Komunikaty PR

CAREFLEET z tytułem Najlepszego Partnera dla Biznesu w kategorii FLOTA w 2022r.

2022-10-21  |  14:45

CAREFLEET Z TYTUŁEM NAJLEPSZEGO PARTNERA DLA BIZNESU W KATEGORII FLOTA W 2022r.

 

Z przyjemnością informujemy, że Carefleet S.A. otrzymał nagrodę dla Najlepszego Partnera w Biznesie w kategorii flota. Nagrody w plebiscycie „Najlepszy Partner w Biznesie” przyznawane są przez magazyn ekonomiczno-gospodarczy „Home & Market” od 2000 roku. W 15 kategoriach wyłaniane są innowacyjne firmy, które cieszą się największym zaufaniem wśród swoich partnerów biznesowych.

Jesteśmy dumni z tego tytułu, bo docenia aspekty prowadzenia biznesu, które są dla Carefleet najważniejsze. Otwartość i dobra współpraca z Klientami i dostawcami oraz partnerskie stosunki wewnątrz firmy. Tymi zasadami Carefleet kieruje się na co dzień.

Jak podkreśla Bartosz Olejnik, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Carefleet S.A.: Istota partnerstwa tkwi w zrozumieniu potrzeb oraz ciągłym doskonaleniu i dopasowywaniu własnej oferty do otoczenia, które szybko się zmienia. Nasi klienci i partnerzy handlowi wiedzą, że w każdej sytuacji będziemy dla nich elastyczni i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania. W imieniu swoim oraz Carefleet dziękuję im za zaufanie, którego symbolem jest nagroda dla Najlepszego Partnera w Biznesie w kategorii flota.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Polska liderem jakości nowych dróg, szansa w zużytych oponach Biuro prasowe
2025-07-31 | 14:00

Polska liderem jakości nowych dróg, szansa w zużytych oponach

Trwałe, o dużej przyczepności, odporne na temperatury, a przy budowie obciążone mniejszym śladem węglowym – takie są nowoczesne drogi. Technologie niezbędne do ich budowy
Debata o podwójnych standardach w unijnej polityce handlowej: czy środki lustrzane to rozwiązanie?
2025-07-28 | 19:15

Debata o podwójnych standardach w unijnej polityce handlowej: czy środki lustrzane to rozwiązanie?

Debata o podwójnych standardach w unijnej polityce handlowej: czy środki lustrzane to rozwiązanie? Podczas debaty online zorganizowanej przez Fundację Instytut na rzecz
Opinie o Zlotovest: jak broker pomaga zarabiać?
2025-07-25 | 14:40

Opinie o Zlotovest: jak broker pomaga zarabiać?

Zlotovest to broker inwestycyjny, który przyciąga uwagę traderów nie tylko liczbą dostępnych instrumentów, ale również podejściem do budowania systemowej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.