Komunikaty PR

CEVA Logistics uruchamia oddziały w Ekwadorze i Urugwaju

2020-09-16  |  14:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, w ramach realizacji planu dynamicznej ekspansji w Ameryce Łacińskiej, uruchamia nowe oddziały w Ekwadorze i Urugwaju. Współpracując od wielu lat z siecią lokalnych partnerów, firma ma już ugruntowaną pozycję na rynku TSL w obu krajach. Teraz, dzięki własnym oddziałom, CEVA będzie mogła zapewnić klientom kompleksową ofertę usług multimodalnych.

Ekwador - strategiczny i zróżnicowany rynek

W Ekwadorze za realizację operacji lotniczych, morskich i lądowych odpowiadać będzie oddział CEVA zlokalizowany w Guayaquil, drugim co do wielkości mieście w tym kraju. Z kolei specjalizacją oddziału w Quito, stolicy Ekwadoru, będą operacje multimodalne. Zespoły CEVA Logistics nadal będą obsługiwać lokalnych klientów, rozwijając jednocześnie ofertę rozwiązań typu end-to-end dla branży FMCG, dóbr konsumpcyjnych oraz gas&oil. 

Ekwador jest rynkiem o strategicznym znaczeniu w tym regionie świata. Szczególnie zróżnicowana jest tu produkcja artykułów FMCG (m.in. kakao, owoce morza, owoce i warzywa czy nawet kwiaty), z dużym potencjałem rozwoju. Ekwador ułatwia też dostęp do kluczowych rynków eksportowych w innych krajach andyjskich, takich jak Kolumbia i Peru, a także w USA, Azji i Europie.

Urugwaj – rynek kluczowy dla intermodalu i eksportu

Nowy oddział CEVA Logistics w Urugwaju, z siedzibą główną w Montevideo, ma odpowiadać za obsługę klientów z sektora rolniczego i hodowli zwierząt, koncentrując się na obsłudze eksportu takich produktów jak ryż, owoce cytrusowe, drewno, skóra, mięso i produkty mleczne. Specjalizacją urugwajskiego zespołu będzie też obsługa branż: technologicznej, przemysłowej i ochrony zdrowia.

CEVA Logistics będzie oferować klientom pełen zakres usług multimodalnych, w tym lotnicze, morskie, drogowe oraz z zakresu logistyki kontraktowej. Obejmą one usługi intermodalne do Argentyny i Paragwaju, wraz z pośrednictwem celnym w imporcie i eksporcie. W obsłudze eksportu główny nacisk operator chce położyć na usługi transportu oceanicznego i lądowego, w tym multimodalnego do Argentyny i Paragwaju. Dzięki portowi w Montevideo Urugwaj pełni też funkcję węzła logistycznego. To główny punkt przeładunkowy w transporcie oceanicznym, szczególnie dla towarów z Paragwaju.

Jako część grupy CMA CGM, światowego lidera w dziedzinie spedycji i logistyki, CEVA Logistics wciąż będzie poszukiwała różnych możliwości współpracy, tak aby wspierać rozwój usług krajowych i międzynarodowych. Kluczową rolę w rozwoju biznesu między Brazylią, Urugwajem i Paragwajem będzie odgrywać Mercosul Line, jeden z największych graczy na rynku przewozów kontenerowych w Brazylii.

Nadia Ribeiro, Dyrektor Zarządzający LATAM, CEVA Logistics, podsumowuje: „Nasza oferta w Ameryce Łacińskiej bardzo szybko się rozwija. Rozbudowa sieci własnych oddziałów jest kolejnym etapem wzmacniania procesu obsługi klientów i oferowania im jak najbardziej innowacyjnych i najlepszych w swojej klasie usług".

Nowe umowy w logistyce kontraktowej

Otwarcie własnych oddziałów w Ekwadorze i Urugwaju jest kolejnym etapem wzmacniania pozycji CEVA na południowoamerykańskim rynku usług logistycznych. W tym roku operator podpisał także dwa ważne kontrakty. Pierwszy z nich dotyczy kompleksowego zarządzania operacjami logistycznymi w nowym centrum dystrybucji IKEA w Meksyku, z którego zaopatrywany będzie sklep w Mexico City, pierwsza placówka handlowa tej sieci w Ameryce Łacińskiej. Natomiast w Brazylii CEVA Logistics przedłużyła umowę z koncernem Volkswagen na zarządzanie operacjami logistycznymi w centrum części zamiennych o powierzchni 132 tys. mkw. w Vinhedo w stanie São Paulo. W tym największym centrum logistycznym producenta samochodów obsługiwanych jest dziennie ponad 90 tys. części zamiennych, dostarczanych przez 600 lokalnych dostawców. Ponad 500-osobowy zespół CEVA odpowiada za przyjmowanie i sprawdzanie towarów, pakowanie, prace stolarskie (przygotowanie drewnianych opakowań do przechowywania i transportu za granicę), eksport, magazynowanie oraz dystrybucję.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Więcej przystanków „na żądanie” na Dolnym Śląsku Biuro prasowe
2020-09-25 | 09:30

