Komunikaty PR

Captain Jack z kolejnym wariantem – Cuba Libre

2021-03-02  |  11:23
Biuro prasowe

Captain Jack, marka piwa o smaku rumu oferowana przez Kompanię Piwowarską, kontynuuje swój imprezowy rejs. Właśnie zabrała na pokład kolejny wariant – Cuba Libre. Piwo o smaku popularnego drinka trafi do sklepów w  marcu, równocześnie wystartuje szeroko zakrojona kampania wspierająca sprzedaż.

Karaiby to fantastyczne źródło inspiracji, a Captain Jack czerpie z niego pełnymi garściami. Tym razem sięgnął po połączenie smaku karaibskiego rumu i napoju-ikony popkultury rodem z USA, które świat zna pod nazwą popularnego koktajlu Cuba Libre. Captain Jack Cuba Libre będzie dostępny w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml z odkręcanym kapslem. To bardzo wygodne rozwiązanie, które docelowo znajdzie się we wszystkich wariantach piwa o smaku rumu; sprawi, że otwieracz stanie się zbędny, a imprezowanie – jeszcze bardziej bezproblemowe.

– Spotkania, imprezy, wyjścia ze znajomymi – tego wszystkiego bardzo nam brakowało podczas minionych miesięcy. Mamy nadzieję, że w tym roku choć trochę nadrobimy stracony czas – za sprawą niejednej kapitalnej imprezy, w towarzystwie nowego wariantu Captain Jack. Cuba Libre w naszej pirackiej wersji to doskonały smak drinka, 6% alkoholu i intrygujący wygląd. Dzięki niemu zabawa i przygoda mogą nabrać zupełnie nowego charakteru – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę w Kompanii Piwowarskiej.

Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu TV, silną obecność w mediach społecznościowych, na platformie Spotify i serwisach VoD oraz wyróżniające się materiały w punktach sprzedaży. Ponadto marka zaangażuje do współpracy znanych liderów opinii, aktywnych w social mediach. Autorem koncepcji spotu reklamowego jest agencja Grandes Kochonos, a za realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych poprowadzi Grupa Kreatywna CUKIER, za współpracę z liderami opinii odpowiada agencja Lettly.

Cuba Libre to już trzeci wariant pod banderą Captain Jack. Marka zadebiutowała w ofercie Kompanii Piwowarskiej we wrześniu 2018 r., zaś rok później do załogi dołączył Captain Jack Pirate Orange, piwo o smaku rumu i pomarańczy. Ubiegłoroczna kampania „Kapitalna domówka online”, z tytułem Best Alcohol Ad of the Month, znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu 2020 r. opublikował serwis branżowy AdForum,.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.