ZEN.COM i Neosurf rozszerzają współpracę. Kupony Neosurf kolejną metodą doładow
Teraz również użytkownicy platformy płatniczej ZEN.COM będą mogli doładować swoje konto za pomocą kuponu Neosurf. Jest to kolejny krok poszerzający współpracę między fintechami.
ZEN.COM rozwija swoją aplikację i dodaje nowe metody doładowań, aby zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo użytkowników. Po włączeniu kart przedpłaconych Neosurf, klienci ZEN mają już 32 dostępne metody doładowania salda konta, w tym kartę kredytową, Apple Pay i Google Pay oraz inne, wykorzystywane lokalnie metody płatności, takie jak iDEAL, Skrill czy Bancontact.
Na koniec ubiegłego roku w Polsce wydano już 2,2 mln kart przedpłaconych, co oznacza, że miały one 5,1 proc. udziału w rynku. To stosunkowo wysoka kwota, biorąc pod uwagę, że większość z nich jest jednorazowa. Z takich rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo i anonimowość, nie wymagając podawania danych osobowych, chętnie korzystają osoby szczególnie ceniące prywatność w sieci. Ponieważ bezpieczeństwo i wygoda są kluczowe dla użytkowników ZEN.COM, bardzo ważne dla firmy jest wzmocnienie partnerstwa z uznanym graczem w branży płatności, jakim jest Neosurf.
Chief Commercial Officer w Neosurf, Andrea McGeachin: "ZEN.COM jest dla nas cenionym partnerem. Neosurf szybko staje się środkiem płatniczym wybieranym w sektorze gier. Stawiamy doświadczenie klienta w centrum oferty Neosurf, co jest zgodne z filozofią ZEN.COM i mamy nadzieję na dalsze rozszerzenie naszej współpracy."
To nie pierwsza odsłona współpracy obu firm. Już wcześniej e-sklepy korzystające z bramki płatniczej polskiego fintechu miały możliwość dodania Neosurf jako jednej z metod płatności, dając tym samym klientom wybór preferowanej metody. Karty Neosurf można kupić w internecie lub za gotówkę w sklepach stacjonarnych. Doładowanie konta ZEN odbywa się poprzez wpisanie kodu z karty, bez konieczności podawania jakichkolwiek danych osobowych.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.