Komunikaty PR

Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku

2020-11-23  |  10:50

Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach której istnieje możliwość otrzymania 6800 punktów w programie Bezcenne Chwile. Punkty mogą zostać wymienione m.in. na vouchery o łącznej wartości 100 zł i wykorzystane u partnerów programu takich jak Circle K, RTV Euro AGD, Empik, Decathlon czy Douglas podczas mikołajkowych lub świątecznych zakupów!

 

Promocja potrwa do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania puli 4200 nagród po 6800 punktów. Aby wziąć w niej udział należy spełnić kilka prostych warunków. Przede wszystkim Klient musi posiadać aktywną i ważną kartę debetową Mastercard, wydaną przez Getin Noble Bank. 

 

Następnie niezbędne jest przystąpienie do programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz rejestracja w nim wspomnianej karty. Można dokonać tego w łatwy sposób za pośrednictwem strony internetowej https://bezcennechwile.mastercard.pl/. Jeśli Klient posiada już konto w programie, wystarczy, że doda do niego kartę, która ma zostać objęta promocją. Warto wspomnieć, że podczas procesu rejestracji należy wyrazić zgody marketingowe, które wskazane zostały w Regulaminie. 

 

Ostatnim krokiem do uzyskania atrakcyjnej nagrody jest wykonanie zarejestrowaną kartą debetową minimum trzech transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę co najmniej 300 zł. Warunek ten musi zostać spełniony w przeciągu 30 dni kalendarzowych od momentu dodania karty do programu Mastercard Bezcenne Chwile.

 

6800 punktów zostanie przyznanych na konto Klienta w terminie do 15 dni roboczych licząc od dnia spełnienia wszystkich warunków promocji. Będą one ważne przez 2 miesiące od dnia ich naliczenia, co oznacza, że właśnie tyle czasu będzie miał Klient, aby wymienić je np. na vouchery o wartości 100 zł do wykorzystania podczas świątecznych zakupów u partnerów programu.

 

Szczegóły oraz regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.