BlackBuck, największa indyjska firma transportowa, rozpoczęła działalność operac
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Warszawa, Polska, 10 marca 2020 r.: BlackBuck, największa indyjska firma transportowa, otwierając biura w Amsterdamie i Warszawie, ogłosiła rozpoczęcie ekspansji w Europie. Platforma transportowa firmy pomoże nadawcom, spedytorom i przewoźnikom bezproblemowo łączyć się ze sobą oraz zapewni przejrzystość i wydajność rozdrobnionej europejskiej branży transportowej. Firma rozpoczęła świadczenie usług z Polski jesienią ubiegłego roku. Do tej pory obsłużyła ponad 550 przewoźników i podpisała umowę z ponad 100 klientami z sektora SME i 100 firmami spedycyjnymi z ponad 10 krajów w całej Europie, w tym z Polski, Niemiec, Francji, Danii, Szwecji, krajów Beneluksu i Węgier. Aby jeszcze mocniej zaakcentować swoje ambicje biznesowe w Europie, firma przeznaczyła 50 mln USD na wsparcie swojego produktu, zespołu i całej działalności.
Zgodnie z raportami branżowymi, europejski rynek transportowy jest warty 500 miliardów dolarów, jednak jest bardzo rozdrobniony i pilnie potrzebuje innowacji technologicznej i kompleksowej digitalizacji. Obecnie w Europie nie ma rozwiązania oferującego widoczność pojazdu w czasie rzeczywistym, a każde zlecenie transportowe podlega niekończącym się negocjacjom cenowym, co sprawia, że jest to uciążliwy i nieefektywny proces. Przewoźnicy nie są w stanie w pełni wykorzystywać potencjału swoich pojazdów - niewspółmiernie długo czekając na następny ładunek lub przejeżdżając kolejne puste kilometry. Nawet po zakończeniu transportu przewoźnicy nie mają gwarancji otrzymania płatności. Platforma transportowa BlackBuck ma na celu wyeliminowanie istniejących luk w ekosystemie, oferując lepszą widoczność danych, uczciwe ceny, funkcję śledzenia w czasie rzeczywistym i gwarancję płatności dla podwykonawców.
Ogłaszając ekspansję, CEO i współzałożyciel Rajesh Yabaji powiedział: „Koszt dopasowania popytu i podaży w europejskim przemyśle transportowym jest najwyższy na świecie. Wykorzystanie przewoźników i niewłaściwe frachty to te same problemy, które BlackBuck rozwiązał już w przypadku indyjskiej branży transportowej. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą ofertę technologiczną na europejski rynek transportowy! ”
Założona w 2015 r. w Indiach firma BlackBuck jest pionierem we wprowadzaniu operacji transportowych w tryb online. Jest to obecnie największa platforma transportowa w tym kraju. BlackBuck od samego początku koncentrował się na budowie wydajnej sieci transportowej, która może pomóc w rozwoju indyjskiej gospodarki. W Indiach aplikacja BlackBuck została pobrana przez 2,5 miliona przewoźników i regularnie używana jest przez ponad 400 000 ciężarówek. BlackBuck ma ponad 30 000 klientów, w tym małe i średnie firmy oraz duże korporacje, takie jak Unilever, Nestle, Mondelez, P&G, Colgate, Samsung, Reckitt Benckiser i Coca-Cola.
„Dzięki dostępności tysięcy ciężarówek BlackBuck był w stanie obsłużyć nas w całych Indiach, zaspokajając nasze wysokie zapotrzebowanie sezonowe znacznie lepiej niż inni przewoźnicy, w konkurencyjnych cenach”, powiedział Umesh Madhyan, wiceprezes ds. Transformacji łańcucha dostaw, Coca-Cola, Indie.
BlackBuck zebrał dotychczas blisko 230 milionów dolarów kapitału od znanych inwestorów, w tym Accel Partners, Goldman Sachs, IFC Banku Światowego, Sequoia Capital, Tiger Global, Sands Capital, Wellington, Flipkart, Light Street Capital, Apoletto Asia i B Capital.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------------------------
Aby uzyskać więcej informacji wejdź na stronę: www.blackbuck.com

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.