Black Friday z iiyama. Świetne monitory w obniżonych cenach!
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Black Friday z iiyama. Świetne monitory w obniżonych cenach!
Black Friday i Cyber Monday to znakomity sposób, by zaoszczędzić sporą sumkę pieniędzy podczas zakupów urządzeń elektronicznych. iiyama, czyli jeden z największych producentów monitorów komputerowych na świecie, rusza z tej okazji z promocją, obok której nie można przejść obojętnie! Producent obniżył ceny trzech modeli monitorów: G2450HSU-B1 możemy kupić już za 597 zł, G2730HSU za 689 zł, a G2770QSU-B1 za jedyne 1299 zł.
Black Friday z iiyama
G2450HSU-B1 to sprzęt wyposażony w 24-calową matrycę VA o rozdzielczości Full HD
i częstotliwości odświeżania 75Hz, która oferuje szybkiczas reakcji (1ms MPRT), wysoki kontrast 3000:1 oraz FreeSync. G2730HSU to 27-calowy monitor TN o rozdzielczości Full HD, odświeżaniu 75Hz i jasności 300 nitów, ze wsparciem dla FreeSync.
iiyama G2770QSU-B1 to już z kolei marzenie każdego gracza, bo 27-calowa matryca Fast IPS zapewni niezrównane wrażenia z rozgrywki, ostry obraz oraz znakomitą płynność. Wszystko dzięki częstotliwości odświeżania 165Hz, rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli i szybkiemuczasowi reakcji plamki rzędu 0,5ms (MPRT). Model ten oferuje też FreeSync Premium, HDR 400, wysoką jasność poprawiającą doznania płynące z gier wideo i hub USB 3.0, który zapewnia szeroki zakres personalizacji stanowiska gamingowego.
Gdzie można znaleźć te monitory w tak niskich cenach? U wszystkich autoryzowanych partnerów iiyama w Polsce, a zatem Komputronik, Max Elektro, Proline, RTV Euro AGD, Alsen, iiyama-sklep.pl, Laphard, X-Kom, Morele, Zadowolenie, Sferis, Apollo, Notebooki, Eltrox, Media Expert, Neonet, Bitkomputer, Avans oraz Delkom. Promocja trwa od wtorku, 22 listopada do Cyber Monday, czyli 28 listopada.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.