Baumit Klub 2020 – kupuj, zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!
Buena Vista Media Group
Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl
1 lutego 2020 roku wystartowała kolejna edycja programu lojalnościowego Baumit Klub. Idea jest prosta – producent materiałów budowlanych nagradza tych, którzy na co dzień pracują z jego produktami.
Formuła jest oparta o system punktowy – każdy zakup produktów objętych programem (materiały do elewacji, tynki maszynowe, masy samopoziomujące, gładzie i kleje do płytek) premiowany jest punktami. Dzięki nim klubowicz zdobywa kolejne – wyższe statusy, które zwiększają liczbę punktów za premiowane produkty. W ten sposób można w krótszym czasie zebrać punkty i wymienić je na wybraną nagrodę. Klubowicz startuje z pozycji Uczestnika i pnie się w górę – do zdobycia jest status: Przyjaciel, Profesjonalista i VIP. Wraz ze zmianą statusu otwierają się także dodatkowe koszyki nagród, które można odbierać za zgromadzone na koncie punkty na bieżąco aż do 28 lutego 2021 roku.
Nagrody – do wyboru, do koloru
Atrakcyjnych nagród nie brakuje – szczególnie, że w tegorocznej edycji Baumit dołożył kolejną kategorię upominków – rodzinne. Można znaleźć w niej prezenty, które przypadną do gustu członkom familii. Co jeszcze można zdobyć? Jak przystało na producenta materiałów budowlanych, w koszyku znajdują się produkty, które ułatwią codzienną pracę fachowcom – odzież robocza oraz narzędzia. To jednak nie koniec. Marka zadbała także o czas wolny klubowiczów – w kolejnych koszykach z upominkami można znaleźć sprzęty elektroniczne – od zegarków i smartfonów po MacBooki oraz konsole do gier – bony do różnych sklepów oraz przelewy na kartę. Jednym słowem, jest o co powalczyć!
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Wystarczy odwiedzić adres www.baumitklub.pl i dokonać zapisu, wypełniając dostępny tam formularz. Potem pozostaje już tylko rejestrować faktury zawierające premiowane produkty, by punkty zasilały nasze konto. Możemy to zrobić na stronie internetowej albo jeszcze szybciej, korzystając z aplikacji mobilnej. Ważne, by tego dokonać najpóźniej do końca miesiąca następującego po tym, w którym dokonaliśmy zakupu, czyli przykładowo fakturę z 10.06.2020 r. zarejestrować do 31.07.2020 r. I gotowe!
Małe centrum dowodzenia znajduje się w telefonie i aplikacji mobilnej – tam szybko sprawdzisz swój status, pulę zebranych punktów czy zarejestrujesz fakturę. Graj, zdobywaj kolejne poziomy i wymieniaj punkty na cenne nagrody, w końcu to nic nie kosztuje!
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.