Besim Fashion&Media przejmuje udziały w serwisach FashionBiznes, Miumag i Lamode
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
Nowo powstałe wydawnictwo Besim Fashion&Media rozpoczęło proces zakupu serwisów internetowych skupionych wokół tematyki dóbr luksusowych, inicjując w ten sposób proces konsolidacji tego segmentu rynku. Inwestorem strategicznym jest Besim Group, który posiada obecnie większościowy pakiet udziałów w Spółce.
Biorąc pod uwagę charakter działalności, Besim Fashion&Media wpisuje się w format wyspecjalizowanych podmiotów pokrywających określony fragment rynku reklamowego. Obecnie w portfelu wydawnictwa znajdują się 3 serwisy, a w planach jest zakup i akwizycja kolejnych. Na czele wydawnictwa w charakterze Prezeski Zarządu stanęła Urszula Wiszowata-Pilic, która swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Zalando oraz Chanel w centrali spółki w Nowym Jorku. Z ramienia Miumag wspiera ją członek zarządu Weronika Adamowicz, a Michał Dziwniel, który przez lata pracował jako Senior Product Owner w Ringier Axel Springer, skupi się na rozwoju w zakresie technologii serwisów oraz tworzeniu produktu reklamowego.
Stworzenie wyspecjalizowanego wydawnictwa operującego w określonym segmencie rynku jest dla mnie kolejnym, ważnym wyzwaniem zawodowym. Zauważam, że na rynku reklamowym poza zasięgiem równie istotna jest jakość użytkownika oraz jego zaangażowanie w treści wyspecjalizowane, zagregowane w jednym miejscu. Jednocześnie moje doświadczenie z Zalando nauczyło mnie rozumieć potrzeby e-commerce - również w obszarze takich usług jak content commerce lub performance marketingu, stąd intensywne prace w Spółce nad stworzeniem portfela usług właśnie w tym obszarze - komentuje Prezeska Zarządu Besim Fashion&Media
Besim Fashion&Media przejęło 100% udziałów w serwisach FashionBiznes.pl oraz 100% udziałów w Lamode.info, a także 40% udziałów w spółce Miumag, co stanowi podstawę pod kolejne akwizycje. Łącznie wszystkie serwisy posiadają zasięg 250 000 użytkowników miesięcznie. Średni czas spędzony w serwisie na sesję to 1,5 minuty.
FashionBiznes.pl jest głosem branży kreatywnej i łączy świat mody, urody i biznesu. Serwis powstał w 2013 roku z potrzeby rynku i dziś gromadzi wokół siebie bardzo zaangażowaną społeczność ponad 100 tys. użytkowników - kadry zarządzające, przedsiębiorców oraz modowych insiderów, którzy szukają pracy, wiedzy i inspiracji.
Drugi z portali - LaMode.info jest jednym z pierwszych serwisów stworzonych na polskim rynku w sektorze witryn premium, który od roku 2009 działa w obrębie branży mody i urody oraz kategorii lifestyle. To internetowy odpowiednik papierowych pism o modzie, skupiony wokół tematyki luksusowego stylu życia.
Ostatni z portfela spółki - Miumag.pl, który jest skierowany do najmłodszej grupy odbiorców z pokolenia Generacji Z i Millenialsów, to przede wszystkim newsy ze świata mody i gwiazd, najnowsze trendy, luksusowe nowości kosmetyczne oraz porady z dziedziny urody i fitnessu.
Zespół zalążkowy wydawnictwa Besim Fashion&Media tworzą specjaliści z takich projektów jak Ringier Axel Springer Polska, Agora czy Puls Biznesu. - Wierzę, że tylko osoby mające ugruntowane doświadczenia z rynku mediów, są w stanie stworzyć podmiot o wysokiej jakości biznesowej - dodaje Urszula Wiszowata-Pilic.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.