Brother wspiera opiekę nad dzikimi zwierzętami w Polsce
W ramach tegorocznych działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) Brother przekaże inkubator dla małych zwierząt typu Pet Brooder 90 do Sowiego Dworu – Ośrodka Rehabilitacji Dzikich Zwierząt w Jarocinie, który w swojej codziennej pracy troszczy się o życie mieszkańców lasów i łąk.
W ubiegłym roku podatkowym Brother wspierał Ośrodek Rehabilitacji Jeży w Kłodzku – „Jerzy dla Jeży”. W tym roku producent drukarek zdecydował się wspomóc mieszkańców lasów za pośrednictwem Ośrodka Rehabilitacji Dzikich Zwierząt Sowi Dwór w Jarocinie (gmina Baboszewo). Głównym celem tej organizacji jest pomoc zwierzętom, zapewnienie odpowiedniej opieki chorym, wyleczenie ich oraz przygotowanie do powrotu na łono natury. Firma Brother chcąc wesprzeć mieszkańców lasu, kupiła inkubator dla małych zwierząt Pet Brooder 90, który posiada automatyczną kontrolę temperatury i wilgotności powietrza, możliwość podłączenia tlenu oraz nebulizatora, a także aktywacji jonizatora. Urządzenie posiada trzy wbudowane filtry powietrza, które usuwają niepożądane zapachy i bakterie.
„To pracownicy Brother Polska zdecydowali, że w tym roku wspomożemy Ośrodek Sowi Dwór w działaniach na rzecz dzikich zwierząt. Firma Brother przez kilka ostatnich lat sadziła drzewa w Górach Stołowych, jednak lasy tworzą nie tylko rośliny, ale również zwierzęta. W ubiegłym roku skoncentrowaliśmy się na wsparciu jeży. Dostrzegamy, że nie tylko te małe ssaki potrzebują pomocy. Niestety to właśnie zwierzęta zamieszkujące lasy i łąki są najbardziej poszkodowane działalnością człowieka i zmianami klimatycznymi” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska. „Fundusze przeznaczymy na zakup specjalistycznego inkubatora, ratującego życie mieszkańców naszych lasów oraz inne niezbędne materiały” – komentuje ekspertka Brother.
W prowadzonych działaniach ekologicznych Brother nie tylko możliwie minimalizuje negatywny wpływ na środowisko, dbając o recykling produktów i zmniejszając ślad węglowy, ale także chce w realny sposób przyczyniać się do poprawy jego kondycji. W ramach prowadzonych działań ekologicznych Brother, we współpracy z Cool Earth, uratował hektary lasów deszczowych przed wycinką, oraz zasadził tysiące nowych drzew na terenie Polski.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.