C.H. Robinson ogłasza partnerstwo z Microsoftem
Firmy C.H. Robinson i Microsoft Corp. ogłosiły decyzję o połączeniu sił, aby cyfrowo przekształcić logistykę i łańcuch dostaw. Dzięki połączeniu potęgi swoich wiodących technologii - Navisphere® i Microsoft Azure oraz Azure IoT mogą sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom globalnej podaży łańcucha dostaw. Partnerstwo to dążenie do zapewnienia widoczności klientom C.H. Robinson w czasie rzeczywistym.
„Tempo zmian, które obserwujemy dzisiaj w branży łańcucha dostaw, jest niespotykane. Dzięki możliwości szybkiego skalowania i adaptacji naszej technologii jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom przewagę konkurencyjną” – mówi Chris O’Brien, Chief Commercial Officer w C.H. Robinson. „Wciąż inwestując i ulepszając naszą technologię, opracowaną przez ekspertów łańcucha dostaw i skierowaną dla nich, chcemy współpracować z firmami, które są liderami w swojej klasie i przyniosą największą wartość naszym klientom. Dzięki platformie chmurowej Microsoft Azure zyskujemy większą skalowalność, najwyższe bezpieczeństwo danych i większą szybkość aplikacji, co jest korzystne dla naszych klientów i operatorów na całym świecie” – dodaje Chris O’Brien.
Dzięki tej współpracy, Navispehere – globalna platforma C.H. Robinson stworzona do zarządzania transportem intermodalnym – może wykorzystywać Azure IoT Central do integracji monitorowania urządzeń IoT mierzących temperaturę, wstrząsy, pochylenie, wilgotność, światło i ciśnienie w przesyłkach. To rozwiązanie jest wdrażane, aby zapewnić klientom jeszcze bardziej szczegółowy poziom wiedzy na temat towarów przemieszczających się w łańcuchu dostaw. C.H. Robinson i Microsoft współpracują z wieloma firmami z listy Fortune 250, co oznacza, że sojusz jeszcze bardziej ułatwi skalowanie i opracowywanie nowych rozwiązań. Co za tym idzie zapewni największym dostawcom na świecie większą wydajność łańcucha dostaw oraz wgląd i widoczność w czasie rzeczywistym.
„Jesteśmy zobowiązani, aby dostarczyć klientom bezpieczną i łatwą w użyciu platformę, dzięki której mogą oni tworzyć inteligentne i pewne rozwiązania, niezależnie od miejsca podróży IoT” - komentuje Sam George, Corporate Vice President, Azure IoT, Microsoft. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z C.H. Robinson, możemy przekształcać branżę łańcucha dostaw wykorzystując nasze rozwiązania – Microsoft Azure i Azure IoT”.
Nowy projekt opiera się na bogatej, dotychczasowej współpracy C.H. Robinson i Microsoftu. Navisphere jest obecnie używany w całym globalnym łańcuchu dostaw firmy Microsoft, dzięki czemu ma ona w czasie rzeczywistym wgląd w zapasy, w czasie postoju lub w ruchu, w dowolnym miejscu na świecie. We współpracy z Microsoft, C.H. Robinson zbudował Navisphere Vision - globalny produkt zapewniający widoczność w czasie rzeczywistym, który wykorzystuje rozwiązania Azure IoT, uczenie maszynowe i analizy predykcyjne do oceny potencjalnych zakłóceń w łańcuchach dostaw. Poprzez dział TMC należący do C.H. Robinsona i Navisphere Vision, łańcuch dostaw Microsoftu ewoluuje, aby zapewnić większą przewidywalność i umożliwić proaktywne podejmowanie decyzji różnym grupom biznesowym. „Łańcuch dostaw przyszłości jest mądrzejszy, bardziej stabilny i można nim nawigować z nowym poziomem widoczności dzięki naszej współpracy. Nasi klienci zyskają jeszcze większą przewagę konkurencyjną, a także wiodące w branży spostrzeżenia i specjalistyczną wiedzę”- mówi Jordan Kass, President of Managed Services w C.H. Robinson.
Oprócz innowacji C.H. Robinson w platformie Azure, firma wykorzystuje również Dynamics 365 i Power BI, aby usprawnić narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) od małych firm po największych światowych spedytorów. W ramach relacji z Microsoft, C.H. Robinson zintegruje narzędzia wyceny, realizacji i zarządzania transportem w czasie rzeczywistym, które są obecnie integrowane z Dynamics 365, dzięki czemu te nowe możliwości logistyczne sterowane cyfrowo będą dostępne dla klientów Microsoft.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.