Wakacje i oszczędzanie w dwóch nowych kampaniach marketingowych VeloBanku

VeloBank wystartował z nową kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje.
W nowej odsłonie spotów reklamowych VeloBank zaprasza do dołączenia do Świata Bardziej Velo, w którym można mądrze i bezpiecznie oszczędzać pieniądze, przy okazji je pomnażając. Umożliwia to właśnie Elastyczne Konto Oszczędnościowe, które w odróżnieniu od lokat nie zamraża gotówki, ale pozwala na stałe korzystanie ze zgromadzonych środków, które mogą rosnąć dzięki oprocentowaniu. W ofercie specjalnej „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” przez 3 miesiące stałe oprocentowanie sięga aż 8% w skali roku dla kwoty do 300 tys. zł. Natomiast dla środków od 300 do 400 tys. zł oprocentowanie wynosi 6%.
Według marcowego badania GfK „Current Consumer Mood” wciąż aż 21% Polaków odkłada do tzw. „skarpety”. VeloBank w swojej historii przedstawionej w spocie reklamowym chce przekonać do innych form oszczędzania. Nawiązuje do wygody i bezpieczeństwa, jakie daje korzystanie z Elastycznego Konta Oszczędnościowego. Reklama pokazuje parę, która próbuje tradycyjnych sposobów odkładania pieniędzy do skarbonki czy domowych skrytek, co kończy się fiaskiem. Są bardziej godne polecenia metody na oszczędzanie, jak wygodne Elastyczne Konto Oszczędnościowe w VeloBanku. Co istotne rachunek oszczędnościowy można założyć zdalnie ze swojej kanapy przy pomocy aplikacji mobilnej.
– Bezpieczeństwo jest jedną z kluczowych wartości, na których opieramy naszą bankowość. Dlatego w spotach nie tylko zachęcamy do korzystania z oferty oszczędnościowej, ale i uświadamiamy, że trzymanie środków w banku jest lepszym pomysłem niż przechowywanie ich w domu. Co ważne, dodajemy do naszej propozycji coś ekstra, czyli wysokie oprocentowanie, które pomaga nie tylko bezpiecznie oszczędzać, ale i pomnażać odłożone środki. Dzięki bankowości internetowej i mobilnej można łatwo założyć konto oszczędnościowe i mieć stały dostęp do środków. Dzięki temu świnka skarbonka może nam służyć już tylko jako ozdoba – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
15 i 30-sekundowe spoty reklamowe VeloBanku będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszyć im będą różnorodne działania w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikacja w mediach społecznościowych.
Z VeloBankiem na wakacje
Równolegle z nowymi działaniami marketingowymi reklamującymi Elastyczne Konto Oszczędnościowe ruszyła kampania radiowa zachęcająca do zabrania VeloBanku na letni urlop. Na antenie wybranych stacji radiowych bank zwraca się bezpośrednio do klientów, mówiąc, że wszędzie tam, gdzie klienci wybiorą się na wakacje – w góry, nad morze, nad jeziora czy za granicę – VeloBank pomoże zadbać o ich finanse. Bank zachęca też do dołączenia do Świata Bardziej Velo i bezpiecznego bankowania podczas wakacji. Kampania radiowa, w której głosu użyczyła Magdalena Różdżka, potrwa do końca sierpnia.
Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Szczegóły oferty produktów objętych kampanią są dostępne na stronie www.velobank.pl.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=u6wZ61cZWaA.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.