Komunikaty PR

Volkswagen Bank sponsorem zawodów zimowych dla dzieci w Beskid Sport Arena

2023-02-28  |  10:50
Biuro prasowe

Na początku lutego w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena rozegrano wyścigi zjazdowe dla dzieci. Wśród sponsorów wydarzenia „Zimowa jazda” byli Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank, którzy sfinansowali nagrody dla zwycięzców konkursu. Imprezę zorganizował salon samochodowy Audi Lellek Katowice.

„Zimowa jazda” jest cyklicznym wydarzeniem dla miłośników śnieżnych aktywności, które co roku odbywa się w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena. Podczas tegorocznej imprezy zorganizowano wyścigi zjazdowe dla dzieci na nartach i snowboardzie, a także gry indywidulane oraz zespołowe z udziałem konferansjera i DJ-a. Konkurencje koordynował organizator – salon samochodowy Audi Lellek Katowice.

W ramach współpracy z dealerem Audi Lellek Katowice zostaliśmy zaproszeni do współorganizacji imprezy, która przez swój zakres gwarantowała nam szerokie dotarcie do potencjalnych klientów. Omawialiśmy możliwy rozwój szkoleń dla pracowników w ramach naszej oferty bankowej, nad której rozwojem pracujemy cały czas – dodała Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Podczas narciarskiego wydarzenia „Zimowa jazda” wyeksponowano samochody z salonu Audi Lellek Katowice. Jeden z nich został umieszczony w szklanym boksie. Podobnie jak przy wszystkich innych tego typu imprezach, na stoku nie zabrakło banerów i innych gadżetów od Volkswagen Bank. Tego dnia nawet gondole i skipassy były w barwach banku. Firma zasponsorowała 18 nagród w pięciu kategoriach wiekowych dla młodych narciarzy oraz trzy nagrody dla snowboardzistów.

– Nawiązanie długofalowych relacji z siecią dealerską ma na celu zwiększenie udziału sprzedaży naszych marek na rynku krajowym oraz budowanie zaufania do usług leasingowych i bankowych oferowanych przez Grupę Volkswagen w Polsce – podsumował Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Volkswagen Financial Services.

– W bieżącym sezonie, a jest to już nasz czwarty, z wielką radością przyjęliśmy do grona partnerów firmy Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank. Dotychczasowa, długoletnia już współpraca naszych firm gwarantowała współpracę na najwyższym poziomie przy procesie szkoleniowym pracowników, w ramach oferty pracowniczej– skomentował Jarosław Wojas, Dyrektor Zarządzający Audi Lellek Katowice.

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Bezpieczna rozmowa z VeloBankiem dzięki elektronicznej wizytówce pracownika Biuro prasowe
2024-12-04 | 11:10

Bezpieczna rozmowa z VeloBankiem dzięki elektronicznej wizytówce pracownika

Trwający szał przedświątecznych zakupów w sieci to okres, gdy klienci VeloBanku mogą poczuć się jeszcze bardziej komfortowo w kontakcie z doradcami. Infolinia napędzanego
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.