Bookero: polski start-up rewolucjonizuje zarządzanie kalendarzem przedsiębiorców
Polski start-up posiadający technologię dla firm dokonuje rewolucji na rynku rezerwacji. Bookero to innowacyjny kalendarz, który w prosty i szybki sposób pozwala zarządzać bukingami. Platforma w znacznym stopniu pomaga właścicielom biznesów w efektywnym kierowaniu firmami.
Start-up został założony przez Pawła Nowakowskiego, który jest właścicielem software house’u, gdzie wraz z doświadczonym zespołem tworzy zaawansowane systemy online do automatyzacji procesów firmowych. W 2017 roku postanowił zrewolucjonizować rynek rezerwacji online i stworzył platformę SaaS do zarządzania kalendarzami przedsiębiorców. — Znaliśmy się na technologiach, mieliśmy świetne zaplecze w postaci wykwalifikowanego zespołu IT i potrafiliśmy rozwiązywać problemy, dlatego gdy zauważyliśmy potrzebę na rynku, postanowiliśmy stworzyć system szyty na miarę — mówi Founder, Paweł Nowakowski.
To technologia all-in-one, która usprawnia proces rezerwacji i pozwala na wygodne zarządzanie. Tworzenie listy kodów rabatowych, poszerzanie parametrów rezerwacji czy ustalanie reguł cenowych to tylko kilka z wielu dostępnych dla użytkowników opcji. Dzięki możliwości zaawansowanej personalizacji formularzy firma uniknie dodatkowej komunikacji i dopytywania o szczegóły przez klientów. Bookero umożliwia także korzystanie z bezpiecznych płatności online. — Nasz system został stworzony dla każdej branży i jest mocno konfigurowalny. Do tej pory inne technologie pomijały potrzeby firm, którym zależało na czymś więcej niż tylko prostych formularzach rezerwacji — dodaje Paweł Nowakowski. Jeśli klient potrzebuje dodatkowej, niestandardowej funkcji, zespół Bookero jest w stanie spersonalizować dostępną technologię.
Automatyzacja wielu zadań m.in. wysyłania powiadomień do klienta czy ustanawiania rezerwacji cyklicznych wiąże się z oszczędnością czasu i zupełnie nową jakością obsługi klienta. Bookero analizuje indywidualne potrzeby klientów i oferuje sposób rezerwacji dopasowany do konkretnych potrzeb danego biznesu. Technologia dociera do branż, które dotychczas nie mogły korzystać z systemów rezerwacji z powodu ich ograniczeń. Narzędzie skierowane jest do szerokiej grupy docelowej, od psychologów, przez ezoteryczki i dźwiękoterapeutów, aż po managerów studia paintballowego czy właścicieli drogich jachtów. Potwierdzają to klienci, którzy zachwalają elastyczność dopasowania systemu do konkretnego modelu biznesu — Jako przychodnia lekarska mieliśmy specyficzne wymagania, ale wszystko udało się perfekcyjnie dostosować do naszych potrzeb. Zarówno ze strony administracji, jak i klientów system działa bez zarzutu. Wsparcie techniczne - niezawodne! Współpracujemy od wielu już miesięcy i nie wyobrażam sobie innej opcji — napisano w jednej z recenzji.
Start-up obsługuje aktualnie ponad 200 tysięcy rezerwacji miesięcznie i rośnie w skali kilkaset procent z roku na rok. - Nadchodzący kryzys gospodarczy jeszcze bardziej zmusi nas do optymalizacji kosztów i czasu, a to zawsze ułatwiają technologie. W Bookero dążymy do tego, by stać się liderem rozwiązań w zakresie automatyzacji obsługi rezerwacji, dlatego inwestujemy w zespół najlepszych specjalistów IT i customer service. Naszą misją jest ułatwianie życia przedsiębiorcom - mówi Paweł Nowakowski.
Więcej informacji na stronie https://www.bookero.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.