Komunikaty PR

Wysoka jakość obsługi Klienta podczas pandemii w Getin Bank

2020-06-19  |  10:45

Według portalu MojeBankowanie.pl Getin Bank jest drugim najlepiej przygotowanym bankiem do bezpiecznej obsługi Klientów w placówce podczas epidemii COVID-19. W ramach badania, niezależni eksperci wzięli pod uwagę wszystkie czynniki zapewniające bezpieczeństwo Klientów podczas wizyty w oddziale w tym m.in. wyposażenie placówek w środki ochronne, zarządzanie ruchem Klientów oraz sposób prowadzenia rozmowy. Badanie rozpoczęło VI edycję projektu Instytucja Roku, w ramach którego oceniana jest jakość obsługi Klientów w placówkach, kanałach zdalnych oraz badane są procesy związane z otwarciem rachunków osobistych oraz firmowych. 

 

- Obecna sytuacja wymagała od nas dużej elastyczności oraz szybkich i skutecznych działań. Bezpieczeństwo Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego niezwłocznie wprowadziliśmy środki ostrożności i zadbaliśmy o to, aby zarówno Klienci, jak i nasi Pracownicy czuli się bezpiecznie – powiedział Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku – Obecnie skupiamy się na poznawaniu i analizie nowych potrzeb i oczekiwań naszych Klientów w celu dostosowania do nich aktualnego modelu obsługi – dodał. 

 

W pierwszym etapie badania eksperci sprawdzili poziom dostosowania placówek banków do zaostrzonych wymogów bezpieczeństwa, zarządzania ruchem oraz sposobu bezpośredniego kontaktu z Klientem. Sprawdzano m.in. czy banki informują Klientów o tym, ile osób może przebywać w placówce, czy zapewniane są środki dezynfekcji oraz czy Pracownicy mają do dyspozycji odpowiednie środki chroniące przez zagrożeniem. Eksperci wskazali, że podczas obsługi Klienci najbezpieczniej czuli się w Getin Banku. Podczas drugiej fali badania analizowano oczekiwania Klientów wobec obsługi bankowej podczas pandemii COVID-19. W czasie wizyty w placówce banków najważniejsza okazała się dla nich dostępność środków ochronnych i związane z nimi poczucie bezpieczeństwa.

 

W pierwszym etapie badania wzięło udział 15 banków. Eksperci odbyli łącznie 150 wizyt, po 10 w każdym z nich. W celu dokładnego porównania ocenianych banków w projekcie uczestniczyło 10 ekspertów, a każdy z nich odwiedził 15 różnych banków. W drugim etapie projektu przeprowadzono niemal 1000 wywiadów telefonicznych, w których Klienci banków opowiedzieli o swoich oczekiwaniach w zakresie obsługi bankowej w czasie epidemii COVID-19.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.