Wakacje i oszczędzanie w dwóch nowych kampaniach marketingowych VeloBanku

VeloBank wystartował z nową kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje.
W nowej odsłonie spotów reklamowych VeloBank zaprasza do dołączenia do Świata Bardziej Velo, w którym można mądrze i bezpiecznie oszczędzać pieniądze, przy okazji je pomnażając. Umożliwia to właśnie Elastyczne Konto Oszczędnościowe, które w odróżnieniu od lokat nie zamraża gotówki, ale pozwala na stałe korzystanie ze zgromadzonych środków, które mogą rosnąć dzięki oprocentowaniu. W ofercie specjalnej „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” przez 3 miesiące stałe oprocentowanie sięga aż 8% w skali roku dla kwoty do 300 tys. zł. Natomiast dla środków od 300 do 400 tys. zł oprocentowanie wynosi 6%.
Według marcowego badania GfK „Current Consumer Mood” wciąż aż 21% Polaków odkłada do tzw. „skarpety”. VeloBank w swojej historii przedstawionej w spocie reklamowym chce przekonać do innych form oszczędzania. Nawiązuje do wygody i bezpieczeństwa, jakie daje korzystanie z Elastycznego Konta Oszczędnościowego. Reklama pokazuje parę, która próbuje tradycyjnych sposobów odkładania pieniędzy do skarbonki czy domowych skrytek, co kończy się fiaskiem. Są bardziej godne polecenia metody na oszczędzanie, jak wygodne Elastyczne Konto Oszczędnościowe w VeloBanku. Co istotne rachunek oszczędnościowy można założyć zdalnie ze swojej kanapy przy pomocy aplikacji mobilnej.
– Bezpieczeństwo jest jedną z kluczowych wartości, na których opieramy naszą bankowość. Dlatego w spotach nie tylko zachęcamy do korzystania z oferty oszczędnościowej, ale i uświadamiamy, że trzymanie środków w banku jest lepszym pomysłem niż przechowywanie ich w domu. Co ważne, dodajemy do naszej propozycji coś ekstra, czyli wysokie oprocentowanie, które pomaga nie tylko bezpiecznie oszczędzać, ale i pomnażać odłożone środki. Dzięki bankowości internetowej i mobilnej można łatwo założyć konto oszczędnościowe i mieć stały dostęp do środków. Dzięki temu świnka skarbonka może nam służyć już tylko jako ozdoba – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
15 i 30-sekundowe spoty reklamowe VeloBanku będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszyć im będą różnorodne działania w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikacja w mediach społecznościowych.
Z VeloBankiem na wakacje
Równolegle z nowymi działaniami marketingowymi reklamującymi Elastyczne Konto Oszczędnościowe ruszyła kampania radiowa zachęcająca do zabrania VeloBanku na letni urlop. Na antenie wybranych stacji radiowych bank zwraca się bezpośrednio do klientów, mówiąc, że wszędzie tam, gdzie klienci wybiorą się na wakacje – w góry, nad morze, nad jeziora czy za granicę – VeloBank pomoże zadbać o ich finanse. Bank zachęca też do dołączenia do Świata Bardziej Velo i bezpiecznego bankowania podczas wakacji. Kampania radiowa, w której głosu użyczyła Magdalena Różdżka, potrwa do końca sierpnia.
Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Szczegóły oferty produktów objętych kampanią są dostępne na stronie www.velobank.pl.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=u6wZ61cZWaA.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.