Komunikaty PR

Bitdefender przekazuje bezpłatne rozwiązania dla organizacji zdrowotnych

2020-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

W związku z panującą pandemią COVID-19 Bitdefender, wiodący producent rozwiązań związanych z cyberbezpieczeństwem poinformował, że przekazuje bezpłatne rozwiązania bezpieczeństwa klasy korporacyjnej dla wszystkich organizacji opieki zdrowotnej na całym świecie. Wszystko po to, by przyczynić się do globalnego wsparcia tych instytucji, które zajmują się walką z koronawirusem. Marken, polski przedstawiciel firmy Bitdefender dodatkowo uruchomił pakiet wsparcia dla przedsiębiorstw, które mogą zakupić wybrane aplikacje dla swoich pracowników za mniej niż 10 % wartości.

 

Z racji panującej pandemii COVID-19 wiele osób zwraca mniejszą uwagę na to, jakie strony internetowe odwiedza. Niestety, Bitdefender zaobserwował zwiększoną aktywność hakerów, którzy próbują to wykorzystać. W raportów wynika, że w marcu liczba incydentów złośliwych związanych z COVID-19 już wzrosła o 475% z porównaniu z lutym, a do konca miesiąca wzrośnie ponad 5 krotnie. Przykładem postawy hakerów może być włamanie kilka dni temu do sieci jednego z największych szpitali w Czechach m.in. robiącego testy na koronawirusa i  narażenie go na problemy logistyczne oraz finansowe. Dlatego też globalny producent zajmujący się zabezpieczeniem naszych danych oferuje za darmo swoje rozwiązania dla wszystkich organizacji opieki zdrowotnej. Chodzi zarówno o duże szpitale, jak i małe gabinety lekarskie, dentystyczne oraz optyczne. Każda taka placówka może otrzymać bezpłatne rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo danych przez dwanaście miesięcy. Dzięki temu komputery będą mniej podatne na cyberataki hakerów.

 

Instytucje zainteresowane otrzymaniem darmowych rozwiązań powinny kontaktować się z firmą Marken poprzez uruchomioną podstronę https://bitdefender.pl/pomagamy-sluzbie-zdrowia-walczyc-z-koronawirusem/

lub telefonicznie pod numerem 58 667 49 49. 

Praca w domu może nieść ze sobą ryzyko utraty danych

Praca w domu ma zapobiegać roznoszeniu się koronawirusa COVID-19. Wiele osób będzie w tym czasie korzystać z własnych komputerów oraz domowych sieci Wi-Fi. Niestety wiąże się to przy okazji z ryzykiem wycieku poufnych danych firmowych. O ile komputery firmowe są zazwyczaj dobrze zabezpieczone odpowiednim oprogramowaniem, a sieci Wi-Fi korzystają z VPN-ów, o tyle często PC-ty czy notebooki, z których korzystamy w domu chroni jedynie firewall wbudowany w Windows’a. Stąd też pliki firmowe, które podczas pracy zdalnej będą przesyłane pomiędzy pracownikami są narażone na wyciek. Kolejnym problemem jest w większości przypadków brak możliwości wykorzystywania wirtualnej sieci - VPN, która zmniejsza ryzyko przejęcia danych przez cyberprzestępców. Praca zdalna może sprawić, że dojdzie do niewłaściwego wdrożenia zasad dostępu, autoryzacji, czy uwierzytelniania. Dlatego też przede wszystkim zespoły IT pracujące w firmach powinny zająć się monitoringiem pracy, chodzi o próby uzyskania dostępu do infrastruktury, czy zagrożenia z Internetu.

 

Marken oferuje rozwiązanie Bitdefender przedsiębiorcom w cenie obniżonej o ponad 90%

Wychodząc naprzeciw zagrożeniom, które mogą dotknąć wiele przedsiębiorstw, Marken polski przedstawiciel firmy Bitdefender uruchomił program wsparcia dla firm, dzięki któremu przedsiębiorstwa mogą zadbać o bezpieczeństwo swoich danych. Aby nie obciążać budżetów firmowych firma Marken w porozumieniu z Bitdefender oferuje wybrany produkt za niecałe 10% jego wartości. Bitdefender GravityZone Business Security, licencja roczna 5-cio stanowiskowa dostępna jest za 49 zł netto. Aplikacja chroni komputery przed zagrożeniami takimi jak phishing, ransomware, wszystkie exploity i tym podobne. To ważne, ponieważ nikt nie chciałby mieć w firmie problemów związanych z wyciekiem danych. O efektach ransomware takiego jak WannaCry, gdzie musieliśmy zapłacić okup aby odblokować firmowe pliki raczej nikomu nie trzeba przypominać.

 

Home office również może być bezpieczny

Wykorzystując rozwiązanie oferowane przez Bitdefender każde przedsiębiorstwo może być pewne, że dane przesyłane pomiędzy pracownikami są dobrze zabezpieczone. Warto skorzystać z tego programu, bowiem będzie on dostępny tylko do końca marca bieżącego roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.