Brother dołączył do grona „World's Best Employers” w 2020 r.
Brother znalazł się na liście „World's Best Employers” (Najlepszych pracodawców świata) w 2020 r. organizowanej przez Forbes Magazine we współpracy z firmą Statista. Brother uplasował się na 130 miejscu wśród 750 innych firm.
„Jesteśmy zaszczyceni, że Brother znalazł się w gronie najlepszych pracodawców na świecie” – powiedział prezes Ichiro Sasaki. „To wyróżnienie jest świadectwem naszych wartości i zaangażowania wobec pracowników, którzy swoją postawą i pracą wdrażają w życie motto Brother „at your side”.”
Na zlecenie Forbes niemiecka firma badawcza Statista zrealizowała badanie w czerwcu i lipcu 2020 r. Ranking powstał na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród 160 tys. pracowników zatrudnionych w 58 krajach. Respondenci oceniali swoją gotowość do polecania pracodawców rodzinie i przyjaciołom, a także reakcję firmy, w której pracują na pandemię COVID-19. Ankietowani wyrazili swoją opinię w sprawach takich jak: wizerunek firmy, ślad ekonomiczny, rozwój talentów, równość płci oraz odpowiedzialność społeczna.
Od momentu założenia Brother Group, firma pewnie podejmuje wyzwania i dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów, konsekwentnie pielęgnując nowe rynki i dbając o rozwój. Od początku pandemii, Brother Group wdrożyła wiele środków bezpieczeństwa związanych z COVID-19, w tym dokonywanie niezbędnych aktualizacji procesów i polityki w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników.
„Brother nieustannie docenia i motywuje swoich pracowników oraz tworzy profilowane rozwiązania w celu poprawy funkcjonowania ich życia, nie zapominając przy tym o klientach oraz społeczności” – powiedział Ichiro Sasaki. „Obecność na liście „World's Best Employers” jest dla nas bardzo ważna. To moment dumy z tego, że nasi pracownicy na całym świecie doceniają działania Brother Group" – dodaje Sasaki.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.