Komunikaty PR

Black Week w Kru.pl, czyli hostingi i domeny w wyjątkowych cenach

2020-11-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Kru.pl, dostawca usług hostingu, domen oraz certyfikatów SSL, od 23 do 29 listopada oferuje swoje produkty w promocyjnych cenach. Wszystko to w ramach znanego na całym świecie Black Week. Nowi klienci mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na hostingi i domeny. 

Podczas promocyjnego tygodnia Kru.pl proponuje domeny PL i EU oraz konta hostingowe w cenie 69 groszy netto za rok. W ramach kont użytkownicy mogą wybrać od 30 do nawet 100 GB pojemności. Dodatkowo serwery MVPS są dostępne o 50% taniej niż dotychczas. 

W jaki sposób skorzystać z oferty? Wystarczy zarejestrować konto w Kru.pl, a następnie dodać do koszyka wybrane pakiety. Ich kwota obniży się po zastosowaniu specjalnego kodu: BLACKWEEK2020.

- Już po raz drugi postanowiliśmy przyłączyć się do akcji Black Week. Zeszłoroczna edycja pokazała nam, że użytkownicy internetu są bardzo zainteresowani promocyjnymi ofertami. Nasze pakiety wybierały zarówno jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i średnie przedsiębiorstwa. Klienci zwracali szczególną uwagę na możliwość dowolnego wykorzystania powierzchni dyskowej, chociażby na skrzynki pocztowe czy pliki stron internetowych, oraz na dostępność darmowego certyfikatu SSL Let’s Encrypt – wyjaśnia Niko Bałazy, CEO marki Kru.pl. 

Promocyjna oferta od Kru.pl jest dla klientów w pełni transparentna. Kupujący na każdym etapie zamówienia dokładnie wie, jaka będzie finalna cena za daną usługę oraz kwota jej przedłużenia po upływie roku. W skład pakietu wchodzą nie tylko hosting i domeny, ale również wsparcie techniczne, dostępne także w weekendy.

Kru.pl należy do grupy ITH, działającej na rynku od 2019 roku. Firma oferuje usługi hostingowe oraz wsparcie w zakresie utrzymania domen. Priorytetem dla marki jest rozwijanie własnego modelu usług, opartego na transparentności w relacjach z klientem oraz dbałości o jak najlepsze wsparcie użytkowników zarówno przed, jak i po sprzedaży usługi. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej Biuro prasowe
2024-07-04 | 09:00

Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej

Polscy przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którzy stanowią trzon sektora oraz filar polskiej gospodarki cyfrowej, apelują do posłów o stworzenie dobrego i przewidywalnego prawa.
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych!
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.