Komunikaty PR

Brother został sponsorem PreZero Grand Prix PLS

2021-07-22  |  10:30
Biuro prasowe

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A., będzie również wspierać  letnie rozgrywki PreZero Grand Prix PLS. To kolejne rozszerzenie współpracy PLS S.A. ze znaną światową marką, która była też partnerem marcowego turnieju finałowego TAURON Pucharu Polski.

Niespełna rok temu Brother i PLS S.A. podpisały umowę o współpracy w trakcie całego sezonu ligowego, następnie umowę rozszerzono o turniej finałowy TAURON Pucharu Polski, a teraz zdecydowano się na współpracę przy rozgrywkach PreZero Grand Prix PLS. Letnie turnieje na piasku odbędą się w dniach 29 lipca - 1 sierpnia w Gdańsku oraz 5-8 sierpnia w Krakowie.

– Jesteśmy dumni z faktu, że nasz sponsor kolejny raz chce rozszerzyć współpracę, co tylko potwierdza, że jest zadowolony z efektów sponsorowania ligowej siatkówki. Firma Brother, która jest znaną na całym świecie globalną marką, stała się znaczącym sponsorem rozgrywek organizowanych przez PLS. Dzięki tej współpracy możemy tworzyć jeszcze lepsze widowiska siatkarskie – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

– Usatysfakcjonowani dotychczasową współpracą z PLS postanowiliśmy rozszerzyć jej zakres. Chcemy dalej wspierać rosnący potencjał i misję Polskiej Ligi Siatkówki. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest ten sport dla polskich kibiców, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność współtworzyć te wydarzenia i umacniać pozycję ligowej siatkówki – dodaje Piotr Baca Country Manager Brother Polska.

Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Firma oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Obecnie linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami Brother. Inspiracją i celem dla firmą są słowa „at your side”, czyli „po twojej stronie”. To znacznie więcej niż tworzenie i udoskonalanie produktów dobrych – to także filozofia firmy Brother, aby oferować swoim klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe.

Brother działa w Polsce od 2005 roku. Początkowo była przedstawicielstwem Brother International Austria GmbH Sp. z o.o., które 1 września 2008 roku przekształcono w Brother Polska Sp. z o.o. W 2016 roku nastąpiło transgraniczne połączenie spółki Brother Polska Sp. z o.o. ze spółką Brother Central and Eastern Europe GmbH.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PowerWalker VI 850 LCD FR - cichy i kompaktowy zasilacz awaryjny Biuro prasowe
2021-08-03 | 21:00

PowerWalker VI 850 LCD FR - cichy i kompaktowy zasilacz awaryjny

Zmieści się niemal wszędzie. Dzięki pasywnemu chłodzeniu nie przeszkadza w czasie pracy. Jednocześnie jego zakup nie powinien stanowić wyzwania dla domowego czy firmowego budżetu. Oto
IT i technologie Avaya uznana za lidera w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla contact centers
2021-08-03 | 12:00

Avaya uznana za lidera w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla contact centers

Avaya OneCloud™ CCaaS po raz trzeci z rzędu zdobywa pozycję lidera w rankingu Aragon Research Globe™ Intelligent Contact Center   Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider
IT i technologie Zalman Z1 Plus - minimalistyczna obudowa premium dla gamingowych PC
2021-08-02 | 21:00

Zalman Z1 Plus - minimalistyczna obudowa premium dla gamingowych PC

Choć adresowana jest do graczy, uwagę przykuwa minimalistycznym designem. W oczy rzucają się pokaźny, metalowy front typu mesh oraz nierzadko pomijana przez producentów zatoka na

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Transport

Pandemia wzmocniła rolę portów morskich w transporcie. Szczecin i Świnoujście notują kolejny miesiąc wzrostów

Lipiec był kolejnym z rzędu miesiącem wzrostów w przeładunkach towarów w portach w Szczecinie i Świnoujściu. Po pierwszej połowie roku wzrost był na poziomie 11,5 proc. Jeśli ta dynamika się utrzyma, obecny rok prześcignie 2019 rok. Perspektywy są jeszcze lepsze, bo kolejne inwestycje zwiększają możliwości obu portów. Ubiegły rok, chociaż zamknął się na niewielkim minusie, pokazał, jak ważna jest rola portów morskich w krajowym transporcie.

Konsument

Coraz więcej nieruchomości w Polsce jest smart. Polacy najczęściej inwestują w inteligentne systemy zarządzania oświetleniem i ogrzewaniem

40 proc. Polaków użytkuje urządzenia, które są uważane za elementy inteligentnego domu – wynika z badania Somfy, dostawcy rozwiązań automatyki domowej i smart home. Co więcej, 60 proc. użytkowników zamierza dalej inwestować w unowocześnianie swoich nieruchomości. Kierunkiem rozwoju smart home jest integracja wszystkich urządzeń i sterowanie nimi za pomocą aplikacji czy asystenta głosowego. – Konsumenci zaczynają rozumieć, że smart home to nie tylko pojedyncze rozwiązanie, ale cały ekosystem, który można dostosować do stylu życia mieszkańców – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

Ochrona środowiska

Od 14 do 36 tys. górników będzie potrzebować wsparcia na rynku pracy. Wielu znajdzie zatrudnienie w energetyce odnawialnej

Do końca tej dekady od 14 do 36 tys. górników będzie potrzebować wsparcia na rynku pracy: przebranżowienia, relokacji do innych kopalni albo wcześniejszego odejścia na emeryturę. Jednocześnie do tego czasu na Śląsku istnieje możliwość stworzenia nawet 75–85 tys. nowych miejsc pracy, a największe szanse na zastąpienie górniczych etatów mają budownictwo, przetwórstwo przemysłowe i energetyka oparta na OZE – pokazują szacunki Instytutu Badań Strukturalnych. – Nie wolno tracić czasu, trzeba od razu przystąpić do tych działań. One muszą być podejmowane stopniowo, bez gwałtownych ruchów, każdy  obawia się pogorszenia sytuacji materialnej i utraty pracy – podkreśla prezes zarządu ILF Consulting Engineers Polska, Andrzej Dercz.

Konsument

Prawie połowa Polaków chce żyć bardziej ekologicznie, nawet jeśli oznacza to wyrzeczenia. Proekologicznego podejścia oczekują również od firm

Rośnie świadomość ekologiczna Polaków. 47 proc. społeczeństwa deklaruje, że zmieniłoby styl życia na bardziej ekologiczny, nawet jeśli wiązałoby się to z wyrzeczeniami i mniejszą wygodą – wynika z badania Barometr Providenta. Najczęściej wskazywane działania podejmowane na rzecz środowiska to segregowanie odpadów, oszczędzanie wody i rezygnacja z plastiku. Proekologicznego podejścia Polacy oczekują również od firm. Chcieliby także pracować w otoczeniu roślinności. Dziś połowa badanych wskazuje, że w ich miejscu pracy nie ma w ogóle roślin lub jest ich za mało.