Biurowy renesans w radiowym eterze. Globalworth podsumowuje kampanię.
Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
Jak poprawić swoją motywację w pracy? Jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje? Jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie? Odpowiedzi na te oraz wiele innych tematów związanych z pracą w czasie pandemii znajdziemy w felietonach i podcastach, które powstały w ramach współpracy Globalworth i Radia TOK FM związanej z kampanią Office Renaissance. Wszystkie materiały zostały zebrane w jednym miejscu i stanowią teraz cenną bazę wiedzy o obecnej biurowej rzeczywistości.
W lipcu Globalworth rozpoczął międzynarodową kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wesprzeć powrót swoich najemców do biur. Wracających do 22 biurowców w Polsce pracowników przywitały niezwykłe grafiki, które w kreatywny sposób nawiązują do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia.
W ramach tej kampanii Globalworth w Polsce we współpracy z Radiem TOK FM stworzyli internetową sekcję „Witaj w biurze” dostępną w serwisie TOKFM.pl, która w każdym miesiącu wzbogacana była redakcyjnymi felietonami. Efektem wspólnych działań jest 15 felietonów, a także 3 podcasty nagrane z ekspertami Globalworth, które poruszają rozmaite zagadnienia związane z szeroko rozumianym życiem biurowym w czasie pandemii Covid-19.
W tworzeniu materiałów uczestniczyli m.in. redaktorzy Radia TOK FM, eksperci rynku biurowego z Globalworth oraz psychologowie. Słuchacze mogli się dowiedzieć m.in. jak poprawić swoją motywację w pracy, jakie mogą być konsekwencje samotności przy pracy zdalnej, co sprzyja kreatywności, a co ją blokuje, czy praca w dresie jest dobra, jakie biurowe rytuały pomagają w lepszej produktywności, jak budować dobre relacje w zespole pracując zdalnie czy jak pandemia wpłynęła na nasze zdrowie psychiczne.
"Ostatnie miesiące pokazały, że za pracą z biura tęsknili nie tylko pracodawcy, ale również ich pracownicy. Dzięki opanowanej sytuacji pandemicznej w Polsce, latem mogliśmy obserwować wzmożone przygotowania do powrotów najemców do biurowców Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne z naszym przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej. Chcieliśmy pomóc w tym procesie, dlatego przygotowaliśmy oryginalną kampanię, która była naszą wiadomością powitalną skierowaną do całej społeczności biurowej. Bogaty zbiór felietonów i podcastów, stworzony we współpracy z Radiem TOK FM, dostarczył cenną wiedzę na temat tego, jak funkcjonować w obecnej rzeczywistości, a także dlaczego biurowe środowisko jest tak ważne dla naszego zdrowia i produktywności."
Paweł Słupski, Senior PR & Manager w Globalworth Poland
Wszystkie felietony zostały zebrane w formie cyfrowej bazy, która jest dostępna na stronie https://audycje.tokfm.pl/audycja/435,Witaj-w-biurze. Wysłuchać można również podcastów z ekspertami Globalworth na temat biurowej społeczności, nowych technologii w biurowcach, a także zmian w stylu pracy.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.