CAREFLEET z tytułem Najlepszego Partnera dla Biznesu w kategorii FLOTA w 2022r.
CAREFLEET Z TYTUŁEM NAJLEPSZEGO PARTNERA DLA BIZNESU W KATEGORII FLOTA W 2022r.
Z przyjemnością informujemy, że Carefleet S.A. otrzymał nagrodę dla Najlepszego Partnera w Biznesie w kategorii flota. Nagrody w plebiscycie „Najlepszy Partner w Biznesie” przyznawane są przez magazyn ekonomiczno-gospodarczy „Home & Market” od 2000 roku. W 15 kategoriach wyłaniane są innowacyjne firmy, które cieszą się największym zaufaniem wśród swoich partnerów biznesowych.
Jesteśmy dumni z tego tytułu, bo docenia aspekty prowadzenia biznesu, które są dla Carefleet najważniejsze. Otwartość i dobra współpraca z Klientami i dostawcami oraz partnerskie stosunki wewnątrz firmy. Tymi zasadami Carefleet kieruje się na co dzień.
Jak podkreśla Bartosz Olejnik, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Carefleet S.A.: Istota partnerstwa tkwi w zrozumieniu potrzeb oraz ciągłym doskonaleniu i dopasowywaniu własnej oferty do otoczenia, które szybko się zmienia. Nasi klienci i partnerzy handlowi wiedzą, że w każdej sytuacji będziemy dla nich elastyczni i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania. W imieniu swoim oraz Carefleet dziękuję im za zaufanie, którego symbolem jest nagroda dla Najlepszego Partnera w Biznesie w kategorii flota.

To już 20 lat Kongresu Pożarnictwa FIRE | SECURITY EXPO – Świętuj z nami jubileusz na PGE NARODOWY

Ruszyły zapisy do 3. edycji Poland Business Run Kids! Mali biegacze pobiegną dla 8-letniego Oliwiera

Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.