Centrum Riviera w Gdyni: okres świąteczny pełen atrakcji
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Jarmark Bożonarodzeniowy, nowa iluminacja świąteczna, interaktywna strefa dla dzieci oraz spotkanie z Mikołajem to atrakcje, które w grudniu będą czekać na klientów Centrum Riviera. Największa galeria handlowa w regionie zaprasza wszystkich, którzy chcą zrobić kompleksowe przedświąteczne zakupy w świątecznej atmosferze.
Już 2 grudnia w Centrum Riviera rozpoczął się Jarmark Bożonarodzeniowy, który jest nowym punktem na mapie przedświątecznych wydarzeń Trójmiasta. Jarmark jest zlokalizowany przy głównym wejściu – zarówno wewnątrz lobby, jak i na placu zewnętrznym – i będzie czynny w godzinach otwarcia Riviery aż do 23 grudnia. Na odwiedzających czeka oferta tradycyjnych produktów – od rękodzieła i regionalnych specjałów kulinarnych, po prezenty idealne na gwiazdkę, m.in. biżuteria, plakaty, świeczki, figurki, pierniki, przyprawy.
– Pierwsza edycja Jarmarku Bożonarodzeniowego w Centrum Riviera to dla nas wyjątkowy moment. Chcemy, aby stał się on nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią pełną świątecznej magii i niezapomnianych wrażeń dla naszych klientów – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Nowa dekoracja świąteczna – modernizm w świątecznym wydaniu
W tym roku Centrum Riviera wprowadziło również nową świąteczną dekorację. Wszystkie elementy dekoracji – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku – inspirowane są sztuką i designem modernistycznym: geometryczne kształty, nowoczesne formy i elegancka kolorystyka doskonale wpisują się w przestrzeń centrum.
Centralnym elementem nowej dekoracji jest specjalna świąteczna wyspa, zaprojektowana z myślą o najmłodszych. W tej zlokalizowanej przy fontannie przestrzeni znajdują się interaktywne atrakcje, takie jak świetlny domek Mikołaja, zjeżdżalnia z tunelem, karuzela oraz interaktywne gry dla całej rodziny. Dla rodzin przygotowano również strefy relaksu z miejscami do odpoczynku.
Spotkania z Mikołajem i świąteczne animacje
Scena, która jest częścią wyspy, będzie miejscem wielu świątecznych atrakcji. W dniach 6-7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać się ze Świętym Mikołajem. W mikołajkowy piątek spotkanie odbędzie się w godzinach 14.00-20.00, a w sobotę 7 grudnia w godzinach 11.00-19.00. W tych dniach dodatkową atrakcją będą szczudlarze rozdający słodkości, którzy pojawią się również w kolejnych terminach: 21 i 22 grudnia w godzinach 11.00-19.00. Od 9 do 19 grudnia na scenie stanie fotobudka 360stopni, w której będzie można wykonać zdjęcia ze świątecznymi akcesoriami. W dniach 21-22 grudnia działać tam będzie specjalne, interaktywne studio świątecznych życzeń – każdy klient może w nim nagrać krótki film z życzeniami dla najbliższych.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.
Moc atrakcji na Święta od Portu Łódź
Ekologiczne święta – jak ograniczyć odpady i zadbać o planetę?
Bajkowe Święta w ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.