Komunikaty PR

Cenowe WOW w Grupie Murapol! Do -20% na wszystkie mieszkania i apartamenty inwes

2024-11-19  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa Murapol stawia do dyspozycji osób poszukujących wymarzonego mieszkania lub zainteresowanych nabyciem nieruchomości w celach inwestycyjnych wyjątkową okazję zakupową! W ramach trwającej do 15 grudnia promocji Cenowe WOW deweloper oferuje rabat w wysokości nawet 20% na każde mieszkanie i apartament inwestycyjny z oferty blisko 5 tys. lokali w 15 miastach w całej Polsce.

Nowa akcja Grupy Murapol to idealny moment, by w końcu spełnić marzenie o własnych czterech kątach bądź atrakcyjnie ulokować oszczędności nabywając nowoczesny apartament inwestycyjny. Deweloper objął promocją Cenowe WOW wszystkie lokale mieszkalne w 32 projektach na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gdyni, Gliwic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławia. Kusi nie tylko rabat, ale i szeroka oferta komfortowych mieszkań oraz apartamentów inwestycyjnych. Klienci Grupy Murapol mają do wyboru całą gamę metraży od 24 do 98 mkw. i układów od kawalerek po lokale 5-pokojowe. Do każdego z nich przynależy dodatkowa przestrzeń plenerowa w postaci przynajmniej jednego balkonu na piętrze lub tarasu z ogródkiem na parterze.

- Nasza nowa akcja promocyjna to odpowiedź zarówno na potrzeby klientów inwestycyjnych, szukających sprawdzonego sposobu na ulokowanie swojego kapitału, jak i osób zastanawiających się nad nabyciem komfortowego mieszkania na własne potrzeby. To wręcz idealna okazja do zakupu lokalu na bardzo korzystnych warunkach, bo aż do 20% taniej. Każdy z tych nabywców znajdzie w naszej listopadowej ofercie nieruchomość spełniającą jego indywidualne oczekiwania, gdyż w puli mamy aż 5 tys. lokali o zróżnicowanych metrażach i układach, z eko udogodnieniami i w lokalizacjach z dużym potencjałem rozwojowym. Każdy z naszych lokali wyposażony jest w pakiet antysmogowy oraz możliwość instalacji inteligentnego zarządzania mieszkaniem odcinającego dopływ wody i ułatwiającego zarządzanie kosztami. Co ważne, akcją specjalną objęliśmy też inwestycje, które w ostatnim czasie wprowadziliśmy do oferty w Trójmieście czy Krakowie. Nie warto dłużej zwlekać – zapraszamy do naszych biur sprzedaży w całym kraju, gdzie udzielimy więcej szczegółowych informacji i pomożemy wybrać optymalną opcję – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

W trosce o zdrowie i wygodę lokatorów deweloper stosuje w swoich projektach innowacyjne i proekologiczne udogodnienia. W budynkach inwestycji Grupy Murapol zaszyty jest Home Management System, który pozwala na korzystanie z rozwiązań inteligentnego domu. W standardzie wszystkich lokali znajduje się pakiet antysmogowy, który zapobiega dostawaniu się do wnętrz zanieczyszczeń, alergenów, a nawet owadów. Na terenie wybranych inwestycji Grupy Murapol powstają również stacje ładowania pojazdów elektrycznych dla właścicieli niskoemisyjnych środków lokomocji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.