Wysoka jakość obsługi Klienta podczas pandemii w Getin Bank

Według portalu MojeBankowanie.pl Getin Bank jest drugim najlepiej przygotowanym bankiem do bezpiecznej obsługi Klientów w placówce podczas epidemii COVID-19. W ramach badania, niezależni eksperci wzięli pod uwagę wszystkie czynniki zapewniające bezpieczeństwo Klientów podczas wizyty w oddziale w tym m.in. wyposażenie placówek w środki ochronne, zarządzanie ruchem Klientów oraz sposób prowadzenia rozmowy. Badanie rozpoczęło VI edycję projektu Instytucja Roku, w ramach którego oceniana jest jakość obsługi Klientów w placówkach, kanałach zdalnych oraz badane są procesy związane z otwarciem rachunków osobistych oraz firmowych.
- Obecna sytuacja wymagała od nas dużej elastyczności oraz szybkich i skutecznych działań. Bezpieczeństwo Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego niezwłocznie wprowadziliśmy środki ostrożności i zadbaliśmy o to, aby zarówno Klienci, jak i nasi Pracownicy czuli się bezpiecznie – powiedział Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku – Obecnie skupiamy się na poznawaniu i analizie nowych potrzeb i oczekiwań naszych Klientów w celu dostosowania do nich aktualnego modelu obsługi – dodał.
W pierwszym etapie badania eksperci sprawdzili poziom dostosowania placówek banków do zaostrzonych wymogów bezpieczeństwa, zarządzania ruchem oraz sposobu bezpośredniego kontaktu z Klientem. Sprawdzano m.in. czy banki informują Klientów o tym, ile osób może przebywać w placówce, czy zapewniane są środki dezynfekcji oraz czy Pracownicy mają do dyspozycji odpowiednie środki chroniące przez zagrożeniem. Eksperci wskazali, że podczas obsługi Klienci najbezpieczniej czuli się w Getin Banku. Podczas drugiej fali badania analizowano oczekiwania Klientów wobec obsługi bankowej podczas pandemii COVID-19. W czasie wizyty w placówce banków najważniejsza okazała się dla nich dostępność środków ochronnych i związane z nimi poczucie bezpieczeństwa.
W pierwszym etapie badania wzięło udział 15 banków. Eksperci odbyli łącznie 150 wizyt, po 10 w każdym z nich. W celu dokładnego porównania ocenianych banków w projekcie uczestniczyło 10 ekspertów, a każdy z nich odwiedził 15 różnych banków. W drugim etapie projektu przeprowadzono niemal 1000 wywiadów telefonicznych, w których Klienci banków opowiedzieli o swoich oczekiwaniach w zakresie obsługi bankowej w czasie epidemii COVID-19.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.