Komunikaty PR

Zmiany w Volkswagen Bank – Marek Sołtysiak dołącza do zespołu

2023-07-31  |  13:30
Biuro prasowe

Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce ogłosił zmiany personalne w swojej strukturze zarządzania. Marek Sołtysiak, doświadczony manager z wieloletnim stażem w sektorze bankowym, dołącza do zespołu jako nowy Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta.

Marek Sołtysiak rozpoczął współpracę z Volkswagen Bankiem w połowie lipca. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w sektorze bankowym, które zapewnia mu bogatą wiedzę i umiejętności w różnorodnych obszarach branży.

Przez ostatnie 7 lat pełnił funkcje kierownicze w Alior Banku, gdzie od 2020 roku zarządzał Pionem Produktów Klienta Biznesowego. W zakresie jego odpowiedzialności były zadania takie jak opracowywanie strategii, opieka nad produktami, rozwijanie portfela projektów, bankowość internetowa oraz scentralizowana obsługa posprzedażowa.

Jako aktywny członek komitetów bankowych takich jak CALCO (ang. Capital and Asset-Liability Committee), Ryzyka Operacyjnego, Rozwoju Banku czy Kredytowego, wniósł znaczący wkład w podejmowanie decyzji kluczowych dla działalności banku.

Do poprzednich obszarów pracy Marka Sołtysiaka należało również finansowanie mikrofirm, którym zajmował się w Banku BPH.

Dołączenie do zespołu Volkswagen Banku jest dla mnie dużym zaszczytem oraz realizacją rozwoju zawodowego, jak i pasji motoryzacyjnej. Wyspecjalizowany model biznesowy oraz wyjątkowa pozycja marki Volkswagen stanowią szansę dla rozwoju działalności bankowej. W ramach strategii Mobility 2030 zaoferujemy klientom unikalne usługi, atrakcyjne warunki korzystania z produktów bankowych i wysoki standard obsługi zdalnej – mówi Marek Sołtysiak, nowy Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Poza światem finansów, Marek pasjonuje się także motoryzacją i w czasie wolnym aktywnie angażuje się w organizację rajdów samochodowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.