Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku

Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach której istnieje możliwość otrzymania 6800 punktów w programie Bezcenne Chwile. Punkty mogą zostać wymienione m.in. na vouchery o łącznej wartości 100 zł i wykorzystane u partnerów programu takich jak Circle K, RTV Euro AGD, Empik, Decathlon czy Douglas podczas mikołajkowych lub świątecznych zakupów!
Promocja potrwa do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania puli 4200 nagród po 6800 punktów. Aby wziąć w niej udział należy spełnić kilka prostych warunków. Przede wszystkim Klient musi posiadać aktywną i ważną kartę debetową Mastercard, wydaną przez Getin Noble Bank.
Następnie niezbędne jest przystąpienie do programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz rejestracja w nim wspomnianej karty. Można dokonać tego w łatwy sposób za pośrednictwem strony internetowej https://bezcennechwile.mastercard.pl/. Jeśli Klient posiada już konto w programie, wystarczy, że doda do niego kartę, która ma zostać objęta promocją. Warto wspomnieć, że podczas procesu rejestracji należy wyrazić zgody marketingowe, które wskazane zostały w Regulaminie.
Ostatnim krokiem do uzyskania atrakcyjnej nagrody jest wykonanie zarejestrowaną kartą debetową minimum trzech transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę co najmniej 300 zł. Warunek ten musi zostać spełniony w przeciągu 30 dni kalendarzowych od momentu dodania karty do programu Mastercard Bezcenne Chwile.
6800 punktów zostanie przyznanych na konto Klienta w terminie do 15 dni roboczych licząc od dnia spełnienia wszystkich warunków promocji. Będą one ważne przez 2 miesiące od dnia ich naliczenia, co oznacza, że właśnie tyle czasu będzie miał Klient, aby wymienić je np. na vouchery o wartości 100 zł do wykorzystania podczas świątecznych zakupów u partnerów programu.
Szczegóły oraz regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.