Komunikaty PR

C.H. Robinson ogłasza partnerstwo z Microsoftem

2020-07-16  |  12:36
Biuro prasowe

Firmy C.H. Robinson i Microsoft Corp. ogłosiły decyzję o połączeniu sił, aby cyfrowo przekształcić logistykę i łańcuch dostaw. Dzięki połączeniu potęgi swoich wiodących technologii - Navisphere® i Microsoft Azure oraz Azure IoT mogą sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom globalnej podaży łańcucha dostaw. Partnerstwo to dążenie do zapewnienia widoczności klientom C.H. Robinson w czasie rzeczywistym.

„Tempo zmian, które obserwujemy dzisiaj w branży łańcucha dostaw, jest niespotykane. Dzięki możliwości szybkiego skalowania i adaptacji naszej technologii jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom przewagę konkurencyjną” – mówi Chris O’Brien, Chief Commercial Officer w C.H. Robinson. „Wciąż inwestując i ulepszając naszą technologię, opracowaną przez ekspertów łańcucha dostaw i skierowaną dla nich, chcemy współpracować z firmami, które są liderami w swojej klasie i przyniosą największą wartość naszym klientom. Dzięki platformie chmurowej Microsoft Azure zyskujemy większą skalowalność, najwyższe bezpieczeństwo danych i większą szybkość aplikacji, co jest korzystne dla naszych klientów i operatorów na całym świecie” – dodaje Chris O’Brien.

Dzięki tej współpracy, Navispehere – globalna platforma C.H. Robinson stworzona do zarządzania transportem intermodalnym – może wykorzystywać Azure IoT Central do integracji monitorowania urządzeń IoT mierzących temperaturę, wstrząsy, pochylenie, wilgotność, światło i ciśnienie w przesyłkach. To rozwiązanie jest wdrażane, aby zapewnić klientom jeszcze bardziej szczegółowy poziom wiedzy na temat towarów przemieszczających się w łańcuchu dostaw. C.H. Robinson i Microsoft współpracują z wieloma firmami z listy Fortune 250, co oznacza, że sojusz jeszcze bardziej ułatwi skalowanie i opracowywanie nowych rozwiązań. Co za tym idzie zapewni największym dostawcom na świecie większą wydajność łańcucha dostaw oraz wgląd i widoczność w czasie rzeczywistym.

„Jesteśmy zobowiązani, aby dostarczyć klientom bezpieczną i łatwą w użyciu platformę, dzięki której mogą oni tworzyć inteligentne i pewne rozwiązania, niezależnie od miejsca podróży IoT” - komentuje Sam George, Corporate Vice President, Azure IoT, Microsoft. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z C.H. Robinson, możemy przekształcać branżę łańcucha dostaw wykorzystując nasze rozwiązania – Microsoft Azure i Azure IoT”.

Nowy projekt opiera się na bogatej, dotychczasowej współpracy C.H. Robinson i Microsoftu. Navisphere jest obecnie używany w całym globalnym łańcuchu dostaw firmy Microsoft, dzięki czemu ma ona w czasie rzeczywistym wgląd w zapasy, w czasie postoju lub w ruchu, w dowolnym miejscu na świecie. We współpracy z Microsoft, C.H. Robinson zbudował Navisphere Vision - globalny produkt zapewniający widoczność w czasie rzeczywistym, który wykorzystuje rozwiązania Azure IoT, uczenie maszynowe i analizy predykcyjne do oceny potencjalnych zakłóceń w łańcuchach dostaw. Poprzez dział TMC należący do C.H. Robinsona i Navisphere Vision, łańcuch dostaw Microsoftu ewoluuje, aby zapewnić większą przewidywalność i umożliwić proaktywne podejmowanie decyzji różnym grupom biznesowym. „Łańcuch dostaw przyszłości jest mądrzejszy, bardziej stabilny i można nim nawigować z nowym poziomem widoczności dzięki naszej współpracy. Nasi klienci zyskają jeszcze większą przewagę konkurencyjną, a także wiodące w branży spostrzeżenia i specjalistyczną wiedzę”- mówi Jordan Kass, President of Managed Services w C.H. Robinson.

Oprócz innowacji C.H. Robinson w platformie Azure, firma wykorzystuje również Dynamics 365 i Power BI, aby usprawnić narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) od małych firm po największych światowych spedytorów. W ramach relacji z Microsoft, C.H. Robinson zintegruje narzędzia wyceny, realizacji i zarządzania transportem w czasie rzeczywistym, które są obecnie integrowane z Dynamics 365, dzięki czemu te nowe możliwości logistyczne sterowane cyfrowo będą dostępne dla klientów Microsoft.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.