Bethru zdobywcą głównej nagrody w konkursie „Mam pomysł na startup”
14 edycja wydarzenia, 150 innowacyjnych projektów biznesowych z całego świata i rekordowa pula nagród wynosząca 500 tys. zł. Do tego udział 64 mentorów oraz ponad 6 miesięcy wspólnej pracy nad rozwojem zgłoszonego projektu. To krótkie podsumowanie konkursu „Mam pomysł na startup”, w którym ogromne zainteresowanie i uznanie kapituły zdobyło Bethru. Na gali finałowej, która odbyła się 2 grudnia w łódzkim Orientarium, ta polska firma otrzymała nagrodę główną Prezydenta Miasta Łodzi oraz 6 dodatkowych nagród przyznawanych przez partnerów wydarzenia.
Ideą konkursu jest łączenie młodego biznesu z potencjalnymi kontrahentami, inwestorami oraz kompleksowe wsparcie w postaci szkoleń, doradztwa oraz opieki mentorskiej. Co roku do wspierania projektów zaproszeni zostają najlepsi managerowie, trenerzy oraz eksperci, którzy nie tylko oceniają zgłoszone pomysły, ale także służą wiedzą i doświadczeniem, przekazując je podczas organizowanych szkoleń. „Mam pomysł na startup” to także miejsce bezcennego networkingu oraz szansa na zdobycie kapitału na rozwój firmy, a także nagród rzeczowych lub voucherów na usługi świadczone przez partnerów.
W tym roku w międzynarodowym konkursie bezkonkurencyjna okazała się firma Bethru. To innowacyjna marka, oferująca ekologiczne środki czystości w postaci rozpuszczalnych tabletek i opakowań wielokrotnego użytku. Tabletki stworzone na bazie komponentów roślinnych, których 92 procent składu jest pochodzenia naturalnego, po rozpuszczeniu w wodzie stają się naturalnym detergentem. Nie zawierają drażniącej chemii i są odpowiednie dla wegan. Zostały zamknięte w 100% papierowych opakowaniach z ekologicznych surowców. Bethru to trzy linie – niebieska (do szkła), różowa (do łazienek) i żółta (uniwersalna). Firma stawia na ciągły rozwój i skupia się na ulepszaniu produktów konsumenckich, czyniąc je bardziej naturalnymi, ekologicznymi i zrównoważonymi.
W konkursie doceniono nie tylko pomysł na biznes i plan rozwoju, ale także idee, jakie przyświecają Bethru. Firma podąża za trendami, odpowiada na współczesne potrzeby konsumentów, troszczy się o nasze najbliższe otoczenie, czyli nasz dom, ale także nie zgadza się na degradację środowiska.
Budując markę Bethru chcieliśmy stworzyć produkty, które wychodzą poza obowiązujące oraz powszechnie znane schematy i wyznaczają kierunek, którym powinny podążać wielkie koncerny i znane marki. Dajemy im dobry przykład i pokazujemy, że „chcieć to znaczy móc”. Niezmiernie cieszę się, że starania i determinacja całego zespołu Bethru zostały docenione w tym konkursie. Dzięki zdobytym nagrodom możemy iść dalej naprzód i realizować kolejne cele. Wciąż jesteśmy otwarci na poszukiwanie nowych inwestorów i biznesowych partnerów, a także rozwój w handlu detalicznym – mówi założyciel firmy, Rui Bento.
W trakcie piątkowej gali firma Bethru otrzymała główną nagrodę pieniężną w wysokości 30 tys. zł od Prezydenta Miasta Łodzi, 20 tys. zł od firmy Amazon, 6 tys. zł od firmy OLTOM Drukarnia oraz 6 tys. zł od Sieci Drogerii Rosa. Dodatkowo odebrała voucher o wartości 5 tys. zł na usługi doradcze od Horizons Capital, pakiet o wartości 30 tys. zł na usługi grupy Uni-Lex (wsparcie księgowe, prawne oraz doradztwo podatkowe) od firmy Life Nature, a także voucher na pakiet regulacji prawnych z zakresu RODO (przygotowanie dokumentacji) od Instytutu Szkoleniowo-Doradczego. Natomiast w trakcie trwania programu mentoring nad tym pomysłem sprawował Maciej Gałecki, założyciel i CEO Bluerank.
Organizatorem konkursu „Mam pomysł na startup” jest Urząd Miasta Łodzi, który co roku skupia wokół tej inicjatywy ponad 60 partnerów w tym 5 największych łódzkich uczelni, instytucji okołobiznesowych oraz ponad 50 firm.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.