C.H. Robinson ogłasza partnerstwo z Microsoftem
Firmy C.H. Robinson i Microsoft Corp. ogłosiły decyzję o połączeniu sił, aby cyfrowo przekształcić logistykę i łańcuch dostaw. Dzięki połączeniu potęgi swoich wiodących technologii - Navisphere® i Microsoft Azure oraz Azure IoT mogą sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom globalnej podaży łańcucha dostaw. Partnerstwo to dążenie do zapewnienia widoczności klientom C.H. Robinson w czasie rzeczywistym.
„Tempo zmian, które obserwujemy dzisiaj w branży łańcucha dostaw, jest niespotykane. Dzięki możliwości szybkiego skalowania i adaptacji naszej technologii jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom przewagę konkurencyjną” – mówi Chris O’Brien, Chief Commercial Officer w C.H. Robinson. „Wciąż inwestując i ulepszając naszą technologię, opracowaną przez ekspertów łańcucha dostaw i skierowaną dla nich, chcemy współpracować z firmami, które są liderami w swojej klasie i przyniosą największą wartość naszym klientom. Dzięki platformie chmurowej Microsoft Azure zyskujemy większą skalowalność, najwyższe bezpieczeństwo danych i większą szybkość aplikacji, co jest korzystne dla naszych klientów i operatorów na całym świecie” – dodaje Chris O’Brien.
Dzięki tej współpracy, Navispehere – globalna platforma C.H. Robinson stworzona do zarządzania transportem intermodalnym – może wykorzystywać Azure IoT Central do integracji monitorowania urządzeń IoT mierzących temperaturę, wstrząsy, pochylenie, wilgotność, światło i ciśnienie w przesyłkach. To rozwiązanie jest wdrażane, aby zapewnić klientom jeszcze bardziej szczegółowy poziom wiedzy na temat towarów przemieszczających się w łańcuchu dostaw. C.H. Robinson i Microsoft współpracują z wieloma firmami z listy Fortune 250, co oznacza, że sojusz jeszcze bardziej ułatwi skalowanie i opracowywanie nowych rozwiązań. Co za tym idzie zapewni największym dostawcom na świecie większą wydajność łańcucha dostaw oraz wgląd i widoczność w czasie rzeczywistym.
„Jesteśmy zobowiązani, aby dostarczyć klientom bezpieczną i łatwą w użyciu platformę, dzięki której mogą oni tworzyć inteligentne i pewne rozwiązania, niezależnie od miejsca podróży IoT” - komentuje Sam George, Corporate Vice President, Azure IoT, Microsoft. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z C.H. Robinson, możemy przekształcać branżę łańcucha dostaw wykorzystując nasze rozwiązania – Microsoft Azure i Azure IoT”.
Nowy projekt opiera się na bogatej, dotychczasowej współpracy C.H. Robinson i Microsoftu. Navisphere jest obecnie używany w całym globalnym łańcuchu dostaw firmy Microsoft, dzięki czemu ma ona w czasie rzeczywistym wgląd w zapasy, w czasie postoju lub w ruchu, w dowolnym miejscu na świecie. We współpracy z Microsoft, C.H. Robinson zbudował Navisphere Vision - globalny produkt zapewniający widoczność w czasie rzeczywistym, który wykorzystuje rozwiązania Azure IoT, uczenie maszynowe i analizy predykcyjne do oceny potencjalnych zakłóceń w łańcuchach dostaw. Poprzez dział TMC należący do C.H. Robinsona i Navisphere Vision, łańcuch dostaw Microsoftu ewoluuje, aby zapewnić większą przewidywalność i umożliwić proaktywne podejmowanie decyzji różnym grupom biznesowym. „Łańcuch dostaw przyszłości jest mądrzejszy, bardziej stabilny i można nim nawigować z nowym poziomem widoczności dzięki naszej współpracy. Nasi klienci zyskają jeszcze większą przewagę konkurencyjną, a także wiodące w branży spostrzeżenia i specjalistyczną wiedzę”- mówi Jordan Kass, President of Managed Services w C.H. Robinson.
Oprócz innowacji C.H. Robinson w platformie Azure, firma wykorzystuje również Dynamics 365 i Power BI, aby usprawnić narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) od małych firm po największych światowych spedytorów. W ramach relacji z Microsoft, C.H. Robinson zintegruje narzędzia wyceny, realizacji i zarządzania transportem w czasie rzeczywistym, które są obecnie integrowane z Dynamics 365, dzięki czemu te nowe możliwości logistyczne sterowane cyfrowo będą dostępne dla klientów Microsoft.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.