ZEN.COM i Neosurf rozszerzają współpracę. Kupony Neosurf kolejną metodą doładow
Teraz również użytkownicy platformy płatniczej ZEN.COM będą mogli doładować swoje konto za pomocą kuponu Neosurf. Jest to kolejny krok poszerzający współpracę między fintechami.
ZEN.COM rozwija swoją aplikację i dodaje nowe metody doładowań, aby zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo użytkowników. Po włączeniu kart przedpłaconych Neosurf, klienci ZEN mają już 32 dostępne metody doładowania salda konta, w tym kartę kredytową, Apple Pay i Google Pay oraz inne, wykorzystywane lokalnie metody płatności, takie jak iDEAL, Skrill czy Bancontact.
Na koniec ubiegłego roku w Polsce wydano już 2,2 mln kart przedpłaconych, co oznacza, że miały one 5,1 proc. udziału w rynku. To stosunkowo wysoka kwota, biorąc pod uwagę, że większość z nich jest jednorazowa. Z takich rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo i anonimowość, nie wymagając podawania danych osobowych, chętnie korzystają osoby szczególnie ceniące prywatność w sieci. Ponieważ bezpieczeństwo i wygoda są kluczowe dla użytkowników ZEN.COM, bardzo ważne dla firmy jest wzmocnienie partnerstwa z uznanym graczem w branży płatności, jakim jest Neosurf.
Chief Commercial Officer w Neosurf, Andrea McGeachin: "ZEN.COM jest dla nas cenionym partnerem. Neosurf szybko staje się środkiem płatniczym wybieranym w sektorze gier. Stawiamy doświadczenie klienta w centrum oferty Neosurf, co jest zgodne z filozofią ZEN.COM i mamy nadzieję na dalsze rozszerzenie naszej współpracy."
To nie pierwsza odsłona współpracy obu firm. Już wcześniej e-sklepy korzystające z bramki płatniczej polskiego fintechu miały możliwość dodania Neosurf jako jednej z metod płatności, dając tym samym klientom wybór preferowanej metody. Karty Neosurf można kupić w internecie lub za gotówkę w sklepach stacjonarnych. Doładowanie konta ZEN odbywa się poprzez wpisanie kodu z karty, bez konieczności podawania jakichkolwiek danych osobowych.
VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.