Komunikaty PR

Biznes online w 72h

2020-04-10  |  13:50
Kontakt
Piotr Krynicki
Okaeri Consulting

ul. Łowicka 58/3
02-531 Warszawa
piotr.krynicki|okpr.pl| |piotr.krynicki|okpr.pl
+48 605 284 502
okpr.pl

W świecie sprzedaży online czas liczy się w sekundach – tylko kilka chwil dzieli moment wpisania nazwy produktu w wyszukiwarkę i wejścia na stronę sprzedawcy od decyzji konsumenta o finalnym zakupie produktu lub zamówieniu usługi. Brak przejrzystej strony, dobrze działającego e-sklepu, szybkiej możliwości kontaktu z konsultantem przez telefon, formularz lub czat, może doprowadzić do straty klienta, a w dłuższym czasie… utraty płynności biznesu. 

Telefon w dobie Internetu?!

Sprawnie działająca komunikacja z Klientem to podstawa efektywnego e-Biznesu. Jednak jak się okazuje, żadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie sprowadzić całego procesu obsługi klienta do witryny internetowej. Równolegle do wyżu popularności e-commerce w marcu tego roku, liczba połączeń telefonicznych wykonanych przez Polaków wzrosła o 100 proc. – jak wynika z rachunków Spicy Mobile. To, jak ważny jest bezpośredni kontakt z klientem i umożliwienie mu od ręki rozwiązania wątpliwości czy uzyskania informacji, pokazują firmy, które natychmiast powołały wirtualne biura telefoniczne. Znane marki, jak np. Vistula czy Wólczanka, ale też ubezpieczyciele czy banki, wręcz zachęcają do kontaktu telefonicznego. W ten sposób ich konsultanci mogą najlepiej dobrać usługę lub towar, w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Zwrot ku „retro” telefonom widać też już bardzo wyraźnie w branży FMCG, gdzie np. wiele sklepów z winem oferuje skompletowanie „skrzynki” na zamówienie, w drodze osobistej konsultacji ze sprzedawcą.

Połączenie głosowe to idealne narzędzie dla każdej firmy, by wytworzyć pozytywną, emocjonalną więź z klientem i w oparciu o nią budować oraz personalizować sprzedaż – tak, by obydwie strony były maksymalnie zadowolone z efektów. – mówi Monika Jóźwiak, Operations Director w Marketing Master. - System, który opracowaliśmy pozwala nie tylko na postawienie wirtualnej obsługi telefonicznej klientów wraz z całym systemem monitorowania połączeń w 72h, ale także na sprawdzenie skąd dokładnie trafiają do nas klienci. Mamy możliwość dokładnej analizy każdego leada i skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych związanych nie tylko z połączeniami telefonicznymi. – wyjaśnia.

Szybkie udzielenie informacji przez konsultanta telefonicznego to jednak nie wszystko. Konsumenci, zmęczeni izolacją we własnych domach, dążą do kontaktu z innymi i zbudowania poczucia pewnej „normalności”. Psychologia wspiera renesans roli telefonu w efektywnej sprzedaży.

Zdalne biuro pracy       

Marketing Master Software jest narzędziem w 100 proc. opartym na chmurze, dzięki czemu możliwa jest jego implementacja zdalna w 72 godziny, bez konieczności osobistej instalacji i synchronizacji z fizycznymi urządzeniami firmy. Wszystkie czynności realizowane są poprzez autorski system, generujący automatyczny podgląd raportów z przeprowadzonych rozmów z Klientami. Co istotne w czasach masowej pracy zdalnej, program funkcjonuje dzięki połączeniom realizowanym przez Internet. Pracodawcom daje to pewność, że wszystkie operacje wykonywane są w zgodzie z przepisami RODO, a pracownikom – że w ramach home office nie korzystają z prywatnych numerów telefonów. 

W ramach usprawnienia pracy zespołów obsługi klienta, spółka Marketing Master może zaproponować także wdrożenie dedykowanego Chatbota, który ma za zadanie przejąć odpowiadanie na najpopularniejsze pytania zadawane przez Klientów.  

- Patrząc na bieżącą sytuację i zmagania przedsiębiorców próbujących łączyć różne narzędzia do komunikacji z Klientami, dostosowaliśmy nasze propozycje tak, aby móc nawet w 72h przenieść działania firmy do sieci.
Wiemy, jak cenny jest czas, gdy każdy dzień bez płynnego działania to ogromne straty dla przedsiębiorstwa. 

– dodaje Monika Jóźwiak z Marketing Master. 

 

 

 

 

_________

Spółka Marketing Master jest polskim producentem autorskiego oprogramowania do obsługi i optymalizacji pracy wirtualnych biur obsługi klienta, a także pomiaru efektywności działań marketingowych. Najważniejszym produktem spółki jest rozwijany od 2015 roku program Marketing Master Software, Prócz monitorowania ruchu telefonicznego, oprogramowanie   oferuje rozwiązania z zakresu automatycznego pomiaru skuteczności reklam w czasie rzeczywistym. Umożliwia to innowacyjne powiązanie technologii call trackingu z narzędziami zarządzania kampaniami, takimi jak np. GoogleAds, w ramach jednego programu. Flagowy produkt Marketing Master można wdrożyć w firmie dowolnego rozmiaru nawet w 72h – po których program jest w pełni gotowości operacyjnej.
Spółka w ofercie posiada również szyte na miarę chatboty.

Więcej informacji: www.marketingmaster.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.