Komunikaty PR

Volkswagen Bank sponsorem zawodów zimowych dla dzieci w Beskid Sport Arena

2023-02-28  |  10:50
Biuro prasowe

Na początku lutego w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena rozegrano wyścigi zjazdowe dla dzieci. Wśród sponsorów wydarzenia „Zimowa jazda” byli Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank, którzy sfinansowali nagrody dla zwycięzców konkursu. Imprezę zorganizował salon samochodowy Audi Lellek Katowice.

„Zimowa jazda” jest cyklicznym wydarzeniem dla miłośników śnieżnych aktywności, które co roku odbywa się w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena. Podczas tegorocznej imprezy zorganizowano wyścigi zjazdowe dla dzieci na nartach i snowboardzie, a także gry indywidulane oraz zespołowe z udziałem konferansjera i DJ-a. Konkurencje koordynował organizator – salon samochodowy Audi Lellek Katowice.

W ramach współpracy z dealerem Audi Lellek Katowice zostaliśmy zaproszeni do współorganizacji imprezy, która przez swój zakres gwarantowała nam szerokie dotarcie do potencjalnych klientów. Omawialiśmy możliwy rozwój szkoleń dla pracowników w ramach naszej oferty bankowej, nad której rozwojem pracujemy cały czas – dodała Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Podczas narciarskiego wydarzenia „Zimowa jazda” wyeksponowano samochody z salonu Audi Lellek Katowice. Jeden z nich został umieszczony w szklanym boksie. Podobnie jak przy wszystkich innych tego typu imprezach, na stoku nie zabrakło banerów i innych gadżetów od Volkswagen Bank. Tego dnia nawet gondole i skipassy były w barwach banku. Firma zasponsorowała 18 nagród w pięciu kategoriach wiekowych dla młodych narciarzy oraz trzy nagrody dla snowboardzistów.

– Nawiązanie długofalowych relacji z siecią dealerską ma na celu zwiększenie udziału sprzedaży naszych marek na rynku krajowym oraz budowanie zaufania do usług leasingowych i bankowych oferowanych przez Grupę Volkswagen w Polsce – podsumował Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Volkswagen Financial Services.

– W bieżącym sezonie, a jest to już nasz czwarty, z wielką radością przyjęliśmy do grona partnerów firmy Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank. Dotychczasowa, długoletnia już współpraca naszych firm gwarantowała współpracę na najwyższym poziomie przy procesie szkoleniowym pracowników, w ramach oferty pracowniczej– skomentował Jarosław Wojas, Dyrektor Zarządzający Audi Lellek Katowice.

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku

Miłośnicy stacjonarnego bankowania z Krakowa ucieszą się z otwarcia czwartej placówki VeloBanku w tym mieście. Położny w biurowcu Hubpoint oddział, w dni robocze między godz. 9:00
Bankowość 20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz
2024-04-29 | 14:00

20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz

Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku Mija 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To okres podsumowań, patrzenia jak przez te lata zmieniała się gospodarka oraz
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.