Komunikaty PR

BRITA usprawnia dostawy wody pitnej za pomocą kompleksowego rozwiązania IFS

2020-07-09  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

 

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że firma BRITA, będąca jednym z globalnych liderów w branży optymalizacji wody pitnej, wybrała kompleksowe rozwiązanie IFS do zarządzania obsługą serwisową, obejmujące zarządzanie serwisem w terenie, harmonogramowanie i planowanie alokacji personelu oraz kontakty z klientami.

Firmie BRITA zależy na zapewnieniu klientom wyjątkowej obsługi, która jest jej głównym wyróżnikiem na rynku. Aby móc zostać globalnym liderem rynku, firma potrzebowała kompleksowego rozwiązania do zarządzania serwisem, które pozwoliłoby zapewnić klientom stałą wysoką jakość obsługi na całym świecie przy jednoczesnym zagwarantowaniu wydajności personelu i dokładności danych.

W wyniku przetargu, w którym wzięło udział kilku dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw, BRITA wybrała rozwiązanie IFS ze względu na jego szerokie funkcje zarządzania serwisem w terenie oraz natywną integrację z funkcjami harmonogramowania i planowania alokacji personelu.

Centralne rozwiązanie IFS połączy w sobie szereg procesów ręcznych z kompleksową platformą obejmującą cały cykl obsługi serwisowej, od zarządzania zgłoszeniami serwisowymi i automatycznego przydzielania zadań technikom aż do ukończenia prac serwisowych i naprawczych. W przyszłości rozwiązanie to pomoże również firmie BRITA w odbiorze i recyklingu zużytych filtrów do wody.

Rozwiązanie IFS, którego będą używać pracownicy serwisu w terenie i obsługi klienta w Niemczech, Francji, Szwajcarii, państwach Beneluksu i Wielkiej Brytanii, będzie w pełni zintegrowane z dotychczasowymi systemami ERP i CRM firmy.

„Obsługa klienta to bardzo ważny element naszej oferty oraz kluczowy czynnik pozwalający nam wyróżnić się w tym bardzo konkurencyjnym segmencie rynku” — powiedziała Tanja Manegold, dyrektor odpowiedzialna za serwis dystrybutorów wody w firmie BRITA. „Zainwestowanie w najlepszy w swojej klasie pakiet rozwiązań do zarządzania serwisem pomoże nam umocnić się na pozycji lidera. Firma IFS zaprezentowała nam w pełni zintegrowaną platformę zapewniającą jedno źródło informacji, co pomoże nam wywiązywać się z umów o poziomie świadczenia usług i zwiększyć odsetek problemów rozwiązywanych już za pierwszym razem”.

Marcus Pannier, dyrektor zarządzający IFS na region Niemiec, Szwajcarii i Austrii, dodał: „Praca z tak renomowaną marką globalną jak BRITA to dla nas ogromny zaszczyt. Na całym świecie czołowi innowacyjni producenci tacy jak BRITA wdrażają strategie związane z obsługą serwisową i serwicyzacją, aby zwiększać przychody i lojalność klientów. W firmie IFS przewidzieliśmy tę zmianę i jesteśmy gotowi dostarczać tym pionierom zaawansowane oprogramowanie dla przedsiębiorstw, które pozwala zwiększyć wydajność personelu oraz zapewnić wyjątkową obsługę klienta”.

Więcej informacji o tym, jak IFS pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta, można znaleźć pod adresem www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.

Informacje o Grupie BRITA

Grupa BRITA jest jednym z liderów branży optymalizacji wody pitnej. Zatrudnia 1953 pracowników na całym świecie (w tym 973 w Niemczech), a w 2019 roku jej łączne przychody wyniosły 548 mln EUR. Jej tradycyjna marka BRITA jest liderem globalnego rynku filtrów do wody. Za pośrednictwem 29 krajowych i międzynarodowych spółek zależnych i zakładów, jak również udziałów oraz partnerów handlowych i przemysłowych, to rodzinne przedsiębiorstwo z siedzibą w Taunusstein koło Wiesbaden jest obecne w 69 krajach na pięciu kontynentach. Prowadzi zakłady produkcyjne w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech i Chinach. Firma została założona w 1966 r. i jest wynalazcą stołowego filtra do wody do użytku domowego. Obecnie tworzy, produkuje i sprzedaje szeroką gamę innowacyjnych rozwiązań do optymalizacji wody pitnej — do użytku prywatnego (stołowe filtry do wody, systemy rur, jak również rozwiązania BRITA Integrated Solutions dla małych i dużych urządzeń elektrycznych renomowanych producentów) i komercyjnego (rozwiązania dla branży hotelowej i gastronomicznej oraz branży automatów sprzedających), jak również dystrybutory wody dla biur, szkół, branży gastronomicznej oraz sektora opieki wymagającego wysokiego poziomu higieny (szpitale, domy opieki). Od 2016 r. BRITA współpracuje także z organizacją Whale and Dolphin Conservation (WDC), aby chronić oceany przed zanieczyszczeniem plastikiem i w ten sposób przyczyniać się do ochrony wielorybów i delfinów.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.brita.com

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.