Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy
Kredyt gotówkowy VeloBanku na 1. miejscu XV edycji Złotego Bankiera, jednego z bardziej uznanych przez świat finansów rankingu, organizowanego przez redakcje Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Wyróżnienie przyznane przez ekspertów podkreśla skuteczność VeloBanku w kreowaniu nowoczesnej, atrakcyjnej dla konsumentów oferty kredytowej. Wysoko oceniany jest również zdalny kontakt z bankiem. Analizując poszczególne obszary aktywności firm specjaliści Bankier.pl na 3. miejscu uplasowali infolinię oraz jakość komunikacji z VeloBankiem przez formularz i czat na www.
Złoty Bankier to coroczny ranking organizowany przez wydawnictwo Bonnier Business Polska, właściciela Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Oceniane są w nim instytucje bankowe świadczące najwyższe standardy jakości obsługi, oferujące najlepsze produkty i prowadzące wyróżniające się na tle konkurencji działania.
22 kwietnia br. w Warszawie, przedstawiciele VeloBanku – Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej, który odebrał statuetkę, Łukasz Stolarczyk, Dyrektor Biura Badań i Monitoringu Jakości oraz Katarzyna Meissner, Dyrektor Obszaru Komunikacji i Marketingu, wzięli udział w uroczystości rozdania nagród w tegorocznej edycji plebiscytu Złotego Bankiera.
– Niewiele ponad 3 tygodnie po przekazaniu informacji o pozyskaniu inwestora strategicznego, z satysfakcją możemy przekazać rynkowi, że naszą ofertę doceniają nie tylko konsumenci, ale też eksperci wiodącego wydawnictwa finansowego w Polsce. Wyróżnienie statuetką Złotego Bankiera jest ważne, bo przyznawane bankom za najwyższe standardy jakości. Docenienie naszego kredytu gotówkowego pokazuje, że oferujemy innowacyjne, konkurencyjne i pożądane przez klientów produkty. Tym samym wywiązujemy się z naszego zobowiązania. Chcemy być bankiem, który stara się bardziej, jest blisko wartości klientów i pozwala im łatwo realizować plany oraz marzenia. Złoty Bankier to dla nas kolejny sukces i impuls do dalszego rozwoju oferty produktowej oraz doskonalenia jakości obsługi świadczonej przez VeloBank – podkreśla Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej.
Oprócz konkurencyjnych parametrów finansowych, oferta kredytowa VeloBanku opiera się też o najwyższą jakość obsługi i w pełni zdalny proces aplikowania. O kwotę do 200 tys. złotych, na dowolny cel, można wnioskować w kanałach cyfrowych banku, podpisując umowę oraz ciesząc się uruchomionym kredytem bez wychodzenia z domu. VeloBank zadbał o najdrobniejsze szczegóły swojej zwycięskiej propozycji. Nagrodzony Złotym Bankierem kredyt można zacząć spłacać nawet 3 miesiące po jego uzyskaniu.
W tegorocznej edycji jakość obsługi realizowanej przez banki zbadała agencja Minds&Roses. Eksperci portalu Bankier.pl wzięli pod lupę produkty bankowe, wyróżniając instytucje finansowe, które ich zdaniem prezentują najlepsze oferty konta osobistego, konta dla dziecka, kredytu hipotecznego oraz kredytu gotówkowego. Kapituła ekspertów komunikacji marketingowej oceniała również aktywność banków w obszarze social mediów. W rywalizacji brały też udział karty płatnicze, gdzie głos oddano internautom, którzy wybierali swojego faworyta spośród 14. zgłoszonych przez banki propozycji.
Analitycy oprócz pierwszego miejsca dla kredytu gotówkowego wskazali, że VeloBank dysponuje jednym z najlepszych w Polsce call center. Jest ono obsługiwane przez doskonale przygotowanych konsultantów, którzy wyróżniają się w tak ważnej kwestii, jaką jest rozmowa z klientami o kwestiach bezpiecznego bankowania.
Więcej informacji na temat plebiscytu Złoty Bankier znajduje się na stronie: https://zlotybankier.pl/.
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.