Komunikaty PR

Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland

2023-01-11  |  08:00
Biuro prasowe

Wraz z początkiem 2023 roku do zespołu Weber Shandwick dołączył Bartłomiej Kędzierski. Jako nowy partner zarządzający agencji będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z Klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów. 

Od stycznia 2023 do Weber Shandwick, jednej z największych sieciowych agencji PR, funkcjonującej na polskim rynku w ramach grupy McCANN Poland dołączył Bartłomiej Kędzierski. Na stanowisku Partnera Zarządzającego zastąpił Agnieszkę Dziedzic, która po ośmiu latach współpracy rozstała się z agencją.

- To dla mnie kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, które przyjmuję z ogromnym entuzjazmem. Jesteśmy w tym punkcie świadomości biznesowej, w którym niezależnie od sytuacji rynkowej, firmy dostrzegają potrzebę intensyfikowania działań wizerunkowych i wdrażania skutecznych strategii PR. Jestem przekonany, że możliwość wymiany doświadczeń w tak różnorodnej grupie, wszechstronne kwalifikacje naszych specjalistów, a także zaplecze, jakie zapewnia McCANN Poland, przełożą się na liczne, kreatywne projekty komunikacyjne, dostosowane do aktualnych realiów – mówi Bartłomiej Kędzierski, Managing Partner Weber Shandwick.

Bartłomiej Kędzierski, dotychczasowy CEO i właściciel agencji Made in PR, ma ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, zarządzania komunikacją kryzysową, relacji inwestorskich i public affairs. W ostatnich latach nadzorował działalność agencji PR, odpowiadając za doradztwo i projektowanie strategii dla czołowych polskich i zagranicznych firm oraz funduszy inwestycyjnych. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialny za wyniki biznesowe firmy i jej rozwój strategiczny.

- Transformacja PR dzieje się tu i teraz sprawiając, że ten obszar komunikacji staje się ważnym elementem dobrze prosperującego biznesu naszych Klientów. Wciąż rosnąca potrzeba doradztwa strategicznego powoduje, że PR ma przed sobą złoty okres rozwoju. Cieszę się, że w tak ważnym momencie dołącza do nas Bartek. To doskonale rozumiejący realia biznesu ekspert. Jestem przekonany, że jego wszechstronne doświadczenie – zarówno jako strategicznego doradcy i partnera dla Klientów agencji, jak i lidera dla silnego zespołu obecnych konsultantów – idealnie sprawdzi się przy wprowadzaniu Weber Shandwick na kolejny etap rozwoju. Serdecznie dziękuję Agnieszce Dziedzic za bardzo owocne 8 lat współpracy i zbudowanie mocnej pozycji Weber Shandwick na polskim rynku – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Zespół Weber Shandwick w Poland liczy obecnie 12 konsultantów, którzy doradzają klientom z takich sektorów jak: marketing konsumencki, reputacja korporacyjna, komunikacja w sektorze ochrony zdrowia, technologie, Public Affairs, usługi finansowe oraz komunikacja kryzysowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.

Firma

Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.

Ochrona środowiska

Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.