Komunikaty PR

Biurowy renesans w radiowym eterze. Globalworth podsumowuje kampanię.

2021-10-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Jak poprawić swoją motywację w pracy? Jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje? Jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie? Odpowiedzi na te oraz wiele innych tematów związanych z pracą w czasie pandemii znajdziemy w felietonach i podcastach, które powstały w ramach współpracy Globalworth i Radia TOK FM związanej z kampanią Office Renaissance. Wszystkie materiały zostały zebrane w jednym miejscu i stanowią teraz cenną bazę wiedzy o obecnej biurowej rzeczywistości.

W lipcu Globalworth rozpoczął międzynarodową kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wesprzeć powrót swoich najemców do biur. Wracających do 22 biurowców w Polsce pracowników przywitały niezwykłe grafiki, które w kreatywny sposób nawiązują do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia.

W ramach tej kampanii Globalworth w Polsce we współpracy z Radiem TOK FM stworzyli internetową sekcję „Witaj w biurze” dostępną w serwisie TOKFM.pl, która w każdym miesiącu wzbogacana była redakcyjnymi felietonami. Efektem wspólnych działań jest 15 felietonów, a także 3 podcasty nagrane z ekspertami Globalworth, które poruszają rozmaite zagadnienia związane z szeroko rozumianym życiem biurowym w czasie pandemii Covid-19.

W tworzeniu materiałów uczestniczyli m.in. redaktorzy Radia TOK FM, eksperci rynku biurowego z Globalworth oraz psychologowie. Słuchacze mogli się dowiedzieć m.in. jak poprawić swoją motywację w pracy, jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje, czy praca w dresie jest dobra, jakie biurowe rytuały pomagają w lepszej produktywności, jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie czy jak pandemia wpłynęła na nasze zdrowie psychiczne.

"Ostatnie miesiące pokazały, że za pracą z biura tęsknili nie tylko pracodawcy, ale również ich pracownicy. Dzięki opanowanej sytuacji pandemicznej w Polsce, latem mogliśmy obserwować wzmożone przygotowania do powrotów najemców do biurowców Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne z naszym przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej. Chcieliśmy pomóc w tym procesie, dlatego przygotowaliśmy oryginalną kampanię, która była naszą wiadomością powitalną skierowaną do całej społeczności biurowej. Bogaty zbiór felietonów i podcastów, stworzony we współpracy z Radiem TOK FM, dostarczył cenną wiedzę na temat tego, jak funkcjonować w obecnej rzeczywistości, a także dlaczego biurowe środowisko jest tak ważne dla naszego zdrowia i produktywności."

Paweł Słupski, Senior PR & Manager w Globalworth Poland

Wszystkie felietony zostały zebrane w formie cyfrowej bazy, która jest dostępna na stronie https://audycje.tokfm.pl/audycja/435,Witaj-w-biurze. Wysłuchać można również podcastów z ekspertami Globalworth na temat biurowej społeczności, nowych technologii w biurowcach, a także zmian w stylu pracy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Piotr Herian dyrektorem finansowym w ISS w Polsce i krajach bałtyckich Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Piotr Herian dyrektorem finansowym w ISS w Polsce i krajach bałtyckich

ISS, wiodąca firma w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami, ma przyjemność ogłosić nominację Piotra Heriana na stanowisko Dyrektora Finansowego
Nieruchomości Przed LIXA E stanie rzeźba zaprojektowana przez studentów ASP
2024-04-25 | 12:30

Przed LIXA E stanie rzeźba zaprojektowana przez studentów ASP

Yareal Polska we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie organizuje konkurs dla studentów i absolwentów Wydziału Sztuki Mediów. Celem konkursu jest
Nieruchomości The construction of the Good Point V in its the c
2024-04-25 | 11:20

The construction of the Good Point V in its the c

The construction of the Good Point V warehouse and production park, located in Łubna, has entered the decisive phase of implementation. The last vacant spaces are available with the delivery date

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.