Volkswagen Bank sponsorem zawodów zimowych dla dzieci w Beskid Sport Arena
Na początku lutego w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena rozegrano wyścigi zjazdowe dla dzieci. Wśród sponsorów wydarzenia „Zimowa jazda” byli Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank, którzy sfinansowali nagrody dla zwycięzców konkursu. Imprezę zorganizował salon samochodowy Audi Lellek Katowice.
„Zimowa jazda” jest cyklicznym wydarzeniem dla miłośników śnieżnych aktywności, które co roku odbywa się w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena. Podczas tegorocznej imprezy zorganizowano wyścigi zjazdowe dla dzieci na nartach i snowboardzie, a także gry indywidulane oraz zespołowe z udziałem konferansjera i DJ-a. Konkurencje koordynował organizator – salon samochodowy Audi Lellek Katowice.
– W ramach współpracy z dealerem Audi Lellek Katowice zostaliśmy zaproszeni do współorganizacji imprezy, która przez swój zakres gwarantowała nam szerokie dotarcie do potencjalnych klientów. Omawialiśmy możliwy rozwój szkoleń dla pracowników w ramach naszej oferty bankowej, nad której rozwojem pracujemy cały czas – dodała Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Podczas narciarskiego wydarzenia „Zimowa jazda” wyeksponowano samochody z salonu Audi Lellek Katowice. Jeden z nich został umieszczony w szklanym boksie. Podobnie jak przy wszystkich innych tego typu imprezach, na stoku nie zabrakło banerów i innych gadżetów od Volkswagen Bank. Tego dnia nawet gondole i skipassy były w barwach banku. Firma zasponsorowała 18 nagród w pięciu kategoriach wiekowych dla młodych narciarzy oraz trzy nagrody dla snowboardzistów.
– Nawiązanie długofalowych relacji z siecią dealerską ma na celu zwiększenie udziału sprzedaży naszych marek na rynku krajowym oraz budowanie zaufania do usług leasingowych i bankowych oferowanych przez Grupę Volkswagen w Polsce – podsumował Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Volkswagen Financial Services.
– W bieżącym sezonie, a jest to już nasz czwarty, z wielką radością przyjęliśmy do grona partnerów firmy Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank. Dotychczasowa, długoletnia już współpraca naszych firm gwarantowała współpracę na najwyższym poziomie przy procesie szkoleniowym pracowników, w ramach oferty pracowniczej– skomentował Jarosław Wojas, Dyrektor Zarządzający Audi Lellek Katowice.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.