Bolt ogłasza strategiczne partnerstwo i dodanie kilkuset kierowczyń do platformy
Strategiczne partnerstwo z kobiecą flotą to kolejny krok mający na celu rozwijanie kategorii “Kobiety dla kobiet”, którą firma uruchomiła latem ubiegłego roku. Dzięki połączonym siłom Bolt i ALEDRIVE, na polskie ulice wyjedzie jeszcze w tym roku nawet kilkaset kierowczyń w zielono-fioletowych barwach.
Bolt regularnie podejmuje działania mające na celu wspieranie kobiet w zawodzie kierowczyni. W ubiegłym roku, firma jako pierwszy pośrednik w przejazdach taksówkami udostępnił kategorię Kobiety dla kobiet na tak dużą skalę, bo aż w 9 miastach w Polsce. Teraz chcąc dalej rozwijać i w efekcie upowszechnić tę kategorię, Bolt nawiązał strategiczne partnerstwo z flotą ALEDRIVE, która skupia się na współpracy z kobietami zainteresowanymi zawodem kierowczyni.
- Rok temu Bolt jako pierwsza platforma uruchomił na tak dużą skalę kategorię “Kobiety dla kobiet”. Współpraca z flotą ALEDRIVE, której kierowczynie będą jeździły wyłącznie na platformie Bolt, pozwali nam na znaczący rozwój tej kategorii. Jest to również ważne z uwagi, że aktualnie 77% obywateli Ukrainy przebywających w Polsce to kobiety. Dlatego wzmacniając widoczność kategorii Kobiety dla kobiet, mamy nadzieję zwrócić uwagę pań na możliwość pracy w zawodzie kierowczyni za pośrednictwem naszej platformy i pozyskania w ten sposób dodatkowego dochodu - mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Panie współpracujące z flotą ALEDRIVE świadczą usługi wyłącznie w ramach aplikacji Bolt, wzmacniając tym samym reprezentację kierowczyń na platformie. Samochody, którymi poruszają się kierowczynie, oprócz obowiązkowego oznakowania miejskiego posiadają logo Bolt (zielone) oraz charakterystyczne barwy ALEDRIVE: fioletowo- różowe.
- Naszym celem jest, aby ALEDRIVE stwarzał nie tylko konkurencyjne warunki dla kierowczyń, ale przede wszystkim chcemy wyposażyć je w niezbędną wiedzę o tym zawodzie. Mamy świadomość, że praca kierowczyni jeżdżącej z aplikacją taką jak Bolt, nie jest dla nich oczywistym wyborem. Dlatego w naszej współpracy stawiamy na stałe wsparcie, rozmaite szkolenia oraz komfortowe modele samochodów - mówi Magdalena Warnke z ALEDRIVE.
Kierowczynie w ramach współpracy Bolt i ALEDRIVE już jeżdżą po ulicach Warszawy i Wrocławia. Docelowo w ramach partnerstwa, po polskich ulicach z aplikacją Bolt będzie jeździć jeszcze w tym roku nawet kilkaset samochodów z kierowczyniami za kierownicą.
- Dołączyłam do ALEDRIVE, ponieważ szukałam elastycznej formy zarobku, która pozwoli mi na korzystanie ze służbowego samochodu, Sama decyduję kiedy wsiadam za kierownicę. Cenię sobie dostępność kategorii “Kobiety dla kobiet” jaką oferuje aplikacja Bolt - wiem, że wiele pasażerek jej poszukuje np. wieczorami, a zatem klientek nie brakuje - mówi Magdalena Haraszczuk, kierowczyni jeżdżąca z aplikacją Bolt.
Niestety tylko 7.2% ankietowanych kobiet deklaruje, że rozważyłoby zawód kierowczyni za pośrednictwem platformy takiej jak Bolt, dla pozyskania dodatkowych dochodów. Według zebranych danych, zawód kierowcy jest nadal postrzegany jako typowo męski - właśnie ten stereotyp zniechęca 25% badanych kobiet do zawodu kierowczyni. Jednocześnie, aż 9 na 10 kobiet deklaruje rosnące koszty życia i poszukiwanie dodatkowej pracy (93% badanych). W odpowiedzi na to, Bolt zainwestował 2.5 miliona euro i uruchomił z międzynarodową kampanię “Kobiety za kierownicą”, łamiącą stereotypy dotyczące zawodu kierowczyni.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.