Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku
Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach której istnieje możliwość otrzymania 6800 punktów w programie Bezcenne Chwile. Punkty mogą zostać wymienione m.in. na vouchery o łącznej wartości 100 zł i wykorzystane u partnerów programu takich jak Circle K, RTV Euro AGD, Empik, Decathlon czy Douglas podczas mikołajkowych lub świątecznych zakupów!
Promocja potrwa do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania puli 4200 nagród po 6800 punktów. Aby wziąć w niej udział należy spełnić kilka prostych warunków. Przede wszystkim Klient musi posiadać aktywną i ważną kartę debetową Mastercard, wydaną przez Getin Noble Bank.
Następnie niezbędne jest przystąpienie do programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz rejestracja w nim wspomnianej karty. Można dokonać tego w łatwy sposób za pośrednictwem strony internetowej https://bezcennechwile.mastercard.pl/. Jeśli Klient posiada już konto w programie, wystarczy, że doda do niego kartę, która ma zostać objęta promocją. Warto wspomnieć, że podczas procesu rejestracji należy wyrazić zgody marketingowe, które wskazane zostały w Regulaminie.
Ostatnim krokiem do uzyskania atrakcyjnej nagrody jest wykonanie zarejestrowaną kartą debetową minimum trzech transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę co najmniej 300 zł. Warunek ten musi zostać spełniony w przeciągu 30 dni kalendarzowych od momentu dodania karty do programu Mastercard Bezcenne Chwile.
6800 punktów zostanie przyznanych na konto Klienta w terminie do 15 dni roboczych licząc od dnia spełnienia wszystkich warunków promocji. Będą one ważne przez 2 miesiące od dnia ich naliczenia, co oznacza, że właśnie tyle czasu będzie miał Klient, aby wymienić je np. na vouchery o wartości 100 zł do wykorzystania podczas świątecznych zakupów u partnerów programu.
Szczegóły oraz regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.
VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.