać się z autem Porsche Taycan, czyli pierwszym w historii marki seryjnie produkowanym samochodem elektrycznym.
– Podjęliśmy decyzję o sponsoringu Porsche Golf Cup, ponieważ pragniemy być blisko naszych klientów i wspierać ich nie tylko w działalności biznesowej, oferując dostosowane do potrzeb finansowanie jak kredyt, leasing czy najem, ale też towarzyszyć im w zmaganiach natury sportowej, w ramach których mogą sprawdzić swoje umiejętności – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.
– Jako Volkswagen Bank chętnie i konsekwentnie angażujemy się w wydarzenia, które znajdują odzwierciedlenie w produktach banku. Warto w tym miejscu wymienić np. kartę z wizerunkiem modelu Porsche Taycan dostępną dla wszystkich posiadających konto osobiste w Pakiecie Złotym z kartą Visa Gold oraz konto firmowe z kartą Visa Business, Lokatę Max Biznes, Lokatę Plus Biznes – dodaje Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Marka Porsche od wielu lat aktywnie towarzyszy wszelkim aktywnościom golfowym w Polsce, a już od 1988 roku organizuje rozgrywki Porsche Golf Cup. To seria turniejów eliminacyjnych, rozgrywanych na całym świecie, zwieńczona wielkim finałem, który gromadzi najlepszych zawodników z całego świata. Turniej połączony jest z jazdami testowymi najnowszymi modelami marki Porsche, licznymi dodatkowymi konkursami oraz wieczornym rozdaniem nagród.
W sierpniu br. Volkswagen Bank został jednym ze sponsorów turnieju golfowego z okazji 20-lecia Opolskiego Klubu Golfowego w kompleksie Karolinka Golf Park niedaleko Opola. Partnerem tytularnym zawodów był dealer samochodowy Audi Lellek Opole.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji.
VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.