Komunikaty PR

Wakacje i oszczędzanie w dwóch nowych kampaniach marketingowych VeloBanku

2023-08-08  |  11:00
Biuro prasowe

 

VeloBank wystartował z nową kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje.

W nowej odsłonie spotów reklamowych VeloBank zaprasza do dołączenia do Świata Bardziej Velo, w którym można mądrze i bezpiecznie oszczędzać pieniądze, przy okazji je pomnażając. Umożliwia to właśnie Elastyczne Konto Oszczędnościowe, które w odróżnieniu od lokat nie zamraża gotówki, ale pozwala na stałe korzystanie ze zgromadzonych środków, które mogą rosnąć dzięki oprocentowaniu. W ofercie specjalnej „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” przez 3 miesiące stałe oprocentowanie sięga aż 8% w skali roku dla kwoty do 300 tys. zł. Natomiast dla środków od 300 do 400 tys. zł oprocentowanie wynosi 6%.

Według marcowego badania GfK „Current Consumer Mood” wciąż aż 21% Polaków odkłada do tzw. „skarpety”. VeloBank w swojej historii przedstawionej w spocie reklamowym chce przekonać do innych form oszczędzania. Nawiązuje do wygody i bezpieczeństwa, jakie daje korzystanie z Elastycznego Konta Oszczędnościowego. Reklama pokazuje parę, która próbuje tradycyjnych sposobów odkładania pieniędzy do skarbonki czy domowych skrytek, co kończy się fiaskiem. Są bardziej godne polecenia metody na oszczędzanie, jak wygodne Elastyczne Konto Oszczędnościowe w VeloBanku. Co istotne rachunek oszczędnościowy można założyć zdalnie ze swojej kanapy przy pomocy aplikacji mobilnej.

Bezpieczeństwo jest jedną z kluczowych wartości, na których opieramy naszą bankowość. Dlatego w spotach nie tylko zachęcamy do korzystania z oferty oszczędnościowej, ale i uświadamiamy, że trzymanie środków w banku jest lepszym pomysłem niż przechowywanie ich w domu. Co ważne, dodajemy do naszej propozycji coś ekstra, czyli wysokie oprocentowanie, które pomaga nie tylko bezpiecznie oszczędzać, ale i pomnażać odłożone środki. Dzięki bankowości internetowej i mobilnej można łatwo założyć konto oszczędnościowe i mieć stały dostęp do środków. Dzięki temu świnka skarbonka może nam służyć już tylko jako ozdoba – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku

15 i 30-sekundowe spoty reklamowe VeloBanku będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszyć im będą różnorodne działania w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikacja w mediach społecznościowych.

Z VeloBankiem na wakacje

Równolegle z nowymi działaniami marketingowymi reklamującymi Elastyczne Konto Oszczędnościowe ruszyła kampania radiowa zachęcająca do zabrania VeloBanku na letni urlop. Na antenie wybranych stacji radiowych bank zwraca się bezpośrednio do klientów, mówiąc, że wszędzie tam, gdzie klienci wybiorą się na wakacje – w góry, nad morze, nad jeziora czy za granicę – VeloBank pomoże zadbać o ich finanse. Bank zachęca też do dołączenia do Świata Bardziej Velo i bezpiecznego bankowania podczas wakacji. Kampania radiowa, w której głosu użyczyła Magdalena Różdżka, potrwa do końca sierpnia.

Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły oferty produktów objętych kampanią są dostępne na stronie www.velobank.pl.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=u6wZ61cZWaA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.