Zmiany w Volkswagen Bank – Marek Sołtysiak dołącza do zespołu
Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce ogłosił zmiany personalne w swojej strukturze zarządzania. Marek Sołtysiak, doświadczony manager z wieloletnim stażem w sektorze bankowym, dołącza do zespołu jako nowy Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta.
Marek Sołtysiak rozpoczął współpracę z Volkswagen Bankiem w połowie lipca. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w sektorze bankowym, które zapewnia mu bogatą wiedzę i umiejętności w różnorodnych obszarach branży.
Przez ostatnie 7 lat pełnił funkcje kierownicze w Alior Banku, gdzie od 2020 roku zarządzał Pionem Produktów Klienta Biznesowego. W zakresie jego odpowiedzialności były zadania takie jak opracowywanie strategii, opieka nad produktami, rozwijanie portfela projektów, bankowość internetowa oraz scentralizowana obsługa posprzedażowa.
Jako aktywny członek komitetów bankowych takich jak CALCO (ang. Capital and Asset-Liability Committee), Ryzyka Operacyjnego, Rozwoju Banku czy Kredytowego, wniósł znaczący wkład w podejmowanie decyzji kluczowych dla działalności banku.
Do poprzednich obszarów pracy Marka Sołtysiaka należało również finansowanie mikrofirm, którym zajmował się w Banku BPH.
– Dołączenie do zespołu Volkswagen Banku jest dla mnie dużym zaszczytem oraz realizacją rozwoju zawodowego, jak i pasji motoryzacyjnej. Wyspecjalizowany model biznesowy oraz wyjątkowa pozycja marki Volkswagen stanowią szansę dla rozwoju działalności bankowej. W ramach strategii Mobility 2030 zaoferujemy klientom unikalne usługi, atrakcyjne warunki korzystania z produktów bankowych i wysoki standard obsługi zdalnej – mówi Marek Sołtysiak, nowy Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Poza światem finansów, Marek pasjonuje się także motoryzacją i w czasie wolnym aktywnie angażuje się w organizację rajdów samochodowych.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.