Komunikaty PR

Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej.

2020-04-30  |  23:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać. Za autorski projekt kreatywny kampanii dla Koalicji Klimatycznej oraz jej strategię, kreację i egzekucję w social mediach, odpowiada agencja Bluecloud Interactive wraz ze wsparciem w obrębie budowania komunikacji projektu i działań PR przez Agencję Public Relations keyPR oraz HotChili - zespołu deweloperskiego, który zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl. Termin startu kampanii uzależniony jest od sytuacji w kraju. 


 

Woda jest zasobem strategicznym, tymczasem ryzyko wystąpienia jej braków stale rośnie, także w Polsce. Przedłużające się susze występujące na terenie naszego kraju są zagrożeniem dla wielu gałęzi gospodarki, od rolnictwa, przez energetykę, aż po szeroko rozumianą produkcję, korzystającą w swych procesach z wody. Susza ma poważne konsekwencje dla każdego z nas. Utrata plonów przyczynia się do widocznego już wzrostu cen żywności. Zwiększa się też prawdopodobieństwo wystąpienia przerw w dostawie prądu.

 

W Europie na jednego mieszkańca przypada średnio 2000 m3 wody na osobę na rok. W Polsce ten poziom jest znacznie niższy i wynosi około 1600 m3 wody na osobę rocznie. Postępujący kryzys klimatyczny będzie potęgował problem z dostępnością wody w kraju.

 

„Zmiana klimatu i jej skutki takie jak bezśnieżne zimy, długie okresy bez deszczu, czy coraz częstsze fale upałów, w połączeniu z bardzo dużym zużyciem wody, powodują pogłębiający się kryzys wodny w Polsce. Stajemy przed wyzwaniami, których nie możemy pozostawić bez właściwej reakcji.  Potrzeba podjęcia pilnych działań w tym obszarze jest ogromna.” - mówi o projekcie Dominik Olędzki, rzecznik prasowy Koalicji Klimatycznej. 

 

Z tego względu Bluecloud Interactive, wraz z Koalicją Klimatyczną i agencją keyPR postanowiły wspólnie wyjść naprzeciw problemowi, tworząc ogólnopolską kampanię społeczną „Co z tą wodą?”. W akcję zaangażowani są również naukowcy i eksperci zajmujący się tematem wody.

 

„Przerwy w dostępie do wody w Skierniewicach w zeszłym roku pokazały mi skalę problemu z jakim możemy się zmierzyć. Nie mogę sobie wyobrazić, że w Polsce mogłoby nam kiedykolwiek zabraknąć wody. Pomysł pojawił się w naszych głowach, podrzuciłem ten temat mojemu zespołowi, nie musiałem długo czekać. Podjęliśmy decyzję o aktywnym włączeniu się do akcji, a oni bardzo poważnie potraktowali temat.” - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

 

Kampania ma na celu edukację Polaków, ale też uświadomienie rządzącym, jak palący jest problem deficytu wody w naszym kraju. Ze strony Koalicji Klimatycznej projekt koordynuje Dominik Olędzki. Piotr Nogal z agencji Bluecloud Interactive odpowiada za koncepcyjną stronę projektu, Monika Donner z BCI za kreację, natomiast Karolina Kowalska z agencji keyPR - za działania komunikacyjne i patronaty medialne. Zespół deweloperski HotChili zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl


 

------------------------

 

Koalicja Klimatyczna jest porozumieniem 26 organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. Koalicjantami są organizacje z całej Polski, o różnych profilach, od badawczych po edukacyjne. Misją Koalicji Klimatycznej jest wspólne działanie w celu zapobiegania wywołanej przez człowieka zmianie klimatu dla dobra ludzi i środowiska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Hit Handlu 2020 rozstrzygnięty – trzy tytuły dla Mlekpolu Biuro prasowe
2020-10-20 | 08:00

Hit Handlu 2020 rozstrzygnięty – trzy tytuły dla Mlekpolu

Już po raz 19 detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż trzy wyróżnienia, przyznawane przez miesięcznik Handel, trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
Media i PR Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika
2020-10-20 | 01:00

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika

Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do
Media i PR „Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.
2020-10-19 | 07:00

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.

Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Ochrona środowiska

Grupa PGE rezygnuje z węgla. Do 2030 roku zainwestuje 75 mld zł w odnawialne źródła energii

PGE to gigant polskiej energetyki, którego portfel w tej chwili w 80 proc. jest oparty na węglu kamiennym i brunatnym. Grupa właśnie ogłosiła, że zamierza sukcesywnie z niego rezygnować na rzecz odnawialnych źródeł energii. Do 2030 roku udział OZE w jej portfelu ma już wynieść 50 proc., głównie dzięki inwestycjom w farmy wiatrowe na Bałtyku i fotowoltaikę. Równolegle zainwestuje też w stopniową dekarbonizację ciepłownictwa i rozwój magazynów energii. W efekcie Grupa Kapitałowa PGE osiągnie neutralność klimatyczną w 2050 roku, czyli nie będzie emitować już ani grama CO2 – wynika z nowej strategii PGE.

Firma

Pracownicy objęci prywatną opieką medyczną o połowę krócej przebywają na zwolnieniu lekarskim. Dla pracodawcy to wymierne korzyści finansowe

1005 zł na jednego pracownika w skali roku – tyle oszczędności może przynieść finansowanie dobrej opieki zdrowotnej przez pracodawcę – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2020”. Zatrudnieni, którzy mają szybszy i łatwiejszy dostęp do specjalistów, rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich i wykazują się większą efektywnością w pracy. – Nasz raport pokazuje, że inwestycja w zdrowie pracowników opłaca się obu stronom, zarówno zatrudnionym, jak i pracodawcom – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover Polska. Najczęstsze problemy zdrowotne, z którymi borykają się osoby czynne zawodowo, to nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, bóle pleców i otyłość.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Pandemia zmienia modele biznesowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Ekologiczne inwestycje zdominują rynek

Mimo pandemii w pierwszej połowie tego roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce notował bardzo dobre wyniki. Kryzys i niepewność gospodarcza wpłyną jednak na całoroczny wynik i mniejszy wolumen transakcji inwestycyjnych. Koronawirus zmienił sposób, w jaki projektowane, budowane i wyposażane są budynki biurowe, handlowe i magazynowe. Głównym trendem na rynku pozostaje ekologia – wynika z raportu innogy Polska. Zielone certyfikaty stają się powoli standardem, którego oczekują najemcy nieruchomości.

 

Handel

W Polsce spada jakość obsługi klientów. Najwięcej uwag konsumentów dotyczy kompetencji pracowników i długich kolejek

Po dekadzie wzrostów od trzech lat jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada – wynika z cyklicznych badań przeprowadzanych przez Polski Program Jakości Obsługi. W ocenie 1/5 klientów jej jakość jest niezadowalająca. Najczęściej narzekamy m.in. na długi czas obsługi, kolejki i niskie kompetencje pracowników. Złe oceny wynikają też z faktu, że część firm nie nadąża za stale rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. W tym roku wpłynęła na nie także pandemia COVID-19, która sprawiła, że zaczęli oni przykładać większą wagę do higieny i bezpieczeństwa.