Komunikaty PR

Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy

2024-04-23  |  12:15
Biuro prasowe

Kredyt gotówkowy VeloBanku na 1. miejscu XV edycji Złotego Bankiera, jednego z bardziej uznanych przez świat finansów rankingu, organizowanego przez redakcje Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Wyróżnienie przyznane przez ekspertów podkreśla skuteczność VeloBanku w kreowaniu nowoczesnej, atrakcyjnej dla konsumentów oferty kredytowej. Wysoko oceniany jest również zdalny kontakt z bankiem. Analizując poszczególne obszary aktywności firm specjaliści Bankier.pl na 3. miejscu uplasowali infolinię oraz jakość komunikacji z VeloBankiem przez formularz i czat na www.

Złoty Bankier to coroczny ranking organizowany przez wydawnictwo Bonnier Business Polska, właściciela Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Oceniane są w nim instytucje bankowe świadczące najwyższe standardy jakości obsługi, oferujące najlepsze produkty i prowadzące wyróżniające się na tle konkurencji działania.

22 kwietnia br. w Warszawie, przedstawiciele VeloBanku – Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej, który odebrał statuetkę, Łukasz Stolarczyk, Dyrektor Biura Badań i Monitoringu Jakości oraz Katarzyna Meissner, Dyrektor Obszaru Komunikacji i Marketingu, wzięli udział w uroczystości rozdania nagród w tegorocznej edycji plebiscytu Złotego Bankiera.

– Niewiele ponad 3 tygodnie po przekazaniu informacji o pozyskaniu inwestora strategicznego, z satysfakcją możemy przekazać rynkowi, że naszą ofertę doceniają nie tylko konsumenci, ale też eksperci wiodącego wydawnictwa finansowego w Polsce. Wyróżnienie statuetką Złotego Bankiera jest ważne, bo przyznawane bankom za najwyższe standardy jakości. Docenienie naszego kredytu gotówkowego pokazuje, że oferujemy innowacyjne, konkurencyjne i pożądane przez klientów produkty. Tym samym wywiązujemy się z naszego zobowiązania. Chcemy być bankiem, który stara się bardziej, jest blisko wartości klientów i pozwala im łatwo realizować plany oraz marzenia. Złoty Bankier to dla nas kolejny sukces i impuls do dalszego rozwoju oferty produktowej oraz doskonalenia jakości obsługi świadczonej przez VeloBank – podkreśla Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej.

Oprócz konkurencyjnych parametrów finansowych, oferta kredytowa VeloBanku opiera się też o najwyższą jakość obsługi i w pełni zdalny proces aplikowania. O kwotę do 200 tys. złotych, na dowolny cel, można wnioskować w kanałach cyfrowych banku, podpisując umowę oraz ciesząc się uruchomionym kredytem bez wychodzenia z domu. VeloBank zadbał o najdrobniejsze szczegóły swojej zwycięskiej propozycji. Nagrodzony Złotym Bankierem kredyt można zacząć spłacać nawet 3 miesiące po jego uzyskaniu.

W tegorocznej edycji jakość obsługi realizowanej przez banki zbadała agencja Minds&Roses. Eksperci portalu Bankier.pl wzięli pod lupę produkty bankowe, wyróżniając instytucje finansowe, które ich zdaniem prezentują najlepsze oferty konta osobistego, konta dla dziecka, kredytu hipotecznego oraz kredytu gotówkowego. Kapituła ekspertów komunikacji marketingowej oceniała również aktywność banków w obszarze social mediów. W rywalizacji brały też udział karty płatnicze, gdzie głos oddano internautom, którzy wybierali swojego faworyta spośród 14. zgłoszonych przez banki propozycji.

Analitycy oprócz pierwszego miejsca dla kredytu gotówkowego wskazali, że VeloBank dysponuje jednym z najlepszych w Polsce call center. Jest ono obsługiwane przez doskonale przygotowanych konsultantów, którzy wyróżniają się w tak ważnej kwestii, jaką jest rozmowa z klientami o kwestiach bezpiecznego bankowania.

Więcej informacji na temat plebiscytu Złoty Bankier znajduje się na stronie: https://zlotybankier.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku

Miłośnicy stacjonarnego bankowania z Krakowa ucieszą się z otwarcia czwartej placówki VeloBanku w tym mieście. Położny w biurowcu Hubpoint oddział, w dni robocze między godz. 9:00
Bankowość 20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz
2024-04-29 | 14:00

20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz

Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku Mija 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To okres podsumowań, patrzenia jak przez te lata zmieniała się gospodarka oraz
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.