Brother dołączył do grona „World's Best Employers” w 2020 r.
Brother znalazł się na liście „World's Best Employers” (Najlepszych pracodawców świata) w 2020 r. organizowanej przez Forbes Magazine we współpracy z firmą Statista. Brother uplasował się na 130 miejscu wśród 750 innych firm.
„Jesteśmy zaszczyceni, że Brother znalazł się w gronie najlepszych pracodawców na świecie” – powiedział prezes Ichiro Sasaki. „To wyróżnienie jest świadectwem naszych wartości i zaangażowania wobec pracowników, którzy swoją postawą i pracą wdrażają w życie motto Brother „at your side”.”
Na zlecenie Forbes niemiecka firma badawcza Statista zrealizowała badanie w czerwcu i lipcu 2020 r. Ranking powstał na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród 160 tys. pracowników zatrudnionych w 58 krajach. Respondenci oceniali swoją gotowość do polecania pracodawców rodzinie i przyjaciołom, a także reakcję firmy, w której pracują na pandemię COVID-19. Ankietowani wyrazili swoją opinię w sprawach takich jak: wizerunek firmy, ślad ekonomiczny, rozwój talentów, równość płci oraz odpowiedzialność społeczna.
Od momentu założenia Brother Group, firma pewnie podejmuje wyzwania i dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów, konsekwentnie pielęgnując nowe rynki i dbając o rozwój. Od początku pandemii, Brother Group wdrożyła wiele środków bezpieczeństwa związanych z COVID-19, w tym dokonywanie niezbędnych aktualizacji procesów i polityki w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników.
„Brother nieustannie docenia i motywuje swoich pracowników oraz tworzy profilowane rozwiązania w celu poprawy funkcjonowania ich życia, nie zapominając przy tym o klientach oraz społeczności” – powiedział Ichiro Sasaki. „Obecność na liście „World's Best Employers” jest dla nas bardzo ważna. To moment dumy z tego, że nasi pracownicy na całym świecie doceniają działania Brother Group" – dodaje Sasaki.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.