Więcej przystanków „na żądanie” na Dolnym Śląsku

Sukcesem zakończył się pilotażowy program wprowadzenia przystanków „na żądanie”, który zainaugurowały Koleje Dolnośląskie. Teraz przewoźnik pracuje nad
Transport Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand
2020-09-24 | 11:00

Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa teraz
Transport ID Logistics podsumowuje I półrocze 2020
2020-09-23 | 13:00

ID Logistics podsumowuje I półrocze 2020

ID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, podsumował wyniki za I półrocze 2020. W tym czasie przychody firmy zwiększyły się o 4,3 proc. (2 proc.

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Patronat Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Konsument

Finansowa rzetelność Polaków drastycznie spadła podczas pandemii. Niemal połowa jest skłonna usprawiedliwić niespłacanie długów

Co dziesiąty Polak uważa, że zwracanie długów nie jest bezwzględnym obowiązkiem moralnym. To prawie trzy razy więcej niż zaledwie cztery lata temu – wynika z badania „Moralność finansowa Polaków” Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Niemal połowa badanych przyznała, że mogłaby usprawiedliwić nieetyczne zachowania finansowe, a to ponad dwa razy więcej niż w 2018 roku. Odsetek ten wyraźnie wzrósł w czasie pandemii. Najwięcej osób jest skłonnych tolerować pracę na czarno i przepisywanie majątku na rodzinę, aby uniknąć spłaty długów, ale wielu rodaków akceptuje także płacenie gotówką „bez rachunku” i zatajanie informacji w celu pozyskania kredytu lub pożyczki.

Firma

Dynamiczne tempo zmian technologicznych to duże wyzwanie dla firm. Pomocna może być cyfrowa platforma oparta na superszybkich serwerach [DEPESZA]

Cyfrowa transformacja biznesu jest już koniecznością. Jej tempo w trakcie pandemii jest jednak tak szybkie, że część firm weszła w stan tzw. impasu cyfrowego i przestała się rozwijać ze względu na bariery technologiczne czy finansowe. Przedsiębiorstwa przestają nadążać za koniecznością ciągłego ulepszania swojej infrastruktury IT, tak żeby zapewniała jak największą efektywność i bezpieczeństwo. Ten problem chce rozwiązać IBM – technologiczny gigant wspólnie ze środowiskiem programistów stworzył platformę LinuxONE. Dzięki dużym mocom obliczeniowym po jej wdrożeniu operacje biznesowe mogą przyspieszyć nawet o ponad 400 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Koronawirus może przyspieszyć największe projekty infrastrukturalne. Do 2025 roku planowanych jest 25 megainwestycji na kwotę niemal 300 mld zł

Megainwestycje infrastrukturalne mogą być szansą na wyjście z kryzysu gospodarczego. – Koronawirus okazuje się być dobrym energy drinkiem, dzięki któremu na rynek wtłoczymy więcej inwestycji – ocenia Tomasz Żuchowski, p.o. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Obecnie, jak wynika z raportu firmy Spectis, w trakcie realizacji znajdują się cztery megainwestycje, których budżet przekracza 3 mld zł. Docelowo do 2025 roku ma ich być 25 o łącznej wartości blisko 300 mld zł.

 

Problemy społeczne

Blisko połowa Polek ma choroby skóry. Wiele z nich bagatelizuje problem i nie zgłasza się po pomoc do specjalisty

Ponad 2/3 Polek ma problemy z cerą, a blisko połowa zmaga się z chorobami skóry. Wiele kobiet jednak bagatelizuje te dolegliwości. Jedynie 40 proc. decyduje się na skorzystanie z pomocy specjalisty wtedy, kiedy wystąpią pierwsze objawy choroby. U lekarza pojawiają się po ponad trzech i pół roku po zauważeniu pierwszych problemów – wynika z badania „Polki w swojej skórze”. Tymczasem im szybsza diagnoza i wdrożenie leczenia, tym większa szansa na zaleczenie objawów choroby, ale też poprawę samopoczucia. Tak jest np. w przypadku trądziku różowatego, na który cierpi 3 proc. kobiet.