BrandLab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska
Do grona klientów BrandLab dołącza Unilever – jeden z wiodących na świecie koncernów sektora FMCG. Od stycznia 2020 roku BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej Unilever.
Zakres działań BrandLab obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz utrzymywanie relacji z mediami i partnerami Unilever. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.
Unilever jest właścicielem łącznie ponad 400 różnych marek na całym świecie, m.in. Dove, Lipton, Hellmann’s czy Magnum. Trzynaście najbardziej zyskownych marek firmy – tzw. bilion-dollar brands (ang. miliardowa marka) – generuje średnią roczną sprzedaż na poziomie ponad miliard dolarów.
BrandLab jest firmą doradztwa komunikacyjnego od ponad 10 lat realizującą działania komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm i instytucji z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, issue management, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Partnerzy BrandLab od 20 lat skutecznie realizują kampanie komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji w zróżnicowanych obszarach komunikacji, w tym issue management oraz zarządzania w kryzysie i wdrażania działań osłonowych.
BrandLab jest firmą członkowską Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej oraz United Nations Global Compact.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.