Komunikaty PR

Branża e-commerce wkracza na Beesfund!

2020-07-31  |  09:25
Biuro prasowe

Firma CStore S.A. tworzy oprogramowanie dla sklepów internetowych i platform B2B. Rozwiązanie jest ukierunkowane na automatyzację procesów sprzedażowych poprzez integrację z ERP, WMS oraz wieloma kanałami sprzedaży. Oprogramowanie powoduje znaczną oszczędność czasu zespołu sprzedażowego (nawet do 75%) poprzez zautomatyzowane wykonywanie powtarzalnych zadań. 

Firma odpowiada na potrzeby rynku e-commerce, który przeżywa szczególny rozkwit w dobie pandemii.

W przeciwieństwie do innych branż, sektor sklepów internetowych rozwinął się na niespotykaną wcześniej skalę. Klienci chętnie korzystają z e-zakupów, które obecnie są postrzegane jako bezpieczniejsze. Co więcej, wysoka jakość obsługi sprawia, że odbiorcy nie czują już potrzeby odwiedzania punktów. stacjonarnych. Przykładowo, w kwietniu sprzedaż u wielu naszych klientów wzrosła o ponad 100%! - mówi Dawid Paszek, CEO CStore.

 

 

Cele zbiórki

Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła kontynuować umacnianie swojej pozycji na rynku, przyspieszyć rozwój systemu i dodawanie do niego kolejnych funkcji. CStore chce także powiększyć zespół specjalistów, szczególnie tych odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Istotnym celem jest również dotarcie do jak największej grupy odbiorców poprzez rozbudowane działania marketingowe.

 

 

Kilka słów o CStore

CStore tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży e-commerce. Przez 16 lat zrealizowali ponad 700 projektów dla klientów z różnych sektorów. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, autorskie oprogramowanie firmy znajduje zastosowanie na coraz szerszą skalę. Inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranej ścieżki, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom zyskać wiele bonusów. Oferowane pakiety akcji zawierają m.in. możliwość uczestniczenia w webinarach czy zniżki na abonament oprogramowania.

 

CStore S.A. do dnia 30.06.2023 planuje debiut na rynku NewConnect. W przypadku braku debiutu spółka zobowiązuje się do odkupienia akcji od zainteresowanych inwestorów z uwzględnieniem 20% rocznego oprocentowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na
IT i technologie Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
2024-04-26 | 10:10

Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO

Firma Zalman zaprezentowała nowe systemy chłodzenia z linii Alpha2. Topowym modelem z tej serii jest Alpha2 36 z niemal 40-centymetrowym radiatorem i trzema wentylatorami. Zalman Alpha2 36 to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.