Komunikaty PR

Besim Fashion&Media przejmuje udziały w serwisach FashionBiznes, Miumag i Lamode

2023-07-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Maśnica
Prime Time PR

Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/

Nowo powstałe wydawnictwo Besim Fashion&Media rozpoczęło proces zakupu serwisów internetowych skupionych wokół tematyki dóbr luksusowych, inicjując  w ten sposób proces konsolidacji tego segmentu rynku. Inwestorem strategicznym jest Besim Group, który posiada obecnie większościowy pakiet udziałów w Spółce.

Biorąc pod uwagę charakter działalności, Besim Fashion&Media wpisuje się w format wyspecjalizowanych podmiotów pokrywających określony fragment rynku reklamowego. Obecnie w portfelu wydawnictwa znajdują się 3 serwisy, a w planach jest zakup i akwizycja kolejnych. Na czele wydawnictwa w charakterze Prezeski Zarządu stanęła Urszula Wiszowata-Pilic, która swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Zalando oraz Chanel w centrali spółki w Nowym Jorku. Z ramienia Miumag wspiera ją członek zarządu Weronika Adamowicz, a Michał Dziwniel, który przez lata pracował jako Senior Product Owner w Ringier Axel Springer, skupi się na rozwoju w zakresie technologii serwisów oraz tworzeniu produktu reklamowego. 

Stworzenie wyspecjalizowanego wydawnictwa operującego w określonym segmencie rynku jest dla mnie kolejnym, ważnym wyzwaniem zawodowym. Zauważam, że na rynku reklamowym poza zasięgiem równie istotna jest jakość użytkownika oraz jego zaangażowanie w treści wyspecjalizowane, zagregowane w jednym miejscu. Jednocześnie moje doświadczenie z Zalando nauczyło mnie rozumieć potrzeby e-commerce - również w obszarze takich usług jak content commerce lub performance marketingu, stąd intensywne prace w Spółce nad stworzeniem portfela usług właśnie w tym obszarze - komentuje Prezeska Zarządu Besim Fashion&Media

Besim Fashion&Media przejęło 100% udziałów w serwisach FashionBiznes.pl oraz 100% udziałów w Lamode.info, a także 40% udziałów w spółce Miumag, co stanowi podstawę pod kolejne akwizycje. Łącznie wszystkie serwisy posiadają zasięg 250 000 użytkowników miesięcznie. Średni czas spędzony w serwisie na sesję to 1,5 minuty. 

FashionBiznes.pl jest głosem branży kreatywnej i łączy świat mody, urody i biznesu. Serwis powstał w 2013 roku z potrzeby rynku i dziś gromadzi wokół siebie bardzo zaangażowaną społeczność ponad 100 tys. użytkowników - kadry zarządzające, przedsiębiorców oraz modowych insiderów, którzy szukają pracy, wiedzy i inspiracji. 

Drugi z portali - LaMode.info jest jednym z pierwszych serwisów stworzonych na polskim rynku w sektorze witryn premium, który od roku 2009 działa w obrębie branży mody i urody oraz kategorii lifestyle. To internetowy odpowiednik papierowych pism o modzie, skupiony wokół tematyki luksusowego stylu życia. 

Ostatni z portfela spółki - Miumag.pl, który jest skierowany do najmłodszej grupy odbiorców z pokolenia Generacji Z i Millenialsów, to przede wszystkim newsy ze świata mody i gwiazd, najnowsze trendy, luksusowe nowości kosmetyczne oraz porady z dziedziny urody i fitnessu. 


Zespół zalążkowy wydawnictwa Besim Fashion&Media tworzą specjaliści z takich projektów jak Ringier Axel Springer Polska, Agora czy Puls Biznesu. - Wierzę, że tylko osoby mające ugruntowane doświadczenia z rynku mediów, są w stanie stworzyć podmiot o wysokiej jakości biznesowej - dodaje Urszula Wiszowata-Pilic.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prime Time PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.