Komunikaty PR

Captain Jack z kolejnym wariantem – Cuba Libre

2021-03-02  |  11:23
Biuro prasowe

Captain Jack, marka piwa o smaku rumu oferowana przez Kompanię Piwowarską, kontynuuje swój imprezowy rejs. Właśnie zabrała na pokład kolejny wariant – Cuba Libre. Piwo o smaku popularnego drinka trafi do sklepów w  marcu, równocześnie wystartuje szeroko zakrojona kampania wspierająca sprzedaż.

Karaiby to fantastyczne źródło inspiracji, a Captain Jack czerpie z niego pełnymi garściami. Tym razem sięgnął po połączenie smaku karaibskiego rumu i napoju-ikony popkultury rodem z USA, które świat zna pod nazwą popularnego koktajlu Cuba Libre. Captain Jack Cuba Libre będzie dostępny w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml z odkręcanym kapslem. To bardzo wygodne rozwiązanie, które docelowo znajdzie się we wszystkich wariantach piwa o smaku rumu; sprawi, że otwieracz stanie się zbędny, a imprezowanie – jeszcze bardziej bezproblemowe.

– Spotkania, imprezy, wyjścia ze znajomymi – tego wszystkiego bardzo nam brakowało podczas minionych miesięcy. Mamy nadzieję, że w tym roku choć trochę nadrobimy stracony czas – za sprawą niejednej kapitalnej imprezy, w towarzystwie nowego wariantu Captain Jack. Cuba Libre w naszej pirackiej wersji to doskonały smak drinka, 6% alkoholu i intrygujący wygląd. Dzięki niemu zabawa i przygoda mogą nabrać zupełnie nowego charakteru – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę w Kompanii Piwowarskiej.

Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu TV, silną obecność w mediach społecznościowych, na platformie Spotify i serwisach VoD oraz wyróżniające się materiały w punktach sprzedaży. Ponadto marka zaangażuje do współpracy znanych liderów opinii, aktywnych w social mediach. Autorem koncepcji spotu reklamowego jest agencja Grandes Kochonos, a za realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych poprowadzi Grupa Kreatywna CUKIER, za współpracę z liderami opinii odpowiada agencja Lettly.

Cuba Libre to już trzeci wariant pod banderą Captain Jack. Marka zadebiutowała w ofercie Kompanii Piwowarskiej we wrześniu 2018 r., zaś rok później do załogi dołączył Captain Jack Pirate Orange, piwo o smaku rumu i pomarańczy. Ubiegłoroczna kampania „Kapitalna domówka online”, z tytułem Best Alcohol Ad of the Month, znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu 2020 r. opublikował serwis branżowy AdForum,.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.