Komunikaty PR

Brother wspiera ochronę jeży w Polsce

2021-05-26  |  14:00

W ramach tegorocznych działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) Brother zdecydował się na wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Jeży w Kłodzku – „Jerzy dla Jeży”.

Brother przez kilka ostatnich lat w ramach lokalnych działań CSR sadził drzewa, m.in. w Górach Stołowych. W tym roku producent drukarek zdecydował się wspomóc małe ssaki będące pod częściową ochroną w Polsce, za pośrednictwem Ośrodka Rehabilitacji Jeży w Kłodzku – „Jerzy dla Jeży”. Głównym celem tej organizacji jest pomoc zwierzętom, zapewnienie odpowiedniej opieki chorym, wyleczenie ich oraz przygotowanie do powrotu na łono natury.

Firma Brother chcąc wesprzeć te małe ssaki, które cierpią przez zmiany klimatyczne i przejęcie przez człowieka ich środowiska naturalnego, zdecydowała się przekazać ośrodkowi Koncentrator Tlenu Tokyo 3N – urządzenie medyczne dostarczające pacjentowi powietrze z podwyższoną zawartością tlenu – zapas suchej i mokrej karmy oraz materiały higieniczne.

„W tym roku to pracownicy Brother Polska zdecydowali, że wspomożemy Ośrodek Rehabilitacji Jeży w Kłodzku i pomożemy tym małym ssakom. Organizacja przez kilka lat sadziła drzewa, jednak lasy to nie tylko rośliny, ale także jego mieszkańcy – dzika przyroda, która również potrzebuje wsparcia. Niestety to właśnie zwierzęta są najbardziej pokrzywdzone ekspansją terenów leśnych oraz łąk przez człowieka, dlatego należy otoczyć je odpowiednią opieką” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska. „Jeże tracą swoje naturalne środowisko bytowania i przez to trafiają w pobliże gospodarstw domowych, gdzie są narażone na liczne niebezpieczeństwa. Jesteśmy świadomi, że bez pomocy ze strony człowieka w Polsce może zabraknąć jeży. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć inicjatywę, która ratuje życie tym małym ssakom” – dodaje ekspert.

W prowadzonych działaniach ekologicznych Brother nie tylko możliwie minimalizuje negatywny wpływ na środowisko, dbając o recykling produktów i zmniejszając ślad węglowy, ale także chce w realny sposób przyczyniać się do poprawy jego kondycji, właśnie poprzez wspieranie akcji, takich jak sadzenie drzew czy pomoc dzikim zwierzętom. W ramach prowadzonych działań ekologicznych Brother, we współpracy z Cool Earth, uratował hektary lasów deszczowych przed wycinką, oraz zasadził tysiące nowych drzew na terenie Polski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu

W erze dynamicznych zmian technologicznych, sztuczna inteligencja (AI) i nowe technologie zmieniają oblicze finansów. W ubiegłym tygodniu, podczas wydarzenia "Future of Finance
IT i technologie 2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
2024-09-26 | 16:00

2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath

Coroczne badanie UiPath wykazało, że specjaliści ds. automatyzacji aktywnie integrują sztuczną inteligencję w swojej pracy, ponieważ branża automatyzacji oprogramowania nadal się
IT i technologie Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
2024-09-26 | 10:42

Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.