ZEN.COM i Neosurf rozszerzają współpracę. Kupony Neosurf kolejną metodą doładow
Teraz również użytkownicy platformy płatniczej ZEN.COM będą mogli doładować swoje konto za pomocą kuponu Neosurf. Jest to kolejny krok poszerzający współpracę między fintechami.
ZEN.COM rozwija swoją aplikację i dodaje nowe metody doładowań, aby zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo użytkowników. Po włączeniu kart przedpłaconych Neosurf, klienci ZEN mają już 32 dostępne metody doładowania salda konta, w tym kartę kredytową, Apple Pay i Google Pay oraz inne, wykorzystywane lokalnie metody płatności, takie jak iDEAL, Skrill czy Bancontact.
Na koniec ubiegłego roku w Polsce wydano już 2,2 mln kart przedpłaconych, co oznacza, że miały one 5,1 proc. udziału w rynku. To stosunkowo wysoka kwota, biorąc pod uwagę, że większość z nich jest jednorazowa. Z takich rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo i anonimowość, nie wymagając podawania danych osobowych, chętnie korzystają osoby szczególnie ceniące prywatność w sieci. Ponieważ bezpieczeństwo i wygoda są kluczowe dla użytkowników ZEN.COM, bardzo ważne dla firmy jest wzmocnienie partnerstwa z uznanym graczem w branży płatności, jakim jest Neosurf.
Chief Commercial Officer w Neosurf, Andrea McGeachin: "ZEN.COM jest dla nas cenionym partnerem. Neosurf szybko staje się środkiem płatniczym wybieranym w sektorze gier. Stawiamy doświadczenie klienta w centrum oferty Neosurf, co jest zgodne z filozofią ZEN.COM i mamy nadzieję na dalsze rozszerzenie naszej współpracy."
To nie pierwsza odsłona współpracy obu firm. Już wcześniej e-sklepy korzystające z bramki płatniczej polskiego fintechu miały możliwość dodania Neosurf jako jednej z metod płatności, dając tym samym klientom wybór preferowanej metody. Karty Neosurf można kupić w internecie lub za gotówkę w sklepach stacjonarnych. Doładowanie konta ZEN odbywa się poprzez wpisanie kodu z karty, bez konieczności podawania jakichkolwiek danych osobowych.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.