Komunikaty PR

BSH inwestuje w nowoczesne narzędzie do zarządzania

2020-10-08  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., globalny producent sprzętu AGD, wdrożył rozwiązanie Gavdi Time Management Platform do zarządzania czasem pracy oraz jego analizy w oparciu o technologię SAP Fiori. Dzięki temu menedżerowie zyskali nowoczesne, zintegrowane narzędzie zapewniające kontrolę nad grafikami oraz rozliczeniem czasu pracy, a pracownicy możliwość jego bieżącej weryfikacji, wnioskowania o wybrane nieobecności oraz godziny nadliczbowe. Wszystko to z poziomu przeglądarki internetowej. Za realizację projektu odpowiadała firma Gavdi Polska.

Potrzebowaliśmy intuicyjnego i nowoczesnego narzędzia, które docelowo mogło zastąpić dotychczasowy system, który nie spełniał już wszystkich naszych oczekiwań. Z tego względu zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązania umożliwiającego dostęp do najważniejszych informacji, niezależnie od czasu i miejsca. Teraz dzięki zaawansowanym funkcjonalnościom narzędzia Gavdi i interfejsu SAP Fiori nasi menadżerowie mogą zarządzać skuteczniej pracownikami oraz ich czasem pracy z poziomu przeglądarki internetowej – podkreśla Agnieszka Konarzewska, Head of HR z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

W ramach wdrożenia BSH skorzystało z autorskiego prekonfigurowanego narzędzia do optymalizacji procesów w obszarze czasu pracy, czyli Gavdi Time Management Platform. Usprawniło to zarządzanie, proces planowania, ewidencję i analizę czasu pracy w odniesieniu do szczegółowych przepisów Kodeksu Pracy oraz wynikających z wewnętrznych uregulowań firmy. Dzięki temu, menedżerowie BSH mogą kompleksowo i efektywnie zarządzać wewnętrznymi danymi firmy dotyczącymi czasu pracy.

– Projekt rozpoczął się w październiku 2017 roku. Rozwiązanie dla pracowników administracyjnych oddziału warszawskiego uruchomiono w czerwcu 2018. Z kolei od stycznia do listopada 2019 systemem objęci zostali stopniowo także pracownicy pozostałych lokalizacji z działów administracyjnych oraz produkcyjnych – mówi Tomasz Franielczyk, Kierownik Projektu z ramienia Gavdi Polska. – W efekcie wdrożenia klient otrzymał wachlarz funkcjonalności, które umożliwiają zarówno obsługę procesu planowania, jak i rozliczania czasu pracy. A wszystko zgodnie z obowiązującymi standardami i najlepszymi praktykami – dodaje Tomasz Franielczyk.

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau, a także usługi cyfrowe jak ekosystem Home Connect. BSH posiada w Polsce 6 fabryk. W 3 łódzkich zakładach produkowane są pralki, zmywarki i suszarki do ubrań, w 2 wrocławskich piekarniki i lodówki, a w podrzeszowskim Głogowie Małopolskim małe AGD. BSH w Polsce oprócz produkcji posiada centra usług wspólnych. Pracują one na potrzeby BSH na całym świecie w takich obszarach jak: usługi informatyczne, księgowe, handel zagraniczny czy centralne zakupy. BSH w Polsce rozwija także Centrum Badań i Rozwoju (R&D) w Łodzi i Rzeszowie oraz Centrum Kompetencyjne Digital & E-Commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:00

Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji

Rosnące koszty pracy w Polsce mogą przyspieszyć w firmach tempo wdrażania automatyzacji i sztucznej inteligencji. Zatrudnienie robota może opłacać się bardziej niż jeszcze
IT i technologie Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online
2024-07-29 | 12:00

Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online

Czy dzisiaj organizacja perfekcyjnego eventu wystarczy, by można było mówić o sukcesie? Nawet najlepiej zaplanowane, a w dalszym etapie zrealizowane wydarzenie nie przyniesie
IT i technologie Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.
2024-07-25 | 13:20

Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.

Spółka technologiczna Neptis S.A., notowana na rynku NewConnect, w pierwszym półroczu 2024 r. zwiększyła liczbę użytkowników aplikacji Yanosik, czyli

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.