Booksy rozpoczyna współpracę z ANG Spółdzielnią
Do grona instytucji finansowych, obecnych w ofercie Booksy, dołącza ANG Spółdzielnia – organizacja pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego z oddziałami na terenie całej Polski. Współpracuje z nią ponad 900 ekspertów finansowych, a jej partnerami są wszystkie najważniejsze banki i towarzystwa ubezpieczeniowe w kraju.
Z Booksy korzysta już ponad milion użytkowników w Polsce. Od 14 lipca klienci mogą umawiać się poprzez aplikację z ekspertami ANG Spółdzielni. Zyskują dzięki temu komfort i bezpieczeństwo, co ma niezwykle istotne znaczenie w nowej rzeczywistości biznesowej.
ANG Spółdzielnia to wyjątkowy pośrednik finansowy na polskim rynku. Strategia firmy stawia na pierwszym miejscu satysfakcję i zaspokojenie potrzeb klientów, wynikające ze służebnego podejścia do świadczonych usług. Odzwierciedleniem tej strategii jest m.in. podpisana przez ANG Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży. Oznacza to, że ANG Spółdzielnia oferuje klientom produkty finansowe, których potrzebują, które rozumieją i na które ich stać. Eksperci ANG są częścią społeczności, dla której bardzo istotne są wartości takie jak odpowiedzialność i etyka. Jest to także jedyna firma z branży finansowej w Polsce z międzynarodowym certyfikatem B-Corp, przyznawanym przedsiębiorstwom, które równoważą misję i zysk ekonomiczny, pamiętając o swoim wpływie na otoczenie społeczne i środowiskowe.
„Na poziomie naszej misji zawsze szukaliśmy swojej szczególnej drogi, w której prowadząc biznes możemy pozytywnie wpływać na środowisko i otoczenie. Dlatego zostaliśmy wyróżnieni certyfikatem B-Corp. Nasza filozofia działania ma również istotny wpływ na dobór partnerów biznesowych. Wierzymy, że Booksy podziela nasze wartości i dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę” – mówi Artur Nowak-Gocławski, prezes ANG Spółdzielni.
„Booksy jest idealnym uzupełnieniem unikalnej strategii ANG Spółdzielni” – komentuje Łukasz Szymak, Country Manager Booksy. „Nasza aplikacja pozwala klientom w bardzo prosty sposób wybrać optymalny termin spotkania z ekspertem finansowym. Jestem przekonany, że ta opcja wzmocni już i tak wysoką satysfakcję klientów z korzystania z usług ANG Spółdzielni”.
Spotkanie z ekspertem można umówić poprzez stroną ANG Spółdzielni, aplikację Booksy, z poziomu mediów społecznościowych pośrednika, a także osobiście w oddziałach ANG w całej Polsce, oczywiście z zachowaniem wszystkich środków ostrożności.
„Naszym priorytetem jest dostarczenie klientom produktów finansowych dopasowanych do ich potrzeb. Jednocześnie zależy nam, żeby proces obsługi był dla nich jak najwygodniejszy. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z Booksy. Wierzymy, że to idealne rozwiązanie dla osób, które naturalnie czują się w środowisku cyfrowym. W pierwszej fazie współpracy uruchamiamy rezerwacje spotkań w 30 oddziałach, a docelowo chcemy wprowadzić je dla wszystkich placówek” – dodaje Grzegorz Pacuk, który koordynuje wdrożenie Booksy po stronie ANG.
O ANG Spółdzielni
ANG Spółdzielnia to profesjonalna organizacja pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego, która posiada oddziały na terenie całej Polski. Z organizacją współpracuje ponad 900 ekspertów finansowych. Jej partnerami biznesowymi są wszystkie najważniejsze banki i towarzystwa ubezpieczeniowe w kraju. Spółdzielnia powstała w roku 2010, jako alternatywne dla korporacji miejsce pracy dla doświadczonych ekspertów kredytowych i ubezpieczeniowych. Formuła spółdzielni gwarantuje członkom współwłasność i współdecydowanie o kierunkach działania Spółdzielni. ANG Spółdzielnia jest organizacją, która przywiązuje dużą wagę do tego, aby być firmą odpowiedzialną społecznie i rozwijającą się zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Jest sygnatariuszem Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży oraz posiada międzynarodowy certyfikat B Corp dla firm spełniających najwyższe standardy społeczne i środowiskowe, czyli najlepszych dla świata.
O Booksy
Naszą misją w Booksy jest sprawianie, żeby rezerwacje równały się świętemu spokojowi, żeby w odzyskanym w ten sposób czasie można było się cieszyć w pełni życiem.
Booksy to polski startup, który szturmem zdobył rynek amerykański, by następnie zaoferować swoje usługi w ponad 25 krajach świata w tym m.in. Wielkiej Brytanii, Brazylii, RPA i Polsce. Dzięki aplikacji Booksy już ponad 6,5 milionów użytkowników rezerwuje wizyty online u swoich ulubionych fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a ponad 300 000 usługodawców korzysta z nowoczesnego systemu do rozwijania biznesu i zarządzania salonem.
Firma założona w 2013, z siedzibą w San Francisco zebrała dotychczas $48.7 milionów dolarów od szerokiego grona funduszy kapitałowych i inwestorów indywidualnych, takich jak Piton Capital, Enern, Industry Ventures, XG Ventures, czy Zach Coelius. Po więcej informacji wejdź na www.Booksy.com.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.