Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland
Wraz z początkiem 2023 roku do zespołu Weber Shandwick dołączył Bartłomiej Kędzierski. Jako nowy partner zarządzający agencji będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z Klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów.
Od stycznia 2023 do Weber Shandwick, jednej z największych sieciowych agencji PR, funkcjonującej na polskim rynku w ramach grupy McCANN Poland dołączył Bartłomiej Kędzierski. Na stanowisku Partnera Zarządzającego zastąpił Agnieszkę Dziedzic, która po ośmiu latach współpracy rozstała się z agencją.
- To dla mnie kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, które przyjmuję z ogromnym entuzjazmem. Jesteśmy w tym punkcie świadomości biznesowej, w którym niezależnie od sytuacji rynkowej, firmy dostrzegają potrzebę intensyfikowania działań wizerunkowych i wdrażania skutecznych strategii PR. Jestem przekonany, że możliwość wymiany doświadczeń w tak różnorodnej grupie, wszechstronne kwalifikacje naszych specjalistów, a także zaplecze, jakie zapewnia McCANN Poland, przełożą się na liczne, kreatywne projekty komunikacyjne, dostosowane do aktualnych realiów – mówi Bartłomiej Kędzierski, Managing Partner Weber Shandwick.
Bartłomiej Kędzierski, dotychczasowy CEO i właściciel agencji Made in PR, ma ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, zarządzania komunikacją kryzysową, relacji inwestorskich i public affairs. W ostatnich latach nadzorował działalność agencji PR, odpowiadając za doradztwo i projektowanie strategii dla czołowych polskich i zagranicznych firm oraz funduszy inwestycyjnych. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialny za wyniki biznesowe firmy i jej rozwój strategiczny.
- Transformacja PR dzieje się tu i teraz sprawiając, że ten obszar komunikacji staje się ważnym elementem dobrze prosperującego biznesu naszych Klientów. Wciąż rosnąca potrzeba doradztwa strategicznego powoduje, że PR ma przed sobą złoty okres rozwoju. Cieszę się, że w tak ważnym momencie dołącza do nas Bartek. To doskonale rozumiejący realia biznesu ekspert. Jestem przekonany, że jego wszechstronne doświadczenie – zarówno jako strategicznego doradcy i partnera dla Klientów agencji, jak i lidera dla silnego zespołu obecnych konsultantów – idealnie sprawdzi się przy wprowadzaniu Weber Shandwick na kolejny etap rozwoju. Serdecznie dziękuję Agnieszce Dziedzic za bardzo owocne 8 lat współpracy i zbudowanie mocnej pozycji Weber Shandwick na polskim rynku – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Zespół Weber Shandwick w Poland liczy obecnie 12 konsultantów, którzy doradzają klientom z takich sektorów jak: marketing konsumencki, reputacja korporacyjna, komunikacja w sektorze ochrony zdrowia, technologie, Public Affairs, usługi finansowe oraz komunikacja kryzysowa.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.