Komunikaty PR

Biura dostosowane do nowych czasów

2021-03-12  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Pandemia koronawirusa spowodowała, że znaczna część pracowników biurowych pracuje zdalnie lub w modelu hybrydowym. Stąd wzrost zainteresowania elastycznym, często krótkoterminowym modelem najmu, polegającym na połączeniu tradycyjnego biura i przestrzeni na potrzeby prowadzenia konkretnych projektów.  

- Postanowiliśmy wyjść naprzeciw zmieniającym się tendencjom rynkowym i dostosowaliśmy naszą ofertę do oczekiwań klientów, którzy obecnie poszukują biur o różnej wielkości z możliwością łatwego kształtowania przestrzeni. Udostępniamy powierzchnię Blue Office również tym firmom, które pracują projektowo i potrzebują gotowych biur nawet tylko na 6 miesięcy – mówi Anna Awłasewicz, dyrektor ds. wynajmu w Blue Office.

Oprócz elastyczności co do długości najmu i doboru powierzchni, ważnym  kryterium wyboru biura stały się warunki zapewniające bezpieczeństwo zdrowotne oraz dystans społeczny. Blue Office oferuje bardzo poszukiwane przez najemców w czasach pandemii udogodnienia.

- Do budynku można wejść z poziomu ulicy, bezpośrednio z parkingu lub przez Centrum Handlowe Blue City. Biurowiec zajmuje jedynie cztery kondygnacje budynku, które są obsługiwane aż przez 9 dźwigów osobowych. Dzięki temu nie tworzą się kolejki do windy, tak jak to ma miejsce w biurowych wieżowcach. Ponadto w budynku zainstalowane są niezwykle wydajne urządzenia wentylacyjne, które w 100 proc. korzystają ze świeżego powietrza, a nie pochodzącego z obiegu zamkniętego – informuje Anna Awłasewicz.

Blue Office sąsiaduje z Centrum Handlowym Blue City, co umożliwia pracownikom biurowca załatwianie wielu codziennych spraw bez tracenia czasu na dojazdy – dostęp do ponad 200 sklepów i punktów usługowych (w tym banków, poczty, sklepów spożywczych, centrum medycznego, klubu fitness, kina). Pracownicy Blue Office mają do dyspozycji 25 restauracji i kawiarni, w których obecnie mogą zamawiać posiłki na wynos. Od kilku lat Blue Office z powodzeniem prowadzi „Projekt Sąsiad”, czyli program korzyści dla pracowników biurowca. Dzięki niemu mogą oni korzystać na terenie centrum handlowego z licznych zniżek i benefitów. Ważnym udogodnieniem jest również bezpłatny parking dla pracowników i gości. Obok budynku przebiega kilka ścieżek rowerowych, a przy centrum znajdują się stojaki na rowery oraz wypożyczalnia rowerów miejskich Veturilo.

- Tak duża liczba udogodnień daje nam możliwość sprostania oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającym klientów – podsumowuje Anna Awłasewicz.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.