CEO 3AW Network doceniony przez kapitułę konkursu CEO Club

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
3 marca 2020 w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu “CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii
oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”,
m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do sieci dołączyła w maju 2019 roku.
3AW to niezależna międzynarodowa organizacja o szerokiej wizji strategicznej, specjalizująca się w komunikacji, zakupie mediów, rozwiązaniach cyfrowych, public relations, marketingu i innych działaniach kreatywnych. Ma cztery główne biura w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii,
a ponadto sieć afiliowanych agencji. Od maja 2019 roku reprezentowana jest w Polsce przez agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations.
Przyznanie tytułu “Prezesa Roku” Miguelowi Ángelowi Rodríguezowi Cavedzie kapituła konkursu
Club CEO argumentowała właśnie sukcesami, jakie sieć 3AW odniosła na globalnych rynkach.
W sposób szczególny wyróżniono Cavedę za działania w Hiszpanii oraz w Stanach Zjednoczonych. Dziś sieć 3AW obejmuje ponad 20 agencji na 4 kontynentach, a oprócz działań komercyjnych prężnie angażuje się w działania pro bono wykorzystując do tego know-how lokalnych agencji.
Przykładem takiego działania jest wsparcie przez 3AW organizacji non-profit Emily’s Entourage (Towarzystwo Emily), która wypowiedziałq walkę mukowiscydozie, a zwłaszcza jej najrzadszym, niepoddającym sie leczeniu mutacjom. Chorzy z mukowiscydozą żyją piętnem nieuchronnej i przedwczesnej śmierci, zwykle z powodu niewydolności oddechowej. Ich życie kręci się wokół rehabilitacji, przestrzegania rygorystycznej diety, zażywają tysięce sztuk leków rocznie. W ostatnim stadium choroby praktycznie nie opuszczają łóżka szpitalnego. Celem organizacji jest zbiórka środków na finansowanie badań naukowych nad nowymi, skutecznymi i bezpiecznymi lekami na mukowiscydozę.
“Walka z chorobami rzadkimi, takimi jak mukowiscydoza, wymaga efektywnej komunikacji i jesteśmy dumni, że w ten sposób możemy ją wesprzeć” - powiedział Miguel Angel Rodriguez Caveda, CEO 3AW Network. “Konieczne jest podnoszenie świadomości społecznej, by móc wykrywać mukowiscydozę jak najwcześniej, ale kluczowe jest wsparcie zbiórki na badania naukowe nad nowymi lekami na tę chorobę. W ten sposób jesteśmy w stanie przyspieszyć pracę nad nowymi terapiami dla 10% chorych na mukowiscydozę typu 1, dla których nie ma jeszcze skutecznego leku.
“LoveBrands Relations od początku swojej działaności specjalizuje się między innymi w działaniach komunikacyjnych w obszarze ochrony zdrowia” – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations. “Wspieramy także pro bono wybrane organizacje NGO, dlatego z radością zaoferujemy swoje usługi komunikacyjne w Polsce także organizacji Emily’s Entourage”.
W Polsce wszystkie dzieci urodzone po lipcu 2009 roku są objęte programem badań przesiewowych w kierunku mukowiscydozy. Ważne jest jednak podnoszenie świadomości czym jest ta choroba, jak się ją leczy oraz jakie istnieją możliwości godnego i dłuższego życia z tą chorobą.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.