Komunikaty PR

BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce

2020-07-13  |  01:00
Biuro prasowe

Podczas akcji promocyjnej, która potrwa do końca sierpnia br., kupując produkty do kolorowania z linii BIC KIDS, pomagasz wspierać akcję na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. 

BIC Polska zadeklarował przekazanie co najmniej 88 tysięcy złotych na cele statutowe tej organizacji, która pomaga obecnie 1566 dzieciom w Polsce.

Zasady akcji, asortyment oraz lista placówek handlowych znajdują się w regulaminie na stronie bickids.com/pl.


Przygotowania do powrotu do szkoły i zakupy niezbędnych przyborów szkolnych to zawsze ekscytujący moment dla całej rodziny. W tym roku będzie to szczególnie ważne wydarzenie dla dzieci, które przez długi czas musiały pozostać w domu z powodu COVID-19. - powiedział Aykut Arac, dyrektor generalny BIC Polska Sp. z o.o. 

 

Długopis czy ołówek to tak popularne przedmioty, że wielu z nas, na co dzień, nie zwraca na nie większej uwagi, a przecież mają one duże znaczenie w procesie uczenia się i rozwijania kreatywności. W naszej akcji, każdy sprzedawany produkt realnie przyczynia się do poprawy warunków nauki dzieci, które mają trudniejszy start. Jesteśmy dumni, że współpracujemy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Dzięki szerokiej aktywności Stowarzyszenia w Polsce i wspólnemu celowi, jakim jest wspieranie rozwoju dzieci poprzez edukację, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce jest dla nas idealnym partnerem. – dodała Marzena Bala-Przybylska, dyrektor marketingu BIC Polska Sp. z o.o.

 

 

Aleksandra Wolak-Wojtczuk ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dodaje - Cieszymy się z naszej współpracy z BIC. Każde dziecko ma prawo dorastać w kochającym i bezpiecznym środowisku. Jednak wciąż wiele z nich żyje w bardzo trudnych warunkach i nie otrzymuje tego, czego potrzebują najbardziej: kochającej rodziny, bezpiecznego domu, właściwej opieki medycznej i możliwości codziennego chodzenia do szkoły. SOS Wioski Dziecięce i BIC współpracują, aby przerwać to błędne koło. Wspieramy rodziny w  ich opiekuńczej i wychowawczej roli, zapewniamy dzieciom właściwą opiekę i dostęp do edukacji. W ten sposób wspólnie budujemy dla nich dobrą przyszłość. 

 

Akcja na rzecz SOS Children’s Villages jest realizowana jednocześnie w sześciu krajach: Grecji, Włoszech, Holandii, Polsce, Rumunii i Hiszpanii. Na każdym rynku darowizny zostaną wykorzystane na lokalne cele, wybrane przez zespół BIC, we współpracy z lokalnym oddziałem organizacji.

Współpraca z SOS Children’s Villages jest realizowana w ramach zobowiązania BIC do poprawy warunków nauki 250 milionom dzieci na całym świecie do 2025 r., złożonego w 2017 roku w ramach programu „Writing the Future Together”. 

 

___

O BIC

BIC jest światowym liderem na rynku produktów szkolno-biurowych, zapalniczek i maszynek do golenia. Od ponad 75 lat realizuje ideę dostarczania wysokiej jakości niedrogich produktów konsumentom na całym świecie. Obecnie produkty BIC są sprzedawane w ponad 160 krajach na całym świecie. Firma posiada w portfolio kultowe marki, takie jak: BIC Kids®, Conté®, BIC Flex™, Made For YOU™, BIC Soleil®, Tipp-Ex®, i inne. W 2019 r. sprzedaż netto BIC wyniosła 1 949,4 mln euro. Firma jest notowana na giełdzie „Euronext Paris”. Słynie z zaangażowania w zrównoważony rozwój i edukację. Więcej informacji na www.bickids.com, www.bicworld.com, LinkedIn, Instagramie, Twitterze i YouTube.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Lider się szkoli, czyli o przewadze strategicznego myślenia nad AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 11:00

Lider się szkoli, czyli o przewadze strategicznego myślenia nad AI

Konieczność lifelong learning, czyli uczenia się przez całe życie, stała się faktem. Biznes – jak się wydaje – uświadomił to sobie najwcześniej, a liderzy to grupa,
Edukacja Jak pokonać bariery językowe w podróży?
2024-06-24 | 17:00

Jak pokonać bariery językowe w podróży?

Zagraniczne podróże to jeden z najczęściej wybieranych przez nas sposobów spędzania upragnionych wakacji. Jak się okazuje, dla niektórych takie eskapady wiążą się ze
Edukacja Oldschool jest fajny, ale nie w szkole!
2024-06-21 | 14:00

Oldschool jest fajny, ale nie w szkole!

To happening Centrum Nauczania Domowego prowadzony pod hasłem: “Oldschool jest fajny, ale nie w szkole” będący próbą zwrócenia uwagi na konieczność zmian

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.