Volkswagen Bank z bankowością internetową i mobilną w języku ang. i niem.
Volkswagen Bank systematycznie pracuje nad zwiększeniem dostępności i atrakcyjności swoich produktów oraz usług. Przykładem jest bankowość internetowa i mobilna, która posiadają pełną funkcjonalność w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim, dzięki czemu również cudzoziemcy mogą z łatwością korzystać z usług banku.
– W polskim oddziale Volkswagen Banku kilka lat temu wdrożyliśmy nowy system bankowości internetowej i mobilnej zgodny z PSD2, odpowiadający potrzebom wszystkich klientów oraz ułatwiający codzienne transakcje i rozliczenia. Poza wersją internetową, udostępniliśmy także aplikację mobilną dostępną na systemy operacyjne iOS, Android i Huawei. Bankowość internetowa oraz aplikacja mobilna dostępne są w języku polskim, angielskim i niemieckim. Dobrze wpisują się w naszą strategię bycia długofalowym partnerem dla naszych klientów. Dzięki naszym rozwiązaniom osoby mówiące nie tylko po polsku, ale także po angielsku czy niemiecku, bez kłopotów mogą założyć konto osobiste czy firmowe, korzystać z naszych innych produktów bankowych takich jak lokaty czy kredyty. Naszą misją jest kreowanie nowoczesnego i przyjaznego świata finansów, w którym każdy czuje się dobrze – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Umożliwienie korzystania z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej w języku angielskim i niemieckim, co podkreśla Volkswagen Bank, to odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku i otwarcie na nowe grupy klientów.
Informacja o bardziej wygodnym i intuicyjnym dostępie do produktów i usług Volkswagen Banku może być szczególnie cenną wiadomością dla obcokrajowców, którzy na co dzień nie używają języka polskiego. Na uwagę zasługuje też fakt, że z wyżej wymienionych ułatwień językowych mogą skorzystać zarówno klienci detaliczni, jak i firmowi, w tym posiadacze kredytu samochodowego czy gotówkowego w Volkswagen Banku z kontem za 0 zł.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty płatnicze Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe (w tym na elektromobilność), a także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. Wyróżnikiem banku są unikalne na rynku wzory kart Visa z wizerunkami samochodów ze stajni Volkswagena zgodnie z hasłem „od klasyka do elektryka”, w tym VW Beetle (tzn. „Garbus”) czy Volkswagen T1 (tzw. „Bulli”), a także elektrycznego Porsche Taycan czy Volkswagena ID. Buzz. Podróżników zaciekawić może karta Visa Gold z wizerunkiem campera VW California.
Volkswagen Bank swoją ofertę dla klientów indywidualnych świadczy w oparciu o dwa główne pakiety: Standardowy i Złoty, a także liczne benefity, m.in. dostęp w bankowości internetowej i przez aplikację mobilną Volkswagen Bank w trzech językach (polskim, angielskim i niemieckim). W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów Planet Cash.
Więcej informacji o ofercie Volkswagen Bank można znaleźć na stronie internetowej instytucji: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/konto-osobiste.html.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.