Komunikaty PR

C.H. Robinson ogłasza partnerstwo z Microsoftem

2020-07-16  |  12:36
Biuro prasowe

Firmy C.H. Robinson i Microsoft Corp. ogłosiły decyzję o połączeniu sił, aby cyfrowo przekształcić logistykę i łańcuch dostaw. Dzięki połączeniu potęgi swoich wiodących technologii - Navisphere® i Microsoft Azure oraz Azure IoT mogą sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom globalnej podaży łańcucha dostaw. Partnerstwo to dążenie do zapewnienia widoczności klientom C.H. Robinson w czasie rzeczywistym.

„Tempo zmian, które obserwujemy dzisiaj w branży łańcucha dostaw, jest niespotykane. Dzięki możliwości szybkiego skalowania i adaptacji naszej technologii jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom przewagę konkurencyjną” – mówi Chris O’Brien, Chief Commercial Officer w C.H. Robinson. „Wciąż inwestując i ulepszając naszą technologię, opracowaną przez ekspertów łańcucha dostaw i skierowaną dla nich, chcemy współpracować z firmami, które są liderami w swojej klasie i przyniosą największą wartość naszym klientom. Dzięki platformie chmurowej Microsoft Azure zyskujemy większą skalowalność, najwyższe bezpieczeństwo danych i większą szybkość aplikacji, co jest korzystne dla naszych klientów i operatorów na całym świecie” – dodaje Chris O’Brien.

Dzięki tej współpracy, Navispehere – globalna platforma C.H. Robinson stworzona do zarządzania transportem intermodalnym – może wykorzystywać Azure IoT Central do integracji monitorowania urządzeń IoT mierzących temperaturę, wstrząsy, pochylenie, wilgotność, światło i ciśnienie w przesyłkach. To rozwiązanie jest wdrażane, aby zapewnić klientom jeszcze bardziej szczegółowy poziom wiedzy na temat towarów przemieszczających się w łańcuchu dostaw. C.H. Robinson i Microsoft współpracują z wieloma firmami z listy Fortune 250, co oznacza, że sojusz jeszcze bardziej ułatwi skalowanie i opracowywanie nowych rozwiązań. Co za tym idzie zapewni największym dostawcom na świecie większą wydajność łańcucha dostaw oraz wgląd i widoczność w czasie rzeczywistym.

„Jesteśmy zobowiązani, aby dostarczyć klientom bezpieczną i łatwą w użyciu platformę, dzięki której mogą oni tworzyć inteligentne i pewne rozwiązania, niezależnie od miejsca podróży IoT” - komentuje Sam George, Corporate Vice President, Azure IoT, Microsoft. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z C.H. Robinson, możemy przekształcać branżę łańcucha dostaw wykorzystując nasze rozwiązania – Microsoft Azure i Azure IoT”.

Nowy projekt opiera się na bogatej, dotychczasowej współpracy C.H. Robinson i Microsoftu. Navisphere jest obecnie używany w całym globalnym łańcuchu dostaw firmy Microsoft, dzięki czemu ma ona w czasie rzeczywistym wgląd w zapasy, w czasie postoju lub w ruchu, w dowolnym miejscu na świecie. We współpracy z Microsoft, C.H. Robinson zbudował Navisphere Vision - globalny produkt zapewniający widoczność w czasie rzeczywistym, który wykorzystuje rozwiązania Azure IoT, uczenie maszynowe i analizy predykcyjne do oceny potencjalnych zakłóceń w łańcuchach dostaw. Poprzez dział TMC należący do C.H. Robinsona i Navisphere Vision, łańcuch dostaw Microsoftu ewoluuje, aby zapewnić większą przewidywalność i umożliwić proaktywne podejmowanie decyzji różnym grupom biznesowym. „Łańcuch dostaw przyszłości jest mądrzejszy, bardziej stabilny i można nim nawigować z nowym poziomem widoczności dzięki naszej współpracy. Nasi klienci zyskają jeszcze większą przewagę konkurencyjną, a także wiodące w branży spostrzeżenia i specjalistyczną wiedzę”- mówi Jordan Kass, President of Managed Services w C.H. Robinson.

Oprócz innowacji C.H. Robinson w platformie Azure, firma wykorzystuje również Dynamics 365 i Power BI, aby usprawnić narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) od małych firm po największych światowych spedytorów. W ramach relacji z Microsoft, C.H. Robinson zintegruje narzędzia wyceny, realizacji i zarządzania transportem w czasie rzeczywistym, które są obecnie integrowane z Dynamics 365, dzięki czemu te nowe możliwości logistyczne sterowane cyfrowo będą dostępne dla klientów Microsoft.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.