Komunikaty PR

Bitdefender z najwyższą ilością punktów w teście AV-Test

2022-12-06  |  01:00
Biuro prasowe

Badacze przetestowali najbardziej aktualnych, publicznie dostępnych wersji produktów. Mogły one być aktualizowane w dowolnym momencie i wysyłać zapytania do chmury. AV-TEST skoncentrował się na realistycznych scenariuszach testowych i sprawdził programy pod kątem rzeczywistych zagrożeń.

 

Analitycy sprawdzali produkty pod względem ochrony przed malwarem, wydajności oraz użyteczności. AV-TEST zbadał możliwości ochrony przed atakami złośliwego oprogramowania typu 0-day, w tym zagrożeniami internetowymi i e-mailowymi (testowanie w świecie rzeczywistym).

W tym celu wykorzystano 306 próbek. Poza tym zanalizował zdolności produktów w zakresie

wykrywania szeroko rozpowszechnionego złośliwego oprogramowania wykrytego w ciągu ostatnich 4 tygodni (zestaw referencyjny AV-TEST). W tym przypadku użyto 31 407 próbek.

 

Kolejnym testowanym czynnikiem był średni wpływ produktu na szybkość komputera w codziennym użytkowaniu. Badacze brali pod uwagę pacę urządzenia podczas odwiedzania stron internetowych, pobieraniu plików, instalowania aplikacji czy też kopiowania dokumentów.

 

Ostatnim czynnikiem, na którym skupiło się laboratorium AV-TEST, była użyteczność. Programy antywirusowe badano, ze szczególnym naciskiem na takie czynniki, jak: mylne ostrzeżenia lub blokady podczas odwiedzania stron internetowych, fałszywe wykrycie legalnego oprogramowania podczas skanowania systemu, fałszywe ostrzeżenia dotyczące niektórych czynności przeprowadzanych podczas instalowania i używania oprogramowania.

 

W każdej z wymienionych kategorii (ochrona, wydajność, użyteczność) aplikacja mogła uzyskać maksymalnie 6 punktów czyli 18 w całym teście. Tylko trzy produkty uzyskały maksymalną liczbę punktów, w tym Bitdefender Internet Security 26.0. Oprogramowanie wykryło 100 proc. ataków wykorzystujących luki 0 day, a także malware ujawniony w ciągu czterech tygodni przed testem, za co otrzymała 6 punktów. Bitdefender Internet Security 26.0 otrzymał też najwyższą ocenę za użyteczność i wydajność.  W rezultacie antywirus firmy Bitdefender został wyróżniony certyfikatem AV-TEST  „Top Product”.

 

Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.