Komunikaty PR

Volkswagen Bank z promocyjnymi lokatami na nowe środki – nawet 8% w skali roku

2023-02-01  |  13:00
Biuro prasowe

Do 31 marca klienci indywidualni oraz biznesowi posiadający konto w Volkswagen Bank mogą skorzystać z promocyjnych ofert na lokaty na nowe środki.

Volkswagen Bank, dostarczający usługi bankowe w ramach Volkswagen Financial Services, z początkiem nowego roku wprowadził na rynek promocyjne lokaty. Bank kieruje swoją ofertę do nowych oraz obecnych klientów. Jak wyglądają szczegóły?

Dla obecnych oraz nowych klientów biznesowych (w tym dla prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą) bank przygotował „Lokatę Max Biznes na Nowe Środki”. Oferta jest dostępna w ramach rachunku firmowego Plus Konto Biznes. Lokatę można założyć na 1 rok, minimalna kwota wynosi 1 000 zł. Volkswagen Bank oferuje oprocentowanie stałe w wysokości 4% w skali roku oraz kwartalną kapitalizację odsetek.

Zaś z myślą o klientach indywidualnych przygotowano „Lokatę 5 Plus na Nowe Środki”. Oferta jest dostępna w ramach konta osobistego. Okres lokaty wynosi 1 rok, a minimalna kwota 1 000 zł. Volkswagen Bank proponuje oprocentowanie stałe w wysokości 8% w skali roku oraz kwartalną kapitalizację odsetek, co oznacza, że lokatę można traktować jako 3-, 6- lub 9-miesięczną.

Pierwsze tygodnie nowego roku tradycyjnie upływają nam na ustalaniu planów, co chcielibyśmy osiągnąć, w czym być lepszymi. Jako Volkswagen Bank zachęcamy naszych klientów, aby do listy postanowień dopisali jedno słowo: „oszczędzanie”. Wspieramy ich w codziennych wyborach, dlatego przygotowaliśmy promocyjne oferty lokat z atrakcyjnym oprocentowaniem. Aby móc z nich skorzystać, wystarczy posiadać rachunek indywidualny lub firmowy w Volkswagen Bank. Oferta jest limitowana i obowiązuje tylko do 31 marca, dlatego warto się pospieszyć – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji.

Więcej informacji o ofercie Volkswagen Bank można znaleźć na stronie internetowej instytucji:

https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/konto-osobiste.html 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.