Certyfikat pojazdu dla aut używanych w VW FS STORE
Eksperci z Volkswagen Financial Services STORE stworzyli dokument, dzięki któremu można w przejrzysty sposób poznać kondycję i historię pojazdów używanych dostępnych w salonie. Certyfikat jest widoczny przy zdjęciach wybranego pojazdu. Dostawcą rozwiązania jest firma VirtualCar360.
Certyfikaty pojawiły się w ofercie VW FS STORE na początku października 2022 r. W skrócie można powiedzieć, że jest to opracowany raport stanu technicznego samochodu. Dokument obejmuje pięć kategorii: nadwozie, koła, wnętrze, wyposażenie i kontrolę mechaniczną.
Gwarancja prawdziwego stanu auta
Dokument zawiera podstawowe informacje takie jak: stan licznika, pojemność silnika, datę pierwszej rejestracji oraz ważność badania technicznego. Wyszczególniono też specjalistyczne dane jak wysokość bieżnika każdej z opon czy stan felg.
Dla wygody klientów przygotowano m.in. mapę uszkodzeń, z której można dowiedzieć się, które elementy auta posiadały ewentualne usterki w przeszłości – ukazuje to czytelna skala kolorystyczna. Z pewnością pomocna będzie też informacja o stanie i grubości lakieru auta. Co ważne, raport zawiera zdjęcia pozwalające dostrzec, które części są w stanie nienaruszonym, a które były naprawiane lub posiadają widoczne rysy czy odpryski.
Z myślą o tych, którzy szukają dla siebie odpowiedniego używanego samochodu, dużym atutem będzie skrócony wykaz historii serwisowej oraz uwagi rzeczoznawcy. Każde z aut w ofercie VW FS STORE zostało sprawdzone podczas jazdy próbnej. Pod uwagę brano zarówno osiągi silnika, jak i pracę hamulców, układy wydechowy i bezpieczeństwa, działanie wspomagania układu kierowniczego, stabilność biegu jałowego, zawieszenie, temperaturę i skuteczność działania wspomagania.
– Tworząc takie miejsce jak Volkswagen Financial Services STORE, przyświecała nam myśl, że zakup lub leasing auta z drugiej ręki powinien odbywać się w sposób profesjonalny, w pełnej transparentności z klientem. Nasz salon samochodowy funkcjonuje już od 1,5 roku i mogę z dumą stwierdzić, że kupujący doceniają nasze podejście oraz zakres usług, który stale powiększamy. Od teraz, dzięki certyfikatowi STORE, każdy może otrzymać wyczerpującą informację na temat kondycji samochodu, który go zainteresuje – podkreśla Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.
Auto używane na Twoich warunkach
VW FS STORE (Warszawa, ul. Łopuszańska 36) to jedyny na świecie salon sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Na klientów czekają tam poleasingowe, kilkuletnie auta marek z Grupy Volkswagen (ŠKODA, Audi, SEAT, CUPRA, Volkswagen, Volkswagen Dostawcze, Porsche).
Do każdego samochodu w VW FS STORE można indywidualne dopasować formę jego finansowania. Na uwagę zasługuje oferta kredytów i leasingów jak abonament, dzięki którym spłaca się jedynie przewidywaną utratę wartości auta w trakcie trwania umowy.
Więcej informacji o salonie samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE znajduje się na stronie www.store.vwfs.pl.

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